AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Typen har kjøpt splitter ny leileighet som er nybygd. Nå driver vi med møblering. Typen sa han ville ha en møbel som festes i veggen. Var skyvedør., dermed sa svigerfar nei da blir det hull i veggen så hun ville ikke ambefale det jeg har veldig lyst til å feste en del ting i veggen for jeg syntes det ser kult ut. men er det virkelig verdens undergang hvis man tar hull i veggen? Hvorfor mente svigers det ikke var lurt? Anonymkode: 5da2e...24f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Dette skjønte jeg lite av, men var det veggen der det er skyvedør svigers sa at dere ikke skulle ha noe på veggen? Anonymkode: faa3e...683
Apekatten Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Hull i veggen kan jo sparkles, så det er jo ikke noe problem.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Apekatten skrev (47 minutter siden): Hull i veggen kan jo sparkles, så det er jo ikke noe problem. Ja, jeg tenkte det må jo finnes noe måte å fikse hull på hva er så farlig å lage hull i veggen liksom Anonymkode: 5da2e...24f
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 Tror de mener at når det er en skyvedør bak veggen, risikerer dere å sette skrue/feste så langt inn i veggen av det kan komme i konflikt med skyvedøren. I verste fall ødelegger dere døren (skraper den opp), i beste fall hindrer dere at den lar seg skyve hele veggen innover (da kan dere fjerne det som er skrudd inn, fikse veggen og døren kan igjen brukes). Her har jeg løst dette med enten å velge lette ting, f eks bilder på under 2 kilo, og fester disse med selvklebende kroker, eller ved bruk av disse https://www.biltema.no/bygg/beslag/kroker/bildekroker/krok-for-gipsvegg-10-stk-2000022592. De går ikke så langt inn i veggen at de skader døren. Uansett kan det være en ide å bo seg litt inn før man fester altfor mye opp. Anonymkode: e5f96...116 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Lite tillegg til det over. Å feste møbel i veggen krever ganske solide skruer, så det ville jeg ikke anbefale med en skyvedør bak. Kjøp et møbel som kan stå på gulvet. Finnes mye å velge mellom. Fest for all den heller ikke TV oppheng eller lignende i den veggen. Anonymkode: e5f96...116 1
Jytte Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lite tillegg til det over. Å feste møbel i veggen krever ganske solide skruer, så det ville jeg ikke anbefale med en skyvedør bak. Kjøp et møbel som kan stå på gulvet. Finnes mye å velge mellom. Fest for all den heller ikke TV oppheng eller lignende i den veggen. Anonymkode: e5f96...116 Au shit. Det tenkte ikke jeg på når jeg pusset opp. Men hvis jeg skal ha tv festet til vegg kan jeg plassere den et annet sted. Har lenge tenkt at tv på den veggen ville passet bra, men leser jo her nå at det ikke går. Så lite praktisk anlagt er jeg altså. Gremmes. Men angrer ikke på at jeg valgte skyvedør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå