AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Altså 25 år gammal og oppover. Man blir jo sett ned på av hele samfunnet hvis man f.eks. er en mann på 30 år og inrømmer at man er jomfru... Hvorfor er det så viktig for menn å ha sex i en ung alder for å være innafor? Anonymkode: 3038b...44d
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Altså 25 år gammal og oppover. Man blir jo sett ned på av hele samfunnet hvis man f.eks. er en mann på 30 år og inrømmer at man er jomfru... Hvorfor er det så viktig for menn å ha sex i en ung alder for å være innafor? Anonymkode: 3038b...44d Fordi samfunnet er skrudd i hodet. De burde heller takke sin skaper for at ikke flere puler rundt som hodeløse høns.. Anonymkode: adb0b...1a4 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Jeg ser ikke på folk som velger å avstå fra sex som tapere. Jeg kjenner ingen andre som tenker sånn heller. I det hele tatt er ikke dette noe som opptar meg. Jeg lurer litt på hvorfor du bryr deg? Anonymkode: 6cb5c...5e8 3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Jeg skjønner ikke hvor slike opplysningersom dette deles? Singel er jo ikke det samme som jomfru. Når det er sagt så kunne det ikke brydd meg mindre. Sier ingenting om personen som menneske. Anonymkode: 82cdf...6fc 4
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg lurer litt på hvorfor du bryr deg? Anonymkode: 6cb5c...5e8 Fordi man blir sosialt utestengt hvis folk finner ut at du er jomfru oppe i årene? Anonymkode: 3038b...44d
Fioljenta Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Øh... blir de sett på som tapere? Jeg tenker: respekt! 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Det er vel fordi menn må være attraktive for å ha tilgang til sex. De som ikke har mulighet til å ha sex er da uattraktive. Kvinner derimot trenger ikke være attraktive for å ha tilgang til sex. Anonymkode: a1e51...75e 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 Mennesker som avstår fra sex blir ikke sett ned på. De blir sett opp til. Det er de som ikke kan få seg noe, som blir sett ned på. Og de foretrekker vel heller å si at de selv har valgt å avstå. Det virker lite troverdig for de fleste, men noen kan sikkert tro på det, og bli forvirret. Anonymkode: 6f1fd...59d 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 Fordi de ikke blir sett på som tapere. Er katolske prester tapere? Munker i ulike religioner? Nei, nettopp. Noen har bare ikke truffet den rette, andre velger sølibati, noen er aseksuelle, mens atter andre vil vente til de gifter seg osv. Jeg ser ikke ned på mennesker med lite seksuell erfaring, det som teller er om personen er hyggelig. Anonymkode: f4466...77c 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså 25 år gammal og oppover. Man blir jo sett ned på av hele samfunnet hvis man f.eks. er en mann på 30 år og inrømmer at man er jomfru... Hvorfor er det så viktig for menn å ha sex i en ung alder for å være innafor? Anonymkode: 3038b...44d Samme grunn for at kvinner som «ligger rundt» blir sett ned på. Det ligger i hva som er forventet av de ulike kjønnene. Menn skal ligge rundt, og kvinner skal holde beina sammen. Men hvem det er ment at disse mennene skal ligge med må du ikke spør meg om 😂🤪 Jeg hadde absolutt ikke hatt noe i mot at en potensiell date på ~30 år var jomfru. (K29år) Anonymkode: c8fe3...7f9
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Ingen taper. Selv melket jeg ålen min i maaange år før jeg endelig ble gift 👍 Anonymkode: 5ff8f...ebb
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er vel fordi menn må være attraktive for å ha tilgang til sex. De som ikke har mulighet til å ha sex er da uattraktive. Kvinner derimot trenger ikke være attraktive for å ha tilgang til sex. Anonymkode: a1e51...75e Men jeg kjenner flere attraktive menn som aldri har sex med mindre det er drømmedama som dukker opp. De kunne ligget med ny eller flere damer hver helg hvis de ville det. Sånne menn står det respekt av, som ikke puler alt de har mulighet men viser at de har moral og viljestyrke. Anonymkode: adb0b...1a4 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Kjenner en som nok blir litt utestengt. Ikke pga at han er jomfru men fordi han ALLTID må informere alle om at han er det fordi han ikke har draget, fordi ingen ser han som han er, at alle damer er duster og verden er fæl. Hadde han hatt mer sosiale antenner hadde han vært et helt annet sted i livet. Både sosialt og seksuelt. Min mann hadde svært begrenset erfaring da jeg traff ham og det satt jeg pris på. Anonymkode: 0d3c9...032 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 Fordi du er en som ikke har klart å få deg en partner? Ergo har du tapt livets spill? Er eneste grunnen jeg kan komme på. Anonymkode: 8888e...95c
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 Tror ikke folk går rundt å tenker på hvem som er jomfru og ikke når de er voksene.. Anonymkode: 3f5d6...8ad 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 Tenk så fint det er å bli sammen med en partner som har lite erfaring. Han vil synes alt er spennende, han vil forgude deg, du slipper at han har bøttevis med preferanser og sammenligner alle han har hatt sex med, man slipper masse dårlig bagasje osv osv. Beste er å finne en mann som har litt erfaring, gjerne maks 1 eller to partnere. Tror menn har det best med ei erfaren kvinne som kan vise han alle gleder i livet. Husker når jeg ble sammen med ex-dama mi. Hun var erfaren og hadde hatt mange partnere. Hun lærte meg alt om sex og vi hadde veldig lidenskapelig sex og jeg forgudet henne. Vi snakket sammen om hva hun gjorde med andre menn og jeg sugde til meg all informasjon å stilte masse spm for å lære. Savner henne og sexen selv om det er lenge siden nå. Anonymkode: adb0b...1a4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Men jeg kjenner flere attraktive menn som aldri har sex med mindre det er drømmedama som dukker opp. De kunne ligget med ny eller flere damer hver helg hvis de ville det. Sånne menn står det respekt av, som ikke puler alt de har mulighet men viser at de har moral og viljestyrke. Anonymkode: adb0b...1a4 Du ser ikke ned på attraktive menn, men det er det jo ingen som gjør uansett Anonymkode: a1e51...75e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Fordi det sjeldent er et valg de har tatt, det har blitt tatt for dem. Anonymkode: c91f0...f0e
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 15 hours ago, AnonymBruker said: Fordi du er en som ikke har klart å få deg en partner? Ergo har du tapt livets spill? Er eneste grunnen jeg kan komme på. Anonymkode: 8888e...95c Er livets spill å skaffe seg en partner? Hva om man har andre utsikter og vil gjøre noe mer med livet? Man kan være på uføretrygd knulle rundt dagen lang og folk vil se på deg som en vinner sammenliknet med personen som utvikler nye ideer og løser samfunnsproblemer... Anonymkode: 3038b...44d 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Fordi de ikke blir sett på som tapere. Er katolske prester tapere? Munker i ulike religioner? Nei, nettopp. Noen har bare ikke truffet den rette, andre velger sølibati, noen er aseksuelle, mens atter andre vil vente til de gifter seg osv. Jeg ser ikke ned på mennesker med lite seksuell erfaring, det som teller er om personen er hyggelig. Anonymkode: f4466...77c Nå er det forskjell på å frivillig avstå fra sex fordi man søker et slikt kall enn å være jomfru fordi man ikke har fått det til. Det er ikke min personlige mening, men "samfunnet" ser ned på menn som er ufrivillig jomfru i en viss alder fordi det representer at man virkelig ikke har fått det til med kvinner. Anonymkode: 14856...fd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå