ItchyBitchySpider Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Jeg er en ganske så stødig sydame, men likevel litt usikker på det å sy brudekjole. Har sett ut et par på Wish som jeg likte, tenkte å sy maken til den store dagen. Noen med positive erfaringer her?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2021 #2 Skrevet 1. januar 2021 Jeg er utdannet skredder, og vurderte lenge å sy min egen brudekjole men valgte til slutt å kjøpe. Jeg fant noen fine symønster hos rainbow tekstil og stoffogstil. Men skikkelig flotte blonder og andre metervarer ser ut til å være vanskelig å få kjøpt i Norge. Fant imidlertid flere nettbutikker i USA og UK som spesialiserte seg på stoffer til bryllup og selskap, men det var dyrt og jeg våget ikke bestille mtp toll osv. Men dette kommer jo selsvsagt an på hvilken kjole du vil ha. Ser du for deg en enkel modell ville jeg startet med å se hos Stoff og stil eller nettbutikken deres om de har noen fine stoffer og et mønster som ligner kjolen du vil ha. Anonymkode: 626ea...835
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå