AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Heisann, Jeg er ikke sånn superfan av å gi mannen min blowjob, men gjør det da innimellom siden han digger det. Men, jeg får ikke mer lyst til å gjøre det når jeg vet han har vært på toalettet og gjort både nr.1 og nr.2. Ikke at han er uhygenisk på noe måte. Men liker ikke tanken på det. Er det ufint å be han vaske seg før jeg gir han BJ? Anonymkode: dbc04...e79
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Hadde det vært min mann, hadde jeg sagt i fra! Hadde nok sagt i fra på en forsiktig og snill måte Anonymkode: 6e067...542 8
Fioljenta Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Nei. Ikke ufint, men helt greit. Jeg krever vanligvis at mannen min er nyvasket før jeg suger ham. Jeg smiler litt frekt og sier: «Hvis du går å vasker deg nå, så suger jeg deg etterpå.» Og så springer han som en lydig hund og vasker seg. Mye kjekkere når han er nyvasket. 💜 26
Hannah80 Skrevet 27. desember 2020 #4 Skrevet 27. desember 2020 Det er mannen din. Så klart kan du si ifra. 11
Gjest Smeltemann Skrevet 27. desember 2020 #5 Skrevet 27. desember 2020 (endret) Selvfølgelig ikke ufint og spørre om det 👍👍 Hadde satt pris på om min kjære hadde sagt det til meg. Å bli sugd e ihvertfall noe kuken min og jeg setter stor pris på. Endret 27. desember 2020 av Smeltemann
Bamseklemmer Skrevet 27. desember 2020 #6 Skrevet 27. desember 2020 Det er nok noe alle burde banket inn i hodet, hvis det antydning til sex så går man på toalettet... vask av utstyr, hender og rundt munnen, og er du ikke hjemme går det faktisk å ta litt tannkren på finger og gnikke litt over tenna... Det er så betryggende å høre kvinner si at de må på toalettet først, da vet jeg at de gjør det... det kjennes iallefall på godlukta👌 7
SnillScorpion Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Heisann, Jeg er ikke sånn superfan av å gi mannen min blowjob, men gjør det da innimellom siden han digger det. Men, jeg får ikke mer lyst til å gjøre det når jeg vet han har vært på toalettet og gjort både nr.1 og nr.2. Ikke at han er uhygenisk på noe måte. Men liker ikke tanken på det. Er det ufint å be han vaske seg før jeg gir han BJ? Anonymkode: dbc04...e79 Ikke i det heletatt. Syns alle må vaske seg før oral sex, uansett kjønn. Det skal være gøy og deilig for begge. Ikke noe gøy å møte en kjønnsorgan som er/mistenkes urent eller ille luktende. 3
MuffinStud Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Det er en selvfølge. Hvis han blir furt av å bli fortalt at hans nedre deler ikke lukter blomster etter f.eks en lang og svett arbeidsdag, så bør han virkelig modnes litt. Han har et proaktivt ansvar. Selv om det vaskes rent på oppfordring, så legger det en demper på stemning at det nettopp luktet dårlig der nede. Hvis han prøver å gi deg noen skyldfølelse over å få "gult kort", så avbryt og ta en alvorsprat. Den hensynsløsheten og selvgodheten på at det skal være en "gave" å være intim med hans nedre deler vil forråtne et sexliv i lengden. Og kanskje han også merker andre endringer på omgivelsene hvis han i voksen alder endelig for bukt med personlig hygiene. 1
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Alle dere som "krever" et nyvasket underliv, det må bli lite spontan sex? 3
Bamseklemmer Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 Nerine_ skrev (11 minutter siden): Alle dere som "krever" et nyvasket underliv, det må bli lite spontan sex? Spontansex er ingen hindring, men jeg gnikker gjerne kuken i t-skjorta først, spytt kan også brukes som vann 1
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 Bamseklemmer skrev (1 minutt siden): Spontansex er ingen hindring, men jeg gnikker gjerne kuken i t-skjorta først, spytt kan også brukes som vann Men da er aldri tilfelle at partneren din utfører oralsex på deg "ut av det blå", hvis du alltid må tørke av den først? 1
Bamseklemmer Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Nerine_ skrev (2 minutter siden): Men da er aldri tilfelle at partneren din utfører oralsex på deg "ut av det blå", hvis du alltid må tørke av den først? Nei, heldigvis er det ingen som glefser over kuken uten at jeg får vite det først, å spytte på kuken å gni av den tar ca 10 sekunder... og det er vel innafor i rapidsex? ereksjons tiden er nokså det samme🤭 2
Atrax Skrevet 27. desember 2020 #13 Skrevet 27. desember 2020 Det går fint an å vaske den selv, la det inngå som vorspiel. Spontan sex er herlig, og kunne aldri tenke meg å sende mannen på badet for vask midt i en deilig stund. Er det min partner anses ikke han som ekkel eller møkkete, og nytelsen det spontane gir veier opp for en eventuell "usmak", den er fort borte allikevel når man har en jevnt over god hygiene. Det er nå min erfaring. Har han vært på fisketur over helga så er det klart det gjør seg med en kattevask først. 1
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #14 Skrevet 27. desember 2020 Bamseklemmer skrev (2 minutter siden): Nei, heldigvis er det ingen som glefser over kuken uten at jeg får vite det først, å spytte på kuken å gni av den tar ca 10 sekunder... og det er vel innafor i rapidsex? ereksjons tiden er nokså det samme🤭 Ok, så du foretrekker at partneren ber om samtykke først. Vi har nok noe ulikt syn på spontansex.
LillEve Skrevet 27. desember 2020 #15 Skrevet 27. desember 2020 Nerine_ skrev (14 minutter siden): Ok, så du foretrekker at partneren ber om samtykke først. Vi har nok noe ulikt syn på spontansex. (noe annet kan fort resultere i voldtekt, just saying) 4
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #16 Skrevet 27. desember 2020 (endret) LillEve skrev (3 minutter siden): (noe annet kan fort resultere i voldtekt, just saying) Tror du seriøst at jeg snakker om å spontant utføre oralsex på en tilfeldig person på gaten? Endret 27. desember 2020 av Nerine_ 1
LillEve Skrevet 27. desember 2020 #17 Skrevet 27. desember 2020 Nerine_ skrev (4 minutter siden): Tror du seriøst at jeg snakker om å spontant utføre oralsex på en tilfeldig person på gaten? Nei, men man har ikke krav på sex i et forhold heller, og selv om dere to sikkert har en fin ordning på at det er greit, så er det mange som ville opplevd det som voldtekt dersom partneren plutselig hadde begynt uten et samtykke. Tror du seriøst voldtekt bare skjer med tilfeldige folk på gaten? 2
Hannah80 Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 Bamseklemmer skrev (34 minutter siden): Nei, heldigvis er det ingen som glefser over kuken uten at jeg får vite det først, å spytte på kuken å gni av den tar ca 10 sekunder... og det er vel innafor i rapidsex? ereksjons tiden er nokså det samme🤭 Du vasker penis med eget spytt? Huff, da hadde jeg heller droppet den "vasken". 😁 2
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 (endret) LillEve skrev (5 minutter siden): Nei, men man har ikke krav på sex i et forhold heller, og selv om dere to sikkert har en fin ordning på at det er greit, så er det mange som ville opplevd det som voldtekt dersom partneren plutselig hadde begynt uten et samtykke. Tror du seriøst voldtekt bare skjer med tilfeldige folk på gaten? For meg er det naturlig at en av partene i et forhold "prøver seg", så er det opp til den andre og enten avslå eller bli med. Jeg har overhode aldri antydet til at man skal gjøre noe partneren sier nei til. Tenker du at det er naturlig for mennesker i et parforhold at man spør verbalt før man begynner? (Går det ikke ann å ha en tråd i disse dager, uten at voldtekt/overgrep blir dratt inn...?) Endret 27. desember 2020 av Nerine_ 1
LillEve Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 Nerine_ skrev (1 minutt siden): For meg er det naturlig at en av partene i et forhold "prøver seg", så er det opp til den andre og enten avslå eller bli med. Jeg har overhode aldri antydet til at man skal gjøre noe partneren sier nei til. Tenker du at det er naturlig for mennesker i et parforhold at man spør verbalt før man begynner? Nei, men da får jo du og et samtykke da 👏 Å "prøve seg" er noe helt annet enn å bare begynne uten noe form for samtykke, og da kan vel Bamseklemmer her få tid til å "vaske" seg litt, dersom han har behov for det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå