Gå til innhold

Gravid på p-stav men negativ test? Har kynnere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn p-stav i mai 2020. Har hatt småblødninger hele tiden men etter ett samleie med typen( der han hoppet av i svingen) stoppet blødningene opp. Har tatt 3 gradvidiretstester hjemme og en på legekontor ( urin). Legen sier at så lenge testen er negativ så er eg ikke gravid. Den siste uken føler har kjent spark/ bevegelse i magen hver kveld. Der er oppblåst og nå de to siste dagene har jeg kynnere når eg setter meg ned. Kan jeg i teorien vere gravid?? I såfall er jeg 16 uker på vei!!! Noen andre som har hatt kynnere og spark uten å vere gravid?? 

Anonymkode: 7a170...6e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få tatt en blodprøve da? 

Anonymkode: b5810...f2d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Få tatt en blodprøve da? 

Anonymkode: b5810...f2d

Ja prøvde på det men fikk berre til svar av legen om at jeg skulle ta ein ny urinprøve og om den var negativ så var jeg ikkje gravid. Den var negativ.. 

Skrevet

Innbilt svangerskap, leamus i magen og fordøyelsesproblemer? Antar du har barn siden du er så sikker på at du har kynnere? 

Bestill en privat ultralyd hvis du er så sikker på at du er gravid selv om ikke testene slår ut, da bør du få sikkert svar 🙂

Anonymkode: db8f8...72d

• Liker 11
Skrevet

Bestill time privat! Da får du vite.

Anonymkode: 554a6...cc1

Skrevet

Du er ikke gravid kjære deg. Hcg produseres i store mengder i uke 16 så det hadde din urin vist om du derimot er høygravid  7-8 mnd på vei kan du få en negativ test

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Innbilt svangerskap, leamus i magen og fordøyelsesproblemer? Antar du har barn siden du er så sikker på at du har kynnere? 

Bestill en privat ultralyd hvis du er så sikker på at du er gravid selv om ikke testene slår ut, da bør du få sikkert svar 🙂

Anonymkode: db8f8...72d

Ja håper det er innbilt 🤞🤞 sjansene skal jo være mikroskopiske. 

5 timer til nærmeste privat klinikk men har en legetime om 3 dager så håper de kan sjå med ul apparat. 

Skrevet

Har magen vokst veldig da? Det må du ha merket om babyen er så stor at babyen sparker? Du er veldig langt på vei dersom graviditetstesten viser negativ selv om du er gravid!

Anonymkode: 91b58...8f2

Skrevet

Du merker kun ting på kvelden? Og er oppblåst? Kan det være gluten eller laktose du reagerer på?

Anonymkode: 641de...de7

Skrevet

Ville gått tilbake til en gyn og fått en mer skikkelig undersøkelse. For det kan være helt tilfeldigheter. Men det finnes falske positive prøver. Selv blodprøver hos legen kan være det. Har skjedd i programmer «I did not know I was pregnant». En liten ultralyd for å se om du er gravid evt. om det er noe annet på gang.

Anonymkode: e2f4b...24a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har magen vokst veldig da? Det må du ha merket om babyen er så stor at babyen sparker? Du er veldig langt på vei dersom graviditetstesten viser negativ selv om du er gravid!

Anonymkode: 91b58...8f2

Føler den har vokst litt men mannen sier at han ikke ser noe forskjell.. buksene passer fortsatt, men nå skal det siest at jeg trener ikke og har vel spist litt ekstra godt i desember.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du merker kun ting på kvelden? Og er oppblåst? Kan det være gluten eller laktose du reagerer på?

Anonymkode: 641de...de7

Ja er stort sett på kvelden jeg merker det. Men det er vel da jeg setter meg ned og er rolig.. 

• 1 år senere...
Skrevet

Hvordan gikk det her TS? Var du gravid?

Anonymkode: e3404...0da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...