AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Får man kjøpt juleservise utenom sesong? Har ei i familien som samler å hun har bursdag i juni, får jeg da kjøpt ho deler av juleservise eller må jeg kjøpe på forhånd? Anonymkode: 58b42...2e3
GammelKaktus Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Jeg ville kjøpt på forhånd, da kan du være heldig å få rabatt og de har ofte 30/60 % på ting både før og etter jul.
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Jeg jobber i Christiania Glasmagasin. Om du vil være sikker på å få tak i spesifikke deler anbefaler jeg å kjøpe i sesongen, som er før jul. I år startet vi med 30% rabatt på julevarer (inkl. juleservisene) tredje søndag i advent, 13/12 og det har gått unna. Vi har fortsatt en del igjen, men innen vi pakker bort jula i januar er det veldig utplukket. Det som ikke blir solgt i sesongen blir satt på lager frem til neste sesong, men det er som regel et veldig begrenset utvalg. Det er heller ikke sikkert det er mulig å bestille ting ellers i året, da det også er begrenset hva leverandørene har på lager av juleservise i mai. De får dem stort sett inn på lager igjen i løpet av høsten. Anonymkode: fe207...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå