AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Dum som jeg var kastet jeg en bleie på min samboer på tull. Den landet på balla hans. Han lo først så jeg lo mer. Og plutselig så var der alvor. Han ble sur. Jeg skjønte ikke helt at det var så vondt så lo litt mer. Da ropte han ut drittsekk til meg forran min sønn på 11 år og sønnen våres på 4 mnd. Jeg ble rasende og så at jeg finner meg ikke i å bli kaldt slike ord forran barna. Tok faktisk av meg forlovelsesringen. Dette gidder jeg ikke! Er jeg så urimelig? Jeg rakk ikke forstå noe før han spydde opp gallen sin. Sønnen ble lei seg. 😪😪😪 Anonymkode: 23bc2...a91
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Jeg tror en 11-åring har hørt ordet drittsekk før. Han overlever. Anonymkode: 84ff8...841
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Tenker at dere har større problemer enn det der... hvem kaster bleier på folk egentlig? Anonymkode: 81d8b...754 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 (endret) - Endret 26. desember 2020 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå