Gå til innhold

Deilig når mine ungdommer drar på skole igjen ??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Er dette vanlig.

:roll:

Du gleder deg voldsomt til ungdommene kommer hjem på høstferie, jul og sommer.

Men når de har vært hjemme en stund føler du en lettelse over at de har dratt igjen.

Tre måneder sommerferie med to ungdomsjenter som bare roter med klær og truser og topper.

Gleder meg faktisk til høstferien da de kommer hjem igjen. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener.

Det skal bli så kjekt når dem kommer,men etter en stund blir man leie av alt rotet. Dem overtar huset. Dem er ikke så små lenger.

Men når vi har fått ryddet litt og fått et par rolige dager, så savner vi dem igjen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hei !

Så heldige dere er ! Det er da bare fint at dere nå har innfunnet dere med en ny situasjon. Bra at dere synes det er hyggelig når barna kommer hjem, men at det er OK at alt er tilbake til det normale når de reiser igjen.

Selv har jeg ikke enda kommet til det stadiet :( Datteren min flyttet for et halvt år siden, men jeg har fremdeles ikke klart å venne meg til situasjonen. Jeg snufser når jeg finner små ting som minner meg om henne, og synes plassen hennes i sofaen og rundt bordet bare SKRIKER ut tomhet. Og etter at hun har vært på besøk blir det atter så stille og tomt i huset.

Men jeg overlever vel og venner meg nok til det etterhvert. I mellomtiden blir katten overøst av kjærlighet, og har knapt pels igjen etter all oppmerksomheten den får som "enebarn" ! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous

:roll:

Ja nå har mine vært hjemme igjen på høstferie.

Det var så godt å få de hjem.

Vi koset oss og laget ferdig alle julegavene, så 14 dager før jul er det bare å dra på posten for å postlegge gavene.

Jeg var ikke så sliten nå som etter sommerferien.

Men rot er det etter dem.

Så nå har jeg tiden frem til jul å rydde opp etter dem.

Gleder meg til jul............... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...