AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hei. En uke før mensen fikk jeg plutselig helt mørk/svart utflod som over noen dager forandret seg til lettere blødning. Altså blod, men i mye mindre mengder enn vanlig mensen. Ingen smerter, men er litt sliten. Jeg har hatt beskyttet sex den siste tiden. Kan det likevel være festeblødning? Har lest at det vanligvis er lyserosa, dessuten har dette vart i 5 dager. For tidlig mensen? Har som regel fast syklus.. Pluss mye større mengder og aldri svart utflod. En tidlig abort?😅 aldri opplevd det før, så aner ikke hvordan det ville sett ut. Noe annet alvorlig? Hva kan det være? Håper noen vil dele erfaringene sine. Anonymkode: c1091...b1d
tussi84 Skrevet 27. desember 2020 #3 Skrevet 27. desember 2020 Hvorfor tar du ikke bare en graviditetstest? Min erfaring med festeblødning er i alle fall kun litt lys rosa blod i trusa/på papiret som gikk over på samme dag. Har også erfaring vedr spontan aborter. Da var det mye blod og sterke smerter. Men noen har nesten ikke smerter i det hele tatt. Blødning pleier ikke å være liten. Evt kan du ha hatt en mellom blødning. Det hender det skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå