Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det nødvendig å ta en ny test nå? Se (på bilde) jeg er vel gravid? Streken er så tydelig at jeg er redd at jeg er over 1 måned på vei

F762D4E9-950B-46AA-B390-448BC07C5173.png

Anonymkode: ecf8c...384

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får vel knapt en tydeligere test enn det der. Kjøp clearblue sin med ukesindikator evt. 

Anonymkode: c8b81...173

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du får vel knapt en tydeligere test enn det der. Kjøp clearblue sin med ukesindikator evt. 

Tror du jeg kan være langt på vei? Håper ikke det! 

Skrevet

Gratulerer 

Anonymkode: 416e9...6a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gratulerer 

Anonymkode: 416e9...6a7

Jeg kan bare ikke beholde barnet:( men takk

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Når hadde du mensen sist? 

Skrevet
Nerine_ skrev (Akkurat nå):

Når hadde du mensen sist? 

Over 1 måned siden... men min mens er veldig uregelmessig

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan bare ikke beholde barnet:( men takk

Hvorfor ikke?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Over 1 måned siden... men min mens er veldig uregelmessig

Da er du nok et sted mellom 4-6 uker på vei, avhengig av når du hadde eggløsning etter mens. 

• Liker 1
Skrevet
Rynnsi skrev (Akkurat nå):

Hvorfor ikke?

Jeg er alt for ung.. 23 år. Skal flytte i min første leilighet alene neste år.. og faren til barnet , vi kun dater .

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan skal vi vite det? Du må jo selv ha kontroll på syklusen din og tid for samleie. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er alt for ung.. 23 år. Skal flytte i min første leilighet alene neste år.. og faren til barnet , vi kun dater .

Ok, håper det ordner seg for deg

• Liker 2
Skrevet

Det er heldigvis mulig å bestemme over sim egen kropp og ta abort hvis man ønsker det :) jeg fikk så sterk strek når jeg var nesten 5 uker på vei, så man kan få det tidlig i svangerskapet også. 

Anonymkode: 00dd5...e4f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg var i samme situasjon som deg, og tok abort. Det gikk veldig greit, og har aldri angret på det. Det er kjipt å måtte gjøre, selvsagt, men du vet selv best hva som er riktig for deg! Klem❤️

Anonymkode: 823df...08e

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvordan skal vi vite det? Du må jo selv ha kontroll på syklusen din og tid for samleie. 

Enkelte av oss har faktisk sykluser som ikke er mulig å ha kontroll på, så vet du det til neste gang du skal svare noen🙂

• Liker 6
Skrevet
Nerine_ skrev (2 minutter siden):

Enkelte av oss har faktisk sykluser som ikke er mulig å ha kontroll på, så vet du det til neste gang du skal svare noen🙂

Det hjelper fortsatt ikke de som skal svare 🙂 vi kan fortsatt ikke spå hvor langt noen er på vei. Så vet du det 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det hjelper fortsatt ikke de som skal svare 🙂 vi kan fortsatt ikke spå hvor langt noen er på vei. Så vet du det 

Det vet jeg allerede🙂 har det slått deg at ts kanskje aldri har tatt en graviditetstest før? At hun kanskje ikke vet så mye om styrken på streken osv? 

Du hadde jo ingenting konstruktivt å bidra med, du ville kanskje bare at ts skulle føle seg litt dum? 

• Liker 9
Skrevet
Rynnsi skrev (49 minutter siden):

Jeg fikk mine 3 første før jeg var 24 🙈

Alle var planlagt da. Hus, utdanning og jobb kom på plass etterhvert. 

Vil du ha barn eller ønsker du ikke barn? Har selv tatt en abort som 17 åring. Noen ganger er selvfølgelig det riktig beslutning. Ta kontakt med helsepersonell så du får noen å snakke med om du er usikker på valget ditt. Widget blockquote

Anonymkode: df5bd...4d1

• Liker 1
Skrevet

Dette er min test tatt dagen jeg forventet mensen, så testene kan være bra sterke selv om du kun er 3-4 uker på vei 🙂 

Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre! Bestill en legetime så fort det åpner 🙂

IMG_20200824_162810.jpg

Anonymkode: fda27...c48

• Liker 1
Skrevet
Nerine_ skrev (39 minutter siden):

Det vet jeg allerede🙂 har det slått deg at ts kanskje aldri har tatt en graviditetstest før? At hun kanskje ikke vet så mye om styrken på streken osv? 

Du hadde jo ingenting konstruktivt å bidra med, du ville kanskje bare at ts skulle føle seg litt dum? 

Jeg har faktisk skrevet at ts burde ta en clearblue test med ukesindikator, men det ignorerte du kanskje? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...