AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg har faktisk ingen å snakke med om dette, og føler virkelig på at jeg trenger storesøster råd nå. Og altså ja, jeg vet jeg kan være veldig fæl på å overtenke ting. Jeg har hatt en greie med en fyr i kanskje tre-fire måneder, og jeg er så sykt splitta på hva jeg mener om situasjonen vår, og jeg trenger bare å få andres synspunkt på det. Etter kanskje to måneder der jeg og han har holdt på så stilte jeg han spørsmålet om hva hans intensjoner med oss to var. Han snudde spørsmålet litt over på meg så jeg svarte først, og da sa jeg at jeg trives godt i hans selvskap og at jeg gjerne ville se hvor det kunne gå, men at om han bare hadde vært interessert i et pulekompis forhold så hadde det også vært greit, og da sa han seg enig i at han ønsket å se hvor det kunne gå. Jeg syntes ikke at jeg fikk så mye investering fra han, og tok det opp med han. Vi kom vel egentlig fram til at vi begge to hadde vært litt tilbakketrukken og ikke gitt så veldig mye, og vi har etter det vært flinkere både på å snakke og treffes mer, og vi har det veldig bra sammen. Han sa også under den samtalen at han er veldig nøye på at han er sikker på en jente før han går inn i et forhold med henne, at han avslutter det med en gang han føler at det ikke kan bli noe, og jeg kan seriøst forstå og respektere det. Nå har det da gått fire måneder, og det går saaakte syns jeg. Jeg klarer ikke å lese han, og dermed ikke forstå hva han føler angående oss to eller for meg. Jeg merker selv at jeg blir mer og mer interessert, men aner ikke hvor han står. Vi snakker nemlig ikke om sånt. Jeg hadde vært villig til å ta det opp, men nå har jeg tatt opp noen saker i tre tilfeller uten at han har tatt opp noen ting, jeg føler det blir så sykt masete. Kanskje han ikke vet enda, men samtidig, bør man ikke vite hvertfall litt etter hele fire måneder? Og der igjen så har han jo sagt at han ville avslutta det om han ikke syntes det føltes rett? Det føles faktisk nesten litt som at jeg bare sitter å venter på at han skal bestemme seg. Nå er jeg på juleferie så vi kan ikke treffes, og vi har kommunisert over snapchat daglig, men nå har han blitt stille. Det har nesten gått 48 timer, der jeg har sendt tre snaps som han bare har åpnet (ingenting spesifikt som han må svare på, men jeg vet at han vanligvis ville gjort det). Jeg er så vanvittig usikker på hva jeg skal gjøre her. Skal jeg gå stille på han også? Skal jeg spørre han om alt går bra? Eller skal jeg late som at alt er helt fint og greit dersom han tar kontakt igjen? Jeg merker at jeg ikke aner hva som er rett og galt, og hva skal jeg akseptere og ikke? Jeg liker å tro at jeg har høy standard, jeg tar ikke hvem som helst og drittsekker. Jeg har også så stor forståelse på at ting tar tid, folk er forskjellige, og jeg bruker å fortelle meg selv at han er en som bare tar ting veldig rolig, for det har jeg sett at han gjør i mange situasjoner... men bør han ikke uttrykke interesse noen gang? Herregud jeg håper virkelig dere kan hjelpe meg her, jeg trenger flere perspektiv på dette. Tuuusen takk på forhånd! ❤️ Anonymkode: a31cf...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Del Skrevet 26. desember 2020 Han der hørtes ganske tafatt og usikker ut. Jeg ville trukket meg litt unna. Det er som regel best at mannen er den pågående og kvinnen den som må bestemme seg. Eller det beste er jo at begge er like interessert så klart 😄 Men menn liker å jakte og erobre. De vil ikke bli jaktet på. Da føler de seg presset og trekker seg inn i «hulen». Anonymkode: 1eccb...3e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 Tenker at du gjorde en feil da du sa du var ok med å bare være ff, da det ikke er det du vil. Ville ikke sendt noe mer nå og overlatt inititativ helt og fullt til han og se når og om han tar kontakt. Hvis han vurderer å fase deg ut, er det ikke uvanlig at menn bruker ferier og avstand til sånt. Etter jul bør du ta en ærlig prat om han stadig viser interesse og si hva du faktisk vil og stå for at du vil ha han som kjæreste. Takker han nei. Gå, ikke se deg tilbake og IKKE si at du e rok med å være pulekompis en an gang.. Anonymkode: 37e20...e2e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 26. desember 2020 #4 Del Skrevet 26. desember 2020 Jeg tror dessverre han ikke er særlig interessert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå