Gå til innhold

Hoka One One

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Vurdere å skaffe meg slike joggesko. Men dere som har dem, er de gode og verdt prisen ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Har to par og elsker dem. 

Anonymkode: 6609d...a09

• Liker 2
Skrevet

De fineste av dem ser i alle fall bra ut, og jeg vurderer å kjøpe et par selv.

Anonymkode: c2c0b...bdc

Skrevet

Jeg har brukt Hoka i flere år, løper regelmessig. Mine favoritter er modellen Challenger ATR og Clifton, de opplever jeg som litt fastere enn f eks Bondi-modellene som jeg rett og slett synes blir for myke. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, LeneXCII said:

Jeg har brukt Hoka i flere år, løper regelmessig. Mine favoritter er modellen Challenger ATR og Clifton, de opplever jeg som litt fastere enn f eks Bondi-modellene som jeg rett og slett synes blir for myke. 

Det er Bondi som er hardest 

Anonymkode: 2a5d2...9e2

Skrevet

Anbefaler dem over alt annet. Siden jeg begynte å bruke dem for 7 år siden, går jeg aldri over til noe annet. 
Løper mest på Bondi, disse har mest demping og er derfor litt fastere i sålen. 
Clifton er også bra, litt mykere. 
Koster 2000kr, men hadde betalt 5000kr

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er Bondi som er hardest 

Merkelig hvis det stemmer, men uansett opplever jeg den for myk, kanskje pga den høye oppbygningen. Når jeg sier fastere, mener jeg ikke nødvendigvis bare sålen, men hele skoen. 

Skrevet

For min del har Hooka for mye demping. Får veldig lett beinhinnebetennelse og vondt i ankler, knær og hofter om jeg bruker skoene over lengre distanser. Er ikke alltid god demping = bedre. Byttet ut Hooka med Saucony og har ikke angret et sekund siden. Virker som om noen er kjempefornøyd med Hooka, mens andre foretrekker hardere såler. Dette må du nesten prøve ut selv. 

Anonymkode: 075f9...4bf

Skrevet

Jepp, de er fantastiske.

Men samtidig er de helt særegne, så jeg ville prøvd på i butikk. 

Tror jeg har Clifton, og den er MYK. 

Anonymkode: 45ca8...b39

Skrevet

Hoka er fantastisk gode sko, men de blir dessverre veldig fort utslitte sammenlignet med andre sko i samme prisklasse. 

Anonymkode: 4d4f8...e55

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hoka er fantastisk gode sko, men de blir dessverre veldig fort utslitte sammenlignet med andre sko i samme prisklasse. 

Anonymkode: 4d4f8...e55

Det er ikke min erfaring, mine Hoka One One har holdt kjempelenge, jeg sliter som regel hull på toppen på alle sko, men ikke disse. 

Anonymkode: 0e34e...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...