AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Så jeg og min ex har nylig flytta fra hverandre, ungen skulle i dag være hos han. Vi avtalte at han kunne hente klokken 14.00 og levere rundt samme tid i morgen. Litt over 16.00 får jeg melding om at han forsov seg. Han skal ha hen annenhver helg, så da tenkte vi at vi starter med en dag annenhver gang, også kan han ta hele helger når han føler det blir lettere. Så i dag var det bare en dag, og da var det bare 2 timer til hen skulle sove da sto han opp. Og jeg føler egentlig ikke at det er vits og sende hen dit når han ikke viser bedring ved og prioritere. Jeg så han la seg rundt 04, vi Facebook. Så da har han sitti i spilt til da. Det at hen masa om pappa i hele dag, da hen snakka med pappa i går og fikk beskjed om at han kom og hentet hen idag. Så hen var jo også kjempe lei seg i dag. hvor mange ganger er dette greit? Føler det her kommer til og skje ofte.. Anonymkode: 31a99...eb0
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Det er selvfølgelig aldri greit! For en idiot! Anonymkode: 776c4...99b 20
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Velkommen til alenemortilværelsen 🙄❤ og fedre som gjør hva de vil....Barnet er i seg selv for lite til å skjønne,,,,så dekk over ..Men vær der SELV og finn på aktiviteter ,så dere har det bra . Mulig det kan endre seg,,,men vær var på barnets forventninger. Ikke skap unødige sådanne,dersom faren er ustabil...Snakk med barnefar på tomannshånd om mulig forbedring. Anonymkode: 53774...2ef 13
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Kenelz skrev (3 minutter siden): Skjønte ikke? Hen hadde gledet seg til å se hen, fordi hen ville at hen skulle se hen, skjønte du hen nå? Anonymkode: 1c6d3...0f5 27
Candiru Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Pappa forsov seg to timer og du velger å avlyse hele samværet, selv om ungen din er lei seg og savner pappa? Håper ikke du bruker ungen som et middel for å straffe faren på bakgrunn av bitterhet og vonde følelser etter et brudd? 15
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Samværsforeldres privilegie det der. Bare å venne seg til det. Be om at han gir beskjed før han kommer, så forteller du til ungen at far kommer. Ikke før. Da slipper man sforhåpentligvis framtidige skuffelser. Anonymkode: 6172a...0ea 7
Brunello Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 Candiru skrev (2 minutter siden): Pappa forsov seg to timer og du velger å avlyse hele samværet, selv om ungen din er lei seg og savner pappa? Håper ikke du bruker ungen som et middel for å straffe faren på bakgrunn av bitterhet og vonde følelser etter et brudd? Forsov seg til kl 1600. Da er du helt dust. Barne skulle tydelig vis i seng ved 19-tida. Da blir det bare stress. 17
Candiru Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 Brunello skrev (Akkurat nå): Forsov seg til kl 1600. Da er du helt dust. Barne skulle tydelig vis i seng ved 19-tida. Da blir det bare stress. Nei det blir det ikke. 2
Adara Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Er det normalt at barn legger seg kl 1800 på fridager? Eller vanlige dager for den saks skyld? 2
sirenas Skrevet 26. desember 2020 #11 Skrevet 26. desember 2020 Du burde levert barnet til tross for at pappaen forsov seg. Dog synes jeg han et helt talentløs... 7
Brunello Skrevet 26. desember 2020 #12 Skrevet 26. desember 2020 Candiru skrev (Akkurat nå): Nei det blir det ikke. Hvorfor ikke. Han var ikke der kl. 16. da ringte han og sa han var forsinket. Ville blitt en time samvær. 4
PM75 Skrevet 26. desember 2020 #13 Skrevet 26. desember 2020 Forsov seg til klokken 16? Hvor gammel er han, egentlig? 6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #14 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Hen hadde gledet seg til å se hen, fordi hen ville at hen skulle se hen, skjønte du hen nå? Anonymkode: 1c6d3...0f5 😂 Anonymkode: 86323...31d 5
Me for life Skrevet 26. desember 2020 #15 Skrevet 26. desember 2020 Selv om det ikke ble mye tid idag hadde de jo hatt masse tid sammen imorgen. Tullete å avlyse. 9
Candiru Skrevet 26. desember 2020 #16 Skrevet 26. desember 2020 Brunello skrev (2 timer siden): Hvorfor ikke. Han var ikke der kl. 16. da ringte han og sa han var forsinket. Ville blitt en time samvær. Han hadde fått en time på kvelden, lagt barnet, lest for det. Så vært sammen med barnet dagen etter. Det er ungen det går ut over 7
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Skrevet 26. desember 2020 Kjedelig når det blir sånn. Men hvis du har vært sammen med denne mannen lenge, så kom det kanskje ikke som en overraskelse? Kan dere ikke avtale overlevering litt tidligere neste gang, hvis barnet legger seg så tidlig som kl18? Og tid med far er viktig uansett hvor lite tid det blir før leggetid. Da kan dere vel strekke samværet litt lenger dagen etter? Anonymkode: 21025...e45 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #18 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kjedelig når det blir sånn. Men hvis du har vært sammen med denne mannen lenge, så kom det kanskje ikke som en overraskelse? Kan dere ikke avtale overlevering litt tidligere neste gang, hvis barnet legger seg så tidlig som kl18? Og tid med far er viktig uansett hvor lite tid det blir før leggetid. Da kan dere vel strekke samværet litt lenger dagen etter? Anonymkode: 21025...e45 Kom absolutt ikke som en overraskelse, mer skuffet siden det er første gang. Det og avtale overlevering tidligere hjelper ikke, i utgangspunktet var det avtalt sent fordi vi vet at han sover lenge. Og han blir såpass sliten av og stå opp tidlig, og ofte sitter og spiller om morgen med headsett. Sånn at ungen uansett ikke har det noe spesielt hyggelig om morgen med han. De har det mye hyggeligere når han har sovet før de skal være med hverandre. Forhåpentligvis finner vi ut av noe som funker etterhvert. De var sammen på dagen i dag værtfal. Og litt generelt til dere andre: Jeg som valgte og gå fra han pga latskap, og soving lang utpå dagen, og ellers var det gaming som sto i fokus. Så ungen er ikke middel for bitterhet nei. Men jeg ønsker ikke et skuffet og trist barn fordi barnet ikke blir prioritert og er viktig i fars sitt liv gang på gang. Men bare en oppgave. Jeg vet at han sin uvane om morgen er og game med barn til stede. Med lyd tett headsett på. Ungen blir helt usynlig for han. Ga han et ultimatum om at xboxen kunne ligge her for da prioriterer han ungen. Men det var helt uaktuelt. Anonymkode: 31a99...eb0 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #19 Skrevet 27. desember 2020 Adara skrev (23 timer siden): Er det normalt at barn legger seg kl 1800 på fridager? Eller vanlige dager for den saks skyld? Barnet legger seg 18.00-19.00, han sov fortsatt når jeg skrev dette. Så han forsov seg til 16.30, og hadde ikke vært hos oss før 17.00 ish. Om det er vanlig vet jeg ikke, men om barnet mitt ikke legger seg til den tiden. Blir det et helvette uten like om morgen og det fungerer for oss. Samme leggetid i fri dager som uke dager med mindre vi skal noe spesielt Anonymkode: 31a99...eb0 3
Rosa Sitron Skrevet 27. desember 2020 #20 Skrevet 27. desember 2020 (endret) On 12/26/2020 at 9:52 PM, Adara said: Er det normalt at barn legger seg kl 1800 på fridager? Eller vanlige dager for den saks skyld? Spørs hvor gamle de er, men ja vil si det er ganske normalt. Endret 27. desember 2020 av Rosa Sitron 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå