Lillesøster Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 Noen som har erfaring med å plante hekk i enten smaragd eller brabant? Vi står mellom disse to, men vet ikke helt hvem som blir tettest og fin. Noen som vet?
Gjest bølla ikke innlogget Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Ville gått for smaragd. De holder "formen" mye bedre enn brabant.
Lillesøster Skrevet 10. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2005 Ville gått for smaragd. De holder "formen" mye bedre enn brabant. ← Hva mener du med formen? På hvilken måte da`? Vi skal ha oss en hekk som vokser tett, er primært opptatt av at den skal bli fyldig og svær.
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Åssen skal jeg forklare dette da... Brabant har lett for å sprike i toppen, men smaragd holder seg bedre. Derav vil jeg tro smaragd blir best. Iallefall min erfaring.
Lillesøster Skrevet 11. august 2005 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2005 Åssen skal jeg forklare dette da... Brabant har lett for å sprike i toppen, men smaragd holder seg bedre. Derav vil jeg tro smaragd blir best. Iallefall min erfaring. ← Ok, takk for svar.
annie8219 Skrevet 12. desember 2005 #6 Skrevet 12. desember 2005 smaragd er mer gyllen og fin mens brabrant er billigst og vokser fortest...tror også den blir høyest....sett 2-3 busker per 1 meter,klipp toppskuddet av for en mer tettere hekk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå