Gjest Dum Perignon Skrevet 11. august 2005 #21 Skrevet 11. august 2005 Her spekulerer du i årsakssammenhenger du ikke kjenner til.
Gjest Rhoswen Skrevet 11. august 2005 #22 Skrevet 11. august 2005 Is there any other way?! (vi er fortsatt på KG? *sjekker url* Jajamensann!)
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. august 2005 #23 Skrevet 11. august 2005 We're on the road to nowhere, come on inside Opphavsmann: David Byrne (talking heads) Både sitatlengde og kildehenvisning er i tråd med reglementet.
Gjest Rhoswen Skrevet 11. august 2005 #24 Skrevet 11. august 2005 Talking Heads ruler! (et band, all ære til dem og ikke meg, det er DE som kan synge og skal tjene penger på dette) *finleser regler* Eller på sørlandsk: Mi e på vei te ingen stedår, kom inn då!
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. august 2005 #25 Skrevet 11. august 2005 Eller på sørlandsk: Mi e på vei te ingen stedår, kom inn då! ← Æ e a å edårr. Å du då? Edårr du au? Æ e i a æ å
Gjest Rhoswen Skrevet 11. august 2005 #26 Skrevet 11. august 2005 E edår'kje, nei *himmel* Promillekontroll?!
Gjest Vindelspev Skrevet 11. august 2005 #27 Skrevet 11. august 2005 Jon Are: Du har klaget over spøkefulle og ironiserende svar. Jeg har gitt deg et ordentlig et, og nå venter jeg spent på reaksjonen..
Gjest SumoBryter Skrevet 12. august 2005 #29 Skrevet 12. august 2005 Stakkars Jon Are... (men hmm.. jeg lurer litt... på noe.... som jeg ikke sier hva er. ) Jeg forstår alles synspunkter. Kan ikke velge side.
Gjest Jon Are Skrevet 13. august 2005 #30 Skrevet 13. august 2005 Vindelspev. Jeg setter pris på at du ønsker å diskuterer dette på en ærlig og grei måte. Jeg forstår godt hva du mener, men jeg er ikke enig. Ved å bruke slike stygge ord , blir handling fratatt all sin høyverdighet, og det er jo det den opprinnelig er. Jeg synes det er respektløst ovenfor den andre parten å bruke slike ord , og jeg klarer ikke å forbinde stygge ord med kjærlighet. Når en leser inne på seksualforumet, får jeg inntrykk av at det er mennesker som er livstrette, og som har gitt opp troen på kjærlighet. Jeg skulle ønske seksualitetsforumet ble slått sammen med samliv og relasjoner, for da hadde vi kanskje kunne fått et seriøst forum hvor vi kunne utelatt ord som får en til å sette brødskiven i halsen. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Dum Perignon Skrevet 13. august 2005 #31 Skrevet 13. august 2005 Kolossalt så mye du spiser, og veldig ensidig kost (bare brødskiver, etter det jeg kan se)! Håper du husker å trene, også. Romantisk samkvem er forresten god trening, kanskje du skulle forsøke å få en partner å dele høyverdige ord og vakker kopulering med?
Gjest Rhoswen Skrevet 13. august 2005 #33 Skrevet 13. august 2005 Jeg skulle ønske seksualitetsforumet ble slått sammen med samliv og relasjoner Ah. Nusselig. Ny i byen? Det VAR ett forum. Sikkert en grunn til at det ble separert. Unnskyld ordbruken, den var kanskje litt skarp for et sart sinn. kanskje du skulle forsøke å få en partner å dele høyverdige ord og vakker kopulering med? I love you.
Gjest Dum Perignon Skrevet 14. august 2005 #34 Skrevet 14. august 2005 I love you. ← Bare du ikke trekke inn skitne detaljer her, så ikke tråden blir flyttet tilbake til Seksualitet...
Gjest Vindelspev Skrevet 14. august 2005 #35 Skrevet 14. august 2005 (endret) Vindelspev. Jeg setter pris på at du ønsker å diskuterer dette på en ærlig og grei måte. Jeg forstår godt hva du mener, men jeg er ikke enig. Ved å bruke slike stygge ord , blir handling fratatt all sin høyverdighet, og det er jo det den opprinnelig er. Jeg synes det er respektløst ovenfor den andre parten å bruke slike ord , og jeg klarer ikke å forbinde stygge ord med kjærlighet. Når en leser inne på seksualforumet, får jeg inntrykk av at det er mennesker som er livstrette, og som har gitt opp troen på kjærlighet. Jeg skulle ønske seksualitetsforumet ble slått sammen med samliv og relasjoner, for da hadde vi kanskje kunne fått et seriøst forum hvor vi kunne utelatt ord som får en til å sette brødskiven i halsen. Med hilsen fra Jon Are ← Den er grei -deg om det. Men kan du forstå og respektere at jeg bruker slike ord og like fullt elsker og respekterer min partner? Du holder ikke fasiten på akseptable ord i omtale av seksuelle nytelser. Endret 14. august 2005 av Vindelspev
Gjest Rhoswen Skrevet 15. august 2005 #36 Skrevet 15. august 2005 Bare du ikke trekke inn skitne detaljer her, så ikke tråden blir flyttet tilbake til Seksualitet... *sitter på hendene*
harpiene Skrevet 15. august 2005 #37 Skrevet 15. august 2005 hei Slik jeg ser det, Jon Are, så blander du sammen begrepene. Kjærligheten er høyverdig, aktverdig; hva du enn måtte ønske å kalle den, MEN sex er den mest primitive samværsform mellom mennesker. Hvorfor da ikke bruke de ordene man selv er komfortabel med?? Jeg kan ikke skjønne at man "skitner" til noe som er så primitivt i utgangspunktet med å bruke "stygge" ord. OK, jeg liker ikke selv mange av ordene som blir brukt, men det kommer av oppvekst og oppdragelse, ( tror jeg ) ikke av at jeg føler meg horete eller noe slikt om jeg bruker de. Kjærligheten mellom mennesker ligger dypere, og tåler ikke kjærligheten å oppleve et knull istedet for et høyverdig samvær, ja det står det dårlig til ellers også, mener jeg da! Kjenner et par hvor den ene parten er så funskjonshemmet at de ikke opplever et sexliv, men kjærligheten lever dem imellom. Skjønner du poenget mitt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå