Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #1 Skrevet 10. august 2005 (endret) I går aftes, akkurat idet solen var i ferd med å synke varsomt ned i havet, gjennomførte min høyt elskede rosenknupp og jeg et temmelig intenst, dessverre ganske lite planlagt, samkvem. Våre elegante fritidstekstiler ble omplassert i et guddommelig tempo, før vi etter noen ytterst få sekunders nytelsesfull berøring lot penis og vagina samhandle så vidunderlig vakkert, dog i noe oppdrevet rytme, der på vaskemaskinens sentrifugevibrerende kant. Vi hadde dessverre ikke tatt oss tid til å plassere ut røkelse, men samhandlingen skjedde heldigvis i det poetisk varme lyset fra 60 watt Osram i taket. Selve kjærlighetshandlingens ekstatiske fullbringelse ble akkompagnert av nevnte sentrifuge, samt enkelte gjentatte milde og snille ord - dog kanskje fremført med noe over gjennomsnittlig patos og lydniveau. Dette vidunderlige, salvelsesfulle øyeblikket ble etterfulgt av to salige smil under røde neser og litt trillende, høytidsstemt latter før vi i utilslørt lykkerus snakket varmt sammen om fremtidsutsiktene våre på vei til en rensende, felles dusj. Endret 10. august 2005 av Dum Perignon
Gjest Bjarne Raymond Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Dæven så kjedelig det er mulig å beskrive et realt knull.
Gjest Jon Are Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Ja, sånn blir man latterliggjort om man prøve å bruke andre ord på noe som i utgangspunktet skal være fint og vakkert. Er så lei av all den kynismen og alle de blaserte og dekadente utsagn her inne. Skulle tro de flest her inne var livstrette og har gitt opp å prøve å få seg en partner som behandler dem likeverdig og med stor respekt. Jeg vil iallefall ikke bli preget av det syke synet som media prøver å innprente oss. Heldigvis har jeg bevart troen på ekte og varm kjærlighet mellom to mennesker. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Mito24 Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Det som er virkelig trist med dette innlegget, er at du sikkert brukte lang tid på å forfatte det og nå sitter i spenning og venter på responsen.
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #6 Skrevet 10. august 2005 Dæven så kjedelig det er mulig å beskrive et realt knull. ← Forsiktig, så ikke tråden blir flyttet til seksualitet.
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #7 Skrevet 10. august 2005 Heldigvis har jeg bevart troen på ekte og varm kjærlighet mellom to mennesker. Med hilsen fra Jon Are ← Den samme troen har vel de aller fleste av oss. Mange av oss opplever den i praksis også, slik at vi får oppdatert oss både språklig og kjærlighetsfaglig.
Gjest Valhalla Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Hva skal man med ekte romeojuliet kjærlighet så lenge man har en som ser bra ut og gjensidig nytte?
Gjest Dum Perignon Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Hva skal man med ekte romeojuliet kjærlighet så lenge man har en som ser bra ut og gjensidig nytte? ← Dét finner du kanskje ut etter hvert. Du vil kanskje også finne ut at det finnes enkelte mellomløsninger.
Lestat Skrevet 10. august 2005 #10 Skrevet 10. august 2005 (endret) Selvmoderert... Jeg missoppfattet og "angrep" feilaktig. Litt friskt med noen som mener noe annet enn de fleste også... Endret 10. august 2005 av Lestat
Gjest jon are Skrevet 10. august 2005 #11 Skrevet 10. august 2005 Lestat:jeg er ikke ute etter å provosere eller hakke på folk men etter å ha lest gjennom de fleste trådene på seksualitetsforumet,følte jeg at det ble riktig å kalle en spade for en spade.er det dekadent så er det dekadent.ikke noe mer å si om det.jeg har ikke satt meg på en slags pidestall,derimot føler jeg at jeg som voksenperson må få lov til å uttrykke mine meninger.jeg har aldri i mitt liv vært vitne til så mange livstrøtte utsagn,det er som om kynismen herjer over hele seksualitetsforumet og jeg blir så nedtrykt og trist over å lese om alle som har tatt skade på sjelen.med hilsen fra Jon Are
Gjest GreenSky Skrevet 10. august 2005 #12 Skrevet 10. august 2005 Hæ? Mange har tatt skade på sjelen? Hvordan kan du si noe slikt? Men du er helt normal? Å sette en norm for andre, å "bestemme" hva som er riktig, hva er vitsen med det?
Gjest jon are Skrevet 10. august 2005 #13 Skrevet 10. august 2005 Hæ? Mange har tatt skade på sjelen? Hvordan kan du si noe slikt? Men du er helt normal? Å sette en norm for andre, å "bestemme" hva som er riktig, hva er vitsen med det? ← men kjære deg da! det ligger jo helt opp i dagen at sjelen har tatt skade.ikke èn gang har jeg sett at skikkelige ord blir brukt om elskovsakten.bare jeg bruker skikkelige ord så blir jeg latterliggjort og nærmest sett på som en "freak".det er da jeg blir skremt og har dekadensen og kynismen helt tatt overhånd i folks liv?jeg bare spør.med hilsen fra Jon Are
Lestat Skrevet 10. august 2005 #14 Skrevet 10. august 2005 Ok, nå begynner jeg å angre på selvmoderering min her... Jeg synes krav om respekt, for å følge opp med å angripe andres sjelsevne grenser opp til smakløst...
Pleier Skrevet 10. august 2005 #15 Skrevet 10. august 2005 (endret) det ligger jo helt opp i dagen at sjelen har tatt skade.ikke èn gang har jeg sett at skikkelige ord blir brukt om elskovsakten.bare jeg bruker skikkelige ord så blir jeg latterliggjort og nærmest sett på som en "freak". Hvem er du til å bestemme hva som er skikkelige ord (er det de ordene som står i ordboka du refferer til?)? Hvilken skade er det sjelen har fått? Hvis vi er kyniske så er vel du ganske naiv. Endret 10. august 2005 av Pleier
Gjest Vindelspev Skrevet 10. august 2005 #16 Skrevet 10. august 2005 (endret) Kjæreste Jon Arne. Jeg forstår hva du vil frem til (tror jeg), selv om du underveis regelrett angriper andre i forsøk på å gjøre deg selv forstått. Det jeg ikke skjønner er likhetstegnet du setter mellom dagligdags omtale av sex, og et kynisk bilde på kjærligheten. Jeg har på ingen måte mistet troen på den store kjærligheten, tvert imot opplever jeg den hver dag, og har gjort det over flere år. Om jeg da skulle være så vulgær og si at min kjære og jeg hadde et helvetes deilig knull i går, betyr det at jeg er "livstrett" og har et "sykt syn på kjærligheten"...? Det er ikke ordene som teller, det er handlingen. Og det kan ligge like mye kjærlighet bak en heftig rævpuling som en stilleferdig misjonær. Endret 10. august 2005 av Vindelspev
Gjest Vindelspev Skrevet 10. august 2005 #17 Skrevet 10. august 2005 Har visst lest for mange SMS-mld i det siste, jeg mente selvfølgelig Jon ARE, og ikke Jon Arne;)
Gjest Dum Perignon Skrevet 11. august 2005 #18 Skrevet 11. august 2005 Har visst lest for mange SMS-mld i det siste, jeg mente selvfølgelig Jon ARE, og ikke Jon Arne;) ← Har du hatt romantisk samkvem med ham?
Gjest Vindelspev Skrevet 11. august 2005 #19 Skrevet 11. august 2005 Har du hatt romantisk samkvem med ham? ← *grøss* Nei, har sluppet unna så langt.
Gjest Rhoswen Skrevet 11. august 2005 #20 Skrevet 11. august 2005 QUOTE(Dum Perignon @ 11.08.2005 (06:44) ) Har du hatt romantisk samkvem med ham? *grøss* Nei, har sluppet unna så langt. Hun tenkte på rævpulingen... *venter i spenning på en moderator*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå