Hundehvisker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Det er noen menn som lager falske profiler og sjarmerer damer på nettet. Mennene gir inntrykk av å være rike og betatt av damens vakre profilbilde. Dette fungerer relativt enkelt da man kan sende samme kjærlighetsbrev til 100 damer samtidig. Damene blir ofte advart av venner og bekjente. Trikset er å sende damene litt penger først for å bygge tillit. Da begynner damene ofte å krangle med venner og familie om profilen er ekte. Dette er en type kriminalitet hvor den kriminelle alltid slipper unna. Kunne alle ensomme damer blitt lurt eller er de dumme? 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Kan ikke skjønne jeg ville latt meg lure. Hadde en mann skulle "lånt" penger så hadde jeg sakt "takk og farvel". Selv om han hadde hatt store formuer som av en eller annen grunn er låst i ett eller annet land 😅 Jeg er selvstendig og har grei økonomi, og er det noe jeg finner lite tiltrekkende er det dårlig orden på privat økonomi. Anonymkode: 782a7...f6b 2
Myrmica Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Det samme kan vel sies om menn? Mitt inntrykk er at det er langt flere menn som sender penger til damer over nettet... 2
Cleo88 Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 (endret) . Endret 10. mai 2021 av Cleo88
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Dette er ikke akkurat et nytt fenomen. Folk er påpasselige. I min krets har jeg aldri hørt om noen som har vært i nærheten av å bli svindlet. Men du har jo denne kjente Tinder-svindler historien om den stakker norske dame som ble rund svindlet Anonymkode: 18665...cc3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Mye de samme damene som hevder at de hadde gått med en gang mannen slo. Men så... Anonymkode: 08b87...77d
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Hundehvisker skrev (17 timer siden): Det er noen menn som lager falske profiler og sjarmerer damer på nettet. Mennene gir inntrykk av å være rike og betatt av damens vakre profilbilde. Dette fungerer relativt enkelt da man kan sende samme kjærlighetsbrev til 100 damer samtidig. Damene blir ofte advart av venner og bekjente. Trikset er å sende damene litt penger først for å bygge tillit. Da begynner damene ofte å krangle med venner og familie om profilen er ekte. Dette er en type kriminalitet hvor den kriminelle alltid slipper unna. Kunne alle ensomme damer blitt lurt eller er de dumme? Organisert kriminalitet som regel utført av narsissister, nei alle lar seg ikke lure. Anonymkode: e161c...476
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå