AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hei. Det har seg nå slik at jeg er i ferd med å bli kjæresten til ei fantastisk jente. Har lenge likt henne skikkelig godt, og selv om hun ikke virker ut til å være helt overbevist om meg enda, så ser jeg tegn til at hun er begynt å falle for meg også. Jeg merker dog at hun gjør meg usikker. Hvorfor? Hun er kjempeutadvendt, jeg er innadvendt Hun har alltid hatt mange venner og kommer lett i kontakt med folk, jeg har slitt mye sosialt (og sliter litt enda) Hun er kjempepen, jeg er gjennomsnittlig eller mindre pen enn gjennomsnittet. Sex og kjæresteri har alltid skjedd naturlig for henne, jeg har hatt (har?) store komplekser på denslags Hun har et kjempegodt forhold til familien sin, jeg har et ok forhold til min Hun har alltid noen å finne på ting med eller som vil snakke med henne, jeg er stort sett uten sosial kontakt med mindre jeg insjer selv Kort sagt så virker det som om hun er bedre enn meg på alle områder. Jeg har jo noen gode kvaliteter selv, da jeg er arbeidssom, sprek og nokså empatisk med god utdanning og jobb. Jeg har altså ting på stell, men ellers tror jeg ikke at jeg er noen catch. Hun sier også selv at hun har hatt et så og si problemfritt liv. Jeg har nok hatt mer problemer enn folk flest. Jeg sliter litt med selvtilliten av denne grunn. Skjønner nesten ikke hvorfor hun skal like meg, og jeg tror at jeg er i ferd med å skubbe henne bort gjennom den følelsen av at hun er for bra for meg. Merker at jeg vil ha oppmerksomheten hennes nesten hele tiden, mens hun vil ofte fokusere på venner eller familie... Som jo egentlig er sunt. Andre som har vært borti lignende? Hvordan takle dette? Vurderer å fokusere 100% på meg selv på nyåret, gå virkelig inn for å få ordnet mitt sosiale liv igjen (vanskelig under korona) i tillegg til å trene for økt muskelmasse/lav fettprosent... Tanker? Anonymkode: 3a470...e47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå