Gå til innhold

Fikk korona til jul av svigers, takk skal du faen meg ha....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigers følger ikke reglene, de lyver om symptomer og hvor mange de er med. Det er liten forskjell på dem nå og før korona, annet enn at de lyver fordi de vet at mannen da ikke kan si nei for han klarer ikke å konfrontere dem med at de lyver og ikke tar hensyn til reglene.

Slik endte vi opp med å feire jul med dem, og lang historie kort. Nå har dem fått påvist korona, og jeg og mannen min testet oss og har også fått det. Takk skal du ha lissom... alt kunne vært unngått, men de bryr seg ikke og ikke tar de så tungt på det heller at de har det og at de har smitta oss.... Vi skulle bare være glade alle sammen for nå blir vi immune...

Anonymkode: 1a5c5...324

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så dumt av dere å være så uforsiktig.

Anonymkode: 08451...f53

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Svigers følger ikke reglene, de lyver om symptomer og hvor mange de er med. Det er liten forskjell på dem nå og før korona, annet enn at de lyver fordi de vet at mannen da ikke kan si nei for han klarer ikke å konfrontere dem med at de lyver og ikke tar hensyn til reglene.

Slik endte vi opp med å feire jul med dem, og lang historie kort. Nå har dem fått påvist korona, og jeg og mannen min testet oss og har også fått det. Takk skal du ha lissom... alt kunne vært unngått, men de bryr seg ikke og ikke tar de så tungt på det heller at de har det og at de har smitta oss.... Vi skulle bare være glade alle sammen for nå blir vi immune...

For noen idioter. Men hvorfor feiret dere i det hele tatt sammen med dem? Spesielt når dere visste hvordan de er?
Her har vi avlyst alle selskaper og var kun mannen min og meg. Vi kan se barn, barnebarn, og øvrig familie under litt mer kontrollerte forhold enn å stappe oss sammen til jul.

Anonymkode: be306...5f7

• Liker 22
Skrevet

Dette hadde jeg aldri tilgitt. En ting er å være idiot for egen risiko, men man risikerer ikke helsa til andre!

Skrevet

Det er en grunn til at mange bare feiret med samme husstand i år. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Julaften var for 2 dager siden,  og svigers har både rukket å blitt syke, testet positivt for korona, og dere har også rukket å teste og få svar at dere er positive? 

Anonymkode: 0943d...3b5

De har vært her hele jula.... fra mandagen av. De testa seg utrolig nok før de kom og fortalte oss ikke hva de fikk i svar før de dro.

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De har vært her hele jula.... fra mandagen av. De testa seg utrolig nok før de kom og fortalte oss ikke hva de fikk i svar før de dro.

Det var dårlig gjort av dem altså!!!! 🤬
Hva sier mannen din om dette?

Anonymkode: 1f2de...94b

• Liker 11
Skrevet

Ikke det at jeg tror noe på dette, men anmeld dem.

• Liker 21
Skrevet

Høres helt usannsynlig ut. 

• Liker 24
Skrevet

Såpass må du tåle.

Hvis du inviterer dem inn i hus midt i en pandemi så har jo også du et stort ansvar.

Det er mange som ikke bryr seg, lar være å si at de er karantene og fortsetter som før. Det er ikke alle som blir veldig syke. Hadde folk tatt hensyn ville korona vært borte, men det skjer ikke før det blir matmangel og krig

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke det at jeg tror noe på dette, men anmeld dem.

Om det stemmer at de testa positivt før dere var sammen med de, hadde jeg faktisk anmeldt de! Positiv test = isolasjon! Brudd på smittevernloven.

Anonymkode: dafb0...791

• Liker 35
Skrevet

Hvor syke ble de da? Litt snufsete?

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde anmeldt dem dersom dette stemmer. Det er brudd på karantenereglene å besøke andre mens man venter på testsvar, og selvsagt enda verre dersom de faktisk hadde fått positivt svar allerede.

Jeg hadde også nektet se noe mer til dem.

Anonymkode: 6f974...596

• Liker 12
Skrevet

Vær glad du blir ferdig med det. Det går nok bra. Det er kortere isolering enn karantene har jeg forstått på de som har fått det før.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Da anmelder dere dem!

Anonymkode: 026e1...b08

• Liker 8
Skrevet
Bente1234 skrev (Akkurat nå):

Vær glad du blir ferdig med det. Det går nok bra. Det er kortere isolering enn karantene har jeg forstått på de som har fått det før.

Eeh, det går faktisk an å få det flere ganger...

Anonymkode: 026e1...b08

• Liker 13
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Inkubasjonstiden for corona er lengre enn 2 dager, så er nok noen andre du har blitt smittet av. 

Skrevet

Når fikk dere vite at svigers har korona, på julaften?

Anonymkode: fb0cf...ab1

• Liker 1
  • Opprett ny...