AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hei😊 Er det noen som kan anbefale et annet alternativt forum enn dette? En felles arena hvor vi som er interessert i paranormale temaer kan møtes og diskutere? Uten alle disse sarkastiske og ekle kommentarene fra de som ikke tror? Jeg syns dette alternative forumet blir verre og verre. Anonymkode: a026f...73e 5
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #3 Skrevet 28. desember 2020 Måneskinn skrev (17 timer siden): Hva med https://www.paran.no/ Jeg har vært innom der og kikket litt iblant, men det virker som det er veldig lite aktivitet der inne? Anonymkode: a026f...73e
Måneskinn Skrevet 28. desember 2020 #4 Skrevet 28. desember 2020 Jeg har selv ikke vært der på evigheter, men det var det jeg kom på i farten... Ellers var det jo et fint forum, som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket.. med rød skrift i overskriften. Var gjenstand for diskusjon her inne en periode også, en dame som drev siden Lumi eller noe? Nei nå er jeg sikkert helt på bærtur.. men det var en god side med mye forskjellig. Men sannelig om jeg vet hvor man ellers skal få diskutere sånn med likesinnede. Her inne prøver man, men blir jo bare overmannet av troll som skal disse alt man snakker om.. 1
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2020 #5 Skrevet 28. desember 2020 Måneskinn skrev (4 timer siden): Jeg har selv ikke vært der på evigheter, men det var det jeg kom på i farten... Ellers var det jo et fint forum, som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket.. med rød skrift i overskriften. Var gjenstand for diskusjon her inne en periode også, en dame som drev siden Lumi eller noe? Nei nå er jeg sikkert helt på bærtur.. men det var en god side med mye forskjellig. Men sannelig om jeg vet hvor man ellers skal få diskutere sånn med likesinnede. Her inne prøver man, men blir jo bare overmannet av troll som skal disse alt man snakker om.. Jeg vet om en side som ble nedlagt, husker ikke hva den het, men det er kanskje den du mener? Den ble stengt for oppgradering, men åpnet aldri igjen. Ja enig, her inne blir det bare mer og mer trolling og stygge kommentarer. Det er så unødvendig. Leit at noen få skal ødelegge forumet. Anonymkode: a026f...73e 5
Måneskinn Skrevet 29. desember 2020 #6 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet om en side som ble nedlagt, husker ikke hva den het, men det er kanskje den du mener? Den ble stengt for oppgradering, men åpnet aldri igjen. Ja enig, her inne blir det bare mer og mer trolling og stygge kommentarer. Det er så unødvendig. Leit at noen få skal ødelegge forumet. Anonymkode: a026f...73e ja stemmer, det var den som skulle oppgraderes men som aldri ble til noe
Frøyamor Skrevet 29. desember 2020 #7 Skrevet 29. desember 2020 Mange er her i ens ærænd for å lage kvalme. 3
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #8 Skrevet 29. desember 2020 Måneskinn skrev (11 timer siden): Jeg har selv ikke vært der på evigheter, men det var det jeg kom på i farten... Ellers var det jo et fint forum, som jeg ikke husker navnet på for øyeblikket.. med rød skrift i overskriften. Var gjenstand for diskusjon her inne en periode også, en dame som drev siden Lumi eller noe? Nei nå er jeg sikkert helt på bærtur.. men det var en god side med mye forskjellig. Men sannelig om jeg vet hvor man ellers skal få diskutere sånn med likesinnede. Her inne prøver man, men blir jo bare overmannet av troll som skal disse alt man snakker om.. Livsstilsguiden het den og den ble drevet av ei som kaller seg Malu. Savner forumet, bare synd den forsvant uten at medlemmene ble forberedt. Ble kjent med mange kule folk der. Anonymkode: cf0a9...f51 2
Måneskinn Skrevet 29. desember 2020 #9 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Livsstilsguiden het den og den ble drevet av ei som kaller seg Malu. Savner forumet, bare synd den forsvant uten at medlemmene ble forberedt. Ble kjent med mange kule folk der. Anonymkode: cf0a9...f51 Det var det ja syns også det var en bra side, synd den ble borte 1
AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #10 Skrevet 30. desember 2020 Reddit har subs for dette! Anonymkode: 27795...005
_popcorn_ Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Ryddet for latterliggjøring og avsporing. _popcorn_, mod
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Se der ja, der ble vi kvitt en drittkommentar fordi jeg rapporterte. Det hjelper folkens! Anonymkode: 96715...fef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå