AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Hei! Har et sprengt blodkar på kinnet som ser ut som en rød prikk. Jeg tok den bort med laser for noen måneder siden, men nå er den kommet tilbake:(Jeg er lys i huden og den vises derfor ekstra godt. Må ha på concealer hver dag og er lei. Tenkte jeg å ta laser igjen, men er gravid og kan derfor ikke få laserbehandlinger. Noen som har prøvd noe annet som hjelper med sprengte blodkar? Anonymkode: 87aca...2b1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #2 Skrevet 29. desember 2020 Bumper denne! Anonymkode: 38594...4f1
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #3 Skrevet 29. desember 2020 Kan den ikke fjernes med nål? Min fastlege fjerner sånne ting med en slags nål. Han er sånn mini plastisk kirurg som fjerner vorte rog føflekker,syr sammen kutt ,setter botox og fillere og foretar trådløft (mini ansiktsløftning) Anonymkode: 15764...232
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2020 #4 Skrevet 29. desember 2020 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Kan den ikke fjernes med nål? Min fastlege fjerner sånne ting med en slags nål. Han er sånn mini plastisk kirurg som fjerner vorte rog føflekker,syr sammen kutt ,setter botox og fillere og foretar trådløft (mini ansiktsløftning) Anonymkode: 15764...232 Så kjekk fastlege du har. Min gjør dessverre ikke slikt. Anonymkode: 87aca...2b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå