Gå til innhold

Klippe seg hver 3. måned hvis jeg sparer til langt hår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for ofte? :) 

Anonymkode: dcc1e...876

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt unødvendig om du ikke har veldig slitt hår med splittede tupper. Jeg har spart i fire år, klipper tupper 1-2 ganger i året. Har nå hår langt nedpå ryggen. Farger det, så det er litt slitt av den grunn, men tuppene er ikke splittet. Sparer du fra kort kan det være greit å få formet litt «sveis» frem til alt har vokst seg ned til kjeven, etter det er det bare å spare. 

• Liker 1
Skrevet

Skjønner, takk for svar :) hvor ofte er det vanlig å klippe det hvis man sparer til langt hår?

Anonymkode: dcc1e...876

Skrevet

Jeg har aldri skjønt greia med å klippe seg så ofte når man sparer, det må jo virke mot sin hensikt.

Bare klippe når tuppene er skikkelig slitte, og ikke ofte, kanskje en gang i året?

• Liker 3
Skrevet
Yuumi skrev (55 minutter siden):

Jeg har aldri skjønt greia med å klippe seg så ofte når man sparer, det må jo virke mot sin hensikt.

Bare klippe når tuppene er skikkelig slitte, og ikke ofte, kanskje en gang i året?

En gang i året fungerer ikke for meg. Har naturlig tørt hår, og hvis ikke tuppene taes jevnlig (en gang i halvåret+/-), så fliser hårstråene seg unødvendig lenger opp. 

Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har langt hår og klipper det ca. 1 gang i året.

Skrevet

Jeg klipper hver 3-4 måned, fordi det er nødvendig.

Skrevet

Klipper tupper to ganger i året, helt selv. Har gått fra å ha kort konesveis til å ha til midt på ryggen på 2 år. Det er friskt og sunt hår, bruker litt penger på å kure det et par ganger i året. 

Anonymkode: 2af56...352

Skrevet

Har langt hår og. Klipper meg sjeldent, utenom med kjøkkensaks når det blir "flisete" på tuppene.😝

Anonymkode: 2479a...f50

Skrevet

Holder sikkert med to ganger, men ville kjøpt meg kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...