Gjest Kristina S. Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S.
Sawyer Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Det jeg syns er mer morsomt er at det skulle være så strengt hemmelig hvor disse vaksinene skulle lagres, pga fare for terrorvirksomhet. Men vi vet jo alle nå hvordan vaksinebilen ser ut, og at vaksinene lagres på Ullevål sykehus. FHI er nok superfornøyd med media i dag. 😅 3
parmanoia Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 (endret) Noe så dumt. Media leverer kvalitetsjournalistikk igjen! Endret 26. desember 2020 av parmanoia 3
NorthernLight Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Sawyer skrev (24 minutter siden): Det jeg syns er mer morsomt er at det skulle være så strengt hemmelig hvor disse vaksinene skulle lagres, pga fare for terrorvirksomhet. Men vi vet jo alle nå hvordan vaksinebilen ser ut, og at vaksinene lagres på Ullevål sykehus. FHI er nok superfornøyd med media i dag. 😅 Du det er mange rare folk i samfunnet for å si det mildt..så bra at de faktisk passer på vaksinen. 2
Sawyer Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 NorthernLight skrev (1 time siden): Du det er mange rare folk i samfunnet for å si det mildt..så bra at de faktisk passer på vaksinen. Det jeg mente med det, var at det er rart at man gikk fra at dette skulle være så hemmelig til at media dekker det minutt for minutt, og at "alle" nå vet hvor hovedlageret er. Med tanke på at de gikk ut for kun få dager siden med at hovedlageret var i Oslo, men nøyaktig hvor var det få som visste av hensyn til nettopp sikkerhet. 3
Cleopatra70 Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 Jeg hadde ledd om det ikke var for at jeg faktisk bor på denne planeten. 1
Anbefalte innlegg