AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #21 Del Skrevet 26. desember 2020 Amalie95 skrev (2 timer siden): Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Alle de tre kjedene finnes i min by, men jeg har aldri vært i noen av de butikkene. Gidder ikke å reise rundt på flere butikker for å spare noen får kroner, så det som finnes i matbutikken, kjøper jeg der. Anonymkode: 09755...526 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #22 Del Skrevet 26. desember 2020 Amalie95 skrev (3 timer siden): Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Små steder har ikke disse butikkene! Europris kanskje, men verken rusta eller normal er å finne på små steder. Anonymkode: 95982...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 26. desember 2020 #23 Del Skrevet 26. desember 2020 Vi har Europris og Normal på vårt kjøpesenter. Shampoo kjøper jeg på Normal, da det er billigere for en flaske med 400 ml hos dem. Jeg kjøper også innimellom skyllemiddel, dusjsåpe og håndsåpe der også, i tillegg til å kjøpe det på tilbud hos Europris og på tilbud i dagligvarebutikken. Toalettpapir kjøper jeg i dagligvarebutikken. Vi bor 3-5 min i gåavstand fra kjøpesenteret, så vi har Normal, Europris, Coop Obs og Meny rett i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #24 Del Skrevet 26. desember 2020 Sjampo og balsam kjøper jeg hos frisøren. Dusjsåpe og bodylotion kjøper jeg på Vita, de har en serie jeg liker godt. Såpe til vaskemaskinen bestiller jeg fra nettbutikken til Miele (har vaskemaskin med Twin Dos). Øvrige vaskemidler etc. kjøper jeg i dagligvaren, orker ikke reise rundt for å spare småpenger (som det ofte dreier seg om). Anonymkode: 473cb...e5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #25 Del Skrevet 26. desember 2020 Kroppspleie kjøper jeg hos Body Shop, vaskemidler kjøper jeg helsekost pga miljø, grønnsaker leveres på døren en gang i uken. Anonymkode: caf51...d6f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saph Skrevet 26. desember 2020 #26 Del Skrevet 26. desember 2020 Kjøpet bare matvarer på matbutikken. Alt annet kjøper jeg på nett og apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SPOCA Skrevet 26. desember 2020 #27 Del Skrevet 26. desember 2020 Handler det meste på nettet, også matvarer (meny.no, kolonial.no og spar.no). Shampo og balsam kjøper jeg også primært i nettbutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #28 Del Skrevet 26. desember 2020 Vaskemiddel 5 kg og håndsåpe 5 liter på Staples. Ellers varer fra matbutikk. Anonymkode: 6bd93...0f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #29 Del Skrevet 27. desember 2020 Her handler jeg matvarer , toalettpapir, tørkepapir på matbutikken. Såpe til oppvaskmaskinen og vaskemaskinen handles også på matbutikken. Dusjsåpe, håndkrem, fuktighetskrem ,håndsåpe handler jeg på Normal. Anonymkode: 13687...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #30 Del Skrevet 27. desember 2020 Bor i nærheten av både Rusta og Europris, men kjøper sjelden såpe eller toalettpapir der, hvis ikke jeg er der av andre grunner. Dusjsåpe kjøper jeg i nettbutikk (får ikke tak i den i Norge), det samme gjelder sjampo (ingen av frisørene i nærheten fører merket, ellers ville jeg nok dratt dit). Toalettpapir kjøper jeg i litt store pakker i en hvilken som helst butikk som har, stort sett Rema. Kjøpte håndsåpe på Europris sist, ikke fordi det var billigere, men fordi jeg hadde en tilgodelapp og trengte såpe/tannkrem/vaskemidler uansett. Har ikke inntrykk av at de egentlig er billigere da, i hvert fall ikke på de produktene jeg foretrekker. Anonymkode: 551d6...b38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå