AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Del Skrevet 26. desember 2020 man får jo kjøpt alt av såpe, shampoo , toalettpapir osv. Men normal, rusta og europris selger jo dette mye billige. hvor pleier du å kjøpe det? Anonymkode: 66b7b...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 26. desember 2020 #2 Del Skrevet 26. desember 2020 (endret) Såpe og toalettpapir kjøper jeg alltid på matbutikken, ja. Jeg har ikke bil og førerkort, og orker ikke/kan ikke farte rundt i alle mulige butikker andre steder for å kjøpe det. Jeg konsentrerer meg om å handle mest mulig på ett sted. Shampoo kjøper jeg på nett, dyrere spesialshampoo jeg ikke får i matbutikken. Endret 26. desember 2020 av Million Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest blåbærpike Skrevet 26. desember 2020 #3 Del Skrevet 26. desember 2020 Vi har ikke Normal, Europris og lignende her. Jeg handler toalettpapir og såpe på dagligvarebutikken. Shampo og balsam fra frisør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #4 Del Skrevet 26. desember 2020 Toalettpapir handler jeg på matbutikken, kanskje på Europris hvis jeg likevel er innom der. Shampoo, balsam, såpe osv kjøper jeg på "spesial"-butikk. Ser ikke på prisen. Anonymkode: 0bf54...c9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie95 Skrevet 26. desember 2020 #5 Del Skrevet 26. desember 2020 Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Del Skrevet 26. desember 2020 Amalie95 skrev (2 minutter siden): Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Veldig mange kjøper shampoo og balsam hos frisøren. Anonymkode: 0bf54...c9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Del Skrevet 26. desember 2020 Shampoo og balsam kjøper jeg på nett, evt normal om man er i nærheten. Den butikken er ikke innen daglig radius. Hvis ikke kjøper jeg på nett, skal ha barer. Kjøper toalettpapir i butikken da samme merke på europris har høyere meterpris og er tynnere. Anonymkode: 95982...1d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Del Skrevet 26. desember 2020 Kjøper toalettpapir fra ungenes fotballag. Da har vi for nesten 1 år. Såpe, shampo og slikt kjøper jeg enten på dagligvarebutikk eller på Europris. Og har de salg på Löfsberg kaffe kjøper jeg også det på Europris Anonymkode: 0fd2e...c81 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Del Skrevet 26. desember 2020 Vi bruker mange butikker: slakter, fiskehandler, bakeren, Rusta/Europris, torghandel, reko ringen osv. Anonymkode: 5d39a...507 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Del Skrevet 26. desember 2020 Alt av kjøtt og sesongbaserte grønnsaker kjøpes på Rekoringen Fisk kjøpes direkte fra båt Det meste av oljer, krydder og spesialvarer kjøpes (normalt) i utlandet Mye av krydder, smakstilsetninger og sauser kjøpes på asiatiske butikker Shampoo, hårprodukter, sminke og så lignende, kjøpes normalt i utlandet, eller på tax free. Men har måttet ty til Kicks.no og frisøren de siste månedene. Har et øye på Rusta og Obs, og et-par andre butikker,hver uke. Så kjører de kampanjer kjøper jeg glatt 3 sekker med toalettpapir, 10 tannkrem, 5 liter omo, med mer. Anonymkode: bf9c6...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #11 Del Skrevet 26. desember 2020 Det varierer litt etter pris og tilbud. Må og ta noen hensyn pga sensitiv hud. Men jeg kjøper mer og er på matbutikk siden jeg syns de stadig får bedre utvalg på andre varer enn mat også. Syns Meny har mange overaskende bra produkter for kosmetikk f.eks. Dusjsåpe kjøper jeg på tilbud i matbutikk fordi jeg bruker en del av det, håndsåper på matbutikk eller går på Normal som alltid har gode priser på såpe som lukter sykt godt og ikke gir utslett. Sjampo/ på matbutikk eller Hennes og Mauritz som pleier ha f.eks ElVital til 19.90. Toalett papir: alltid first price fra matbutikk. Det er billig og mykt. Anonymkode: cd965...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #12 Del Skrevet 26. desember 2020 Sjampo hos frisør ellers handles alt på matbutikk ja, kjøper toalettpapir, store dusjsåpeflasker til samboer etc hvis jeg først er innom Europris, men gidder ikke å kjøre den veien bare for å kjøpe toalettpapir. Anonymkode: 048db...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #13 Del Skrevet 26. desember 2020 Amalie95 skrev (1 time siden): Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Snakk for deg selv, takk! Anonymkode: 7c038...33d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jytte Skrevet 26. desember 2020 #14 Del Skrevet 26. desember 2020 Det meste blir kjøpt på matbutikker. Gidder ikke fly fra den ene butikken til den andre. Kosmetikk er unntaket, og hårkur og slike ting. Er innom grønnsakshandelen og fiskebutikk av og til, og bestiller kjøtt (vilt) fra et lite firma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 26. desember 2020 #15 Del Skrevet 26. desember 2020 Amalie95 skrev (1 time siden): Tror de som bor på små steder uten butikker kjøper det fra matbutikken, resten kjøper det nok på rusta, normal eller europris. Snakk for deg selv, jeg har aldri brukt tid på å farte rundt fra butikk til butikk, selv ikke da jeg bodde mer sentralt. Jeg handler mest på matbutikk og europris. Kosmetikk, inkludert sjampo og balsam, handles enten på nett eller frisør, kicks osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #16 Del Skrevet 26. desember 2020 Toalettpapir, håndsåpe, vaskemidler og slikt kjøper jeg på Europris om jeg er i nærheten. Shampo kjøper jeg på Lush (plastfri), bodylotion osv kjøpes på nett for å få noe som ikke er dyretestet og i stor forpakning. Sminke kjøpes også på nett. Kjøper stort sett bare mat på matbutikken, men trenger jeg håndsåpe så kjører jeg ikke til Europris kun for det. Må ha samlet opp noe før jeg drar dit. Anonymkode: 86471...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #17 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Alt av kjøtt og sesongbaserte grønnsaker kjøpes på Rekoringen Fisk kjøpes direkte fra båt Det meste av oljer, krydder og spesialvarer kjøpes (normalt) i utlandet Mye av krydder, smakstilsetninger og sauser kjøpes på asiatiske butikker Shampoo, hårprodukter, sminke og så lignende, kjøpes normalt i utlandet, eller på tax free. Men har måttet ty til Kicks.no og frisøren de siste månedene. Har et øye på Rusta og Obs, og et-par andre butikker,hver uke. Så kjører de kampanjer kjøper jeg glatt 3 sekker med toalettpapir, 10 tannkrem, 5 liter omo, med mer. Anonymkode: bf9c6...fdc Så når butikken din der du bor stenger, fordi du kjøper så mye i UTLANDET, så synes ikke du det er trist i det hele tatt? Anonymkode: e67f7...098 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #18 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Så når butikken din der du bor stenger, fordi du kjøper så mye i UTLANDET, så synes ikke du det er trist i det hele tatt? Anonymkode: e67f7...098 På ingen måte. Hvorfor skal jeg kjøpe dårligere produkter, produkter som jeg egentlig ikke vil ha, for en mye høyere pris? Jeg mener at det ikke er bærekraftig i et internasjonalt samfunn. Anonymkode: bf9c6...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #19 Del Skrevet 26. desember 2020 i alle fall truser Anonymkode: a3c39...642 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PetterKanin Skrevet 26. desember 2020 #20 Del Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): man får jo kjøpt alt av såpe, shampoo , toalettpapir osv. Men normal, rusta og europris selger jo dette mye billige. hvor pleier du å kjøpe det? Anonymkode: 66b7b...2c6 Europris er i utgangspunktet ikke billige på noe av dette, med unntak av om ting er på tilbud. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå