Gå til innhold

Jenter på instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så mange hotte Jenter på instagram, masse ronkematerialer. Hvorfor viser de seg slik, for å oss menn (og damer) opp eller bare for å få bekreftelse på hvor deilige de er?

Anonymkode: d46ea...a7a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
NewStart87 skrev (2 minutter siden):

Bekreftelsesbehov.

Men knuller de masse, eller bare leker de deilig og har lite sex og sjelden forhold? Er de veldig kresne også?

Skrevet

Bekreftelse, bekreftelse, bekreftelse. 

Anonymkode: 3bf38...207

• Liker 4
Skrevet

Slike jenter er selvopptatte, overfladiske og ønsker bekreftelse. Bidrar til usunne kroppsidealer og holdninger. Er en grunn til at jeg ikke har Instagram. 

Anonymkode: eacaa...973

• Liker 8
Skrevet

Når klarer vell menn å finne runkematriale i absolutt alt

• Liker 6
Skrevet

De elsker å få sexy kommentarer på sin veldreide kropp. Les kommentarene de får. De har et enormt bekreftelsesbehov. Disse damene fungerer ikke i forhold, siden de aldri kan få nok oppmerksomhet av en mann. De passer bedre som runkemateriale og får jo bekreftelsen de er ute etter.

Anonymkode: f852f...0ed

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor er det så mange hotte Jenter på instagram, masse ronkematerialer. Hvorfor viser de seg slik, for å oss menn (og damer) opp eller bare for å få bekreftelse på hvor deilige de er?

Falske lepper,pupper,rumper,botox,MYE sminke(de fleste ser ut som en helt annen person,lag på lag...)

Bilder tatt i riktige retninger osv for å se best mulig ut.

Hot og hot..Spørs hva fu ser etter det..En barbiedukke eller en ekte person? 

Anonymkode: aacac...31b

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er det så mange hotte Jenter på instagram,

Mange mennesker bruker Insta, og en stor andel av dem er kvinner. Go figure!

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 11.53):

Fordi de ønsker bekreftelse og/eller fordi de vil tjene penger. Lurer på hva som ligger bak tanken om at de bare ønsker at andre skal bli kåte ? Hva får de ut av det liksom?

Anonymkode: f0c36...a81

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fordi de ønsker bekreftelse og/eller fordi de vil tjene penger. Lurer på hva som ligger bak tanken om at de bare ønsker at andre skal bli kåte ? Hva får de ut av det liksom?

Anonymkode: f0c36...a81

Mange liker tanken på at de er så hotte at andre blir kåte av de. Mange har stort eksponeringsbehov. Mange av disse har jo kjæreste tilogmed, men er tydeligvis ikke nok med oppmerksomhet fra bare kjæresten..

Anonymkode: f852f...0ed

• Liker 2
Skrevet

Jeg får sjeldent opp slike jenter og kvinner på instagram, slutt å søk på de og slutt å lik bildene deres, så er de vekk.
Så kan du slutte å klage.
Å runke til fremmede på ferie er spesielt ass.

Anonymkode: ae34d...c0d

• Liker 3
Skrevet

De poster det folk vil se. Hadde de ikke hatt følgerne hadde de stoppet jo. 

Anonymkode: af052...2df

• Liker 1
Skrevet

Utseende er jenter/kvinners primærkapital, Instagram er, sammen med et par andre (såkalte) sosiale medier, en av de viktigste kringkastingskanaler for å underbygge akkurat det :trist:

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jeg får sjeldent opp slike jenter og kvinner på instagram, slutt å søk på de og slutt å lik bildene deres, så er de vekk.
Så kan du slutte å klage.
Å runke til fremmede på ferie er spesielt ass.

Anonymkode: ae34d...c0d

klager ikke, vennen min. Sier bare at det er deilig å ronke til dem og lurer på om de liker tanken på at mange gjør det. Liker ikke, eller har gjort det men tatt vekk likes etterpå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 11.53):

...masse ronkematerialer? her avslører du både alderen din og svaret du leter etter😅

AnonymBruker
Skrevet

De redigerer for å få oppmerksomhet de aldri får i det virkelige liv, fordi de ikke ser slik ut.

Anonymkode: 95b6c...7e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Veldig mange fine damer på Instagram. Jeg liker det som er helt "vanlige" . Damer i forhold osv spiller ingen rolle. Jeg tenner på å se dem påkledd i flotte klær. Gjerne skjørt/kjoler med strømper/strømpebukser til.

Det kan godt være jenter jeg kjenner fra nærområdet osv.. spiller ingen rolle.  Blir mye runking til disse...

Anonymkode: 74fa8...6d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Veldig mange fine damer på Instagram. Jeg liker det som er helt "vanlige" . Damer i forhold osv spiller ingen rolle. Jeg tenner på å se dem påkledd i flotte klær. Gjerne skjørt/kjoler med strømper/strømpebukser til.

Det kan godt være jenter jeg kjenner fra nærområdet osv.. spiller ingen rolle.  Blir mye runking til disse...

Runker du til personer du kjenner gjerne? 

Anonymkode: 096f3...c91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Runker du til personer du kjenner gjerne? 

Anonymkode: 096f3...c91

Det er vell spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...