Gå til innhold

Dere mødre som kjører traktor....

Gjest Traktorkusken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjøpte ekstra bilstolbase, festet denne på ekstrasete på traktoren. VELDIG viktig at den står kjempestødig, da det som er det farligste ved traktorkjøring er velting, ikke frontkollisjon. Ser mange gjør en halvinnsats med å kappe av sykkelsete, men det er bare plastikkræl og finnes ikke trygt overhodet samt det ikke er komfortabelt for barnet over lenger tid og veldig dårlig hodestøtte.

Ikke ha noe løst i traktoren noen gang, overhodet. Vi har satt på verktøykasse utenpå traktoren, så jeg lett kan ta med det jeg trenger. 
Vi har også traktor med to dører, og det er fast "babytraktor" selv om vi har flere traktorer, nettopp fordi det da er to dører og basen kan sitte fast klart hele tiden.

Vi bruker maxi cosi. 

Anonymkode: 0f0f2...1af

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret over er så søtt....det er neimen ikke en ting en ikke kan få svar på kvinneguiden. Da jeg leste hovedinnlegget først tenkte jeg at ingen kan vel vite/gjøre dette 😆

Anonymkode: c09a9...25f

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babystolen festet vi med belte i passasjersetet i traktoren. Når barnet ble for stort til det så brukte vi britax twoway som kan festes med belte og ikke har støtteben.

Anonymkode: 14e6b...7ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...