Gå til innhold

Øreplugger til iPhone, trenger veiledning :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har øreplugger til iPhone med lightening tilkobling som lyden nå har sluttet å virke i den ene proppen. Det skjedde med de forrige også. Synes ear pods blir for dyrt. Kan noen anbefale meg noe annet? Fungerer det med andre merker enn Apple produkter?

Anonymkode: 8632a...4fc

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har øreplugger til iPhone med lightening tilkobling som lyden nå har sluttet å virke i den ene proppen. Det skjedde med de forrige også. Synes ear pods blir for dyrt. Kan noen anbefale meg noe annet? Fungerer det med andre merker enn Apple produkter?

Jabra elite active 75t er veldig bra. IP57 klasset. Dvs de er vanntette. Tåler mye. Hatt de i ett år. Mistet de i bakken og vann, men er fortsatt like bra. Du må vel ut med 1500 kr nå. 
Enig i å betale 2000-3000 kr for et par øreplugger er dyrt og bortkastet. 

Anonymkode: d1a44...c8c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jabra elite active 75t er veldig bra. IP57 klasset. Dvs de er vanntette. Tåler mye. Hatt de i ett år. Mistet de i bakken og vann, men er fortsatt like bra. Du må vel ut med 1500 kr nå. 

AirPods gen 2 betalte jeg 1200kr for tror jeg. Er pro som er svindyr.

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Signerer denne. Hvis de også blir noe i dyreste laget, så er også forgjengeren Jabra elite 65t gode.

Active-modellene er etter mitt syn ikke nødvendige, de vanlige er IP56-godkjent, noe som indikerer at de også tåler en god del. Med mindre du skal svømme med proppene, så vil det aller mest sannsynlig holde med den vanlige modellen (altså de som ikke heter Active).

Du får Jabra elite 65t fra 800 kroner pt.

Anonymkode: 68c63...0dd

• Liker 1
Skrevet

Hvis du ikke vil ha trådløse så kjøper du en overgangskabel. Lightning til minijack, da kan du bruke akkurat de pluggene du vil, billige som dyre.

Anonymkode: 92326...5d2

• Liker 1
Skrevet

Takk <3 🙏

Skrevet
Sirah skrev (8 timer siden):

AirPods gen 2 betalte jeg 1200kr for tror jeg. Er pro som er svindyr.

Samme her, og jeg er veldig fornøyd med dem. 

Anonymkode: 973f0...a09

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Samme her, og jeg er veldig fornøyd med dem. 

Anonymkode: 973f0...a09

Ja er en av de tingene jeg ikke skjønner hvordan jeg klarte meg uten. Bruker dem hele tiden! Til alt fra som handsfree i bilen til musikk på trening. Deilig å slippe den ledningen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...