Gå til innhold

Bademiljø, erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det så dyrt hos dem? Er de så mye bedre enn andre? 

Anonymkode: 2758c...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring på hvorfor de er dyre er rett og slett at de bygger bad etter standarder og normer. Altså et forskriftsmessig tett bad. Kvalitet koster penger. Må gjerne legge billig gulv, men ting som innbærer VA eller El må være utført riktig. Du kan spare mye på å rive og håndtere avfallet selv. Det sparte vi 100 tusen på i år. 

Anonymkode: 39dbc...252

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Min erfaring på hvorfor de er dyre er rett og slett at de bygger bad etter standarder og normer. Altså et forskriftsmessig tett bad. Kvalitet koster penger. Må gjerne legge billig gulv, men ting som innbærer VA eller El må være utført riktig. Du kan spare mye på å rive og håndtere avfallet selv. Det sparte vi 100 tusen på i år. 

Ser at de har "ferdig montert" tilbud? Anbefales det? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ser at de har "ferdig montert" tilbud? Anbefales det? 

Hva skal du utføre? Skal du renovere hele badet eller bare bytte innredning etc?

Skal du ha noe hengt opp så anbefaler jeg ferdig montert. De monterer forskriftsmessig, og da silikonerer de rundt servant etc. Jeg valgte ferdig montert rett og slett fordi jeg ikke ønsker å punktere membran på egenhånd. Jeg brukte Comfort, en Bademiljø er også bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Hva skal du utføre? Skal du renovere hele badet eller bare bytte innredning etc?

Skal du ha noe hengt opp så anbefaler jeg ferdig montert. De monterer forskriftsmessig, og da silikonerer de rundt servant etc. Jeg valgte ferdig montert rett og slett fordi jeg ikke ønsker å punktere membran på egenhånd. Jeg brukte Comfort, en Bademiljø er også bra.

Ikke renovere badet, men montere dusjhjørne eller dusjkabinett og skifte blandingsbatteri. 

Hvor mye ekstra må du betale for "ferdig montert"? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ikke renovere badet, men montere dusjhjørne eller dusjkabinett og skifte blandingsbatteri. 

Hvor mye ekstra må du betale for "ferdig montert"? 

Det klarer jeg ikke svare deg helt på for jeg bygde vaskerom og et nytt bad. Og da blir det litt rabatter etc fordi de skal gjøre alt. Hent inn priser fra et par tre av de store seriøse kjedene.

Skrevet

Bruk etablerte kjeder til badet. Konsekvensen av dårlig jobb er veldige store for bad, råte, vannskader osv. Det koster mye penger å fikse på bad. 

Anonymkode: b40ae...c51

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bruk etablerte kjeder til badet. Konsekvensen av dårlig jobb er veldige store for bad, råte, vannskader osv. Det koster mye penger å fikse på bad. 

Anonymkode: b40ae...c51

Absolutt. Derfor spurte jeg om Bademiljø. De er jo så kjent. 

Skrevet

Vi har totalrenovert et bad. Vi utvidet også. Inviter flere seriøse firma til befaring og snakk med dem. Da får du et inntrykk av hvem som bør gjøre jobben. Og så sammenligner du pristilbudene når de kommer inn. Kutt ut de billigste firmaene som lover deg bad på 10 dager eller noe sånt. Sjekk referanser osv. 1,2,3 bad i Bergen bør man holde seg langt unna. Husk også å se på regnskapet slik at du vet noe om økonomien til firmaet. 

Vi valgte en bademiljø butikk. Det gikk veldig bra men måtte passe på hele tiden. 

Anonymkode: 0cee5...506

Skrevet

Vi pusset opp badet nå før jul. Brukte comfort, som var 120 000kr billigere enn bademiljø 🙌🏻 

Anonymkode: 9df80...cb1

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Vi pusset opp badet nå før jul. Brukte comfort, som var 120 000kr billigere enn bademiljø 🙌🏻 

Bra kvalitet? 

Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor er det så dyrt hos dem? Er de så mye bedre enn andre? 

Fordi de er best på bad.

Anonymkode: cd366...ad4

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fordi de er best på bad.

Anonymkode: cd366...ad4

Sier de eller du? 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eies av de samme🤣 Så spiller ingen rolle.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Eies av de samme🤣 Så spiller ingen rolle.

Haha, seriøst? Veldig fornøyd med comfort, hvertfall! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bra kvalitet? 

Ja, vi er fornøyd👍🏻 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 15.50):

Var en vanvittig differanse? 

Anonymkode: aafee...6fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...