Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neste år vil jeg jobbe frivillig. Orker ikke ett år til med presanghauger og overstimulerte barn og foreldre.

Dere som jobbet frivillig julaften - hva gjorde dere? 

Anonymkode: 84f9d...1de

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Godhelg2019
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Neste år vil jeg jobbe frivillig. Orker ikke ett år til med presanghauger og overstimulerte barn og foreldre.

Vi feirer heldigvis ikke jul. Det burde du vurdere!

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor vil du jobbe frivillig? Dersom det er det du skriver ovenfor så kan det være en god ide å se litt på hvordan dere feirer jul. 

Fortell mer om problemet ditt.

Anonymkode: 8ed60...96a

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Åpent hus i Røde Kors. Har jobbet der både på juleaften og nyttårsaften. Du kan også prøve overnatting for fattige tilreisende, de trenger frivillige der 

Anonymkode: 44ffe...5bf

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Åpent hus i Røde Kors. Har jobbet der både på juleaften og nyttårsaften. Du kan også prøve overnatting for fattige tilreisende, de trenger frivillige der 

Anonymkode: 44ffe...5bf

Takk for tips. Er du frivillig der til vanlig? Jeg er frivillig mange steder, men ikke der. Håper egentlig at sykehjemmet jeg til vanlig er frivillig, vil trenge frivillige på julaften neste år. I år ble jo satt på pause.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvorfor vil du jobbe frivillig? Dersom det er det du skriver ovenfor så kan det være en god ide å se litt på hvordan dere feirer jul. 

Fortell mer om problemet ditt.

Anonymkode: 8ed60...96a

Siden jeg er gjest (er ikke gift og alene), så må jeg nok forholde meg til de jeg er invitert til. Det er jo pent av dem. Men merker at det blir for mye nå som familien utvides med svigerbarn og barnebarn. Da blir følelsen av 5. hjul på vognen veldig tydelig. Derfor søker jeg info om alternativ jul for min del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...