Gå til innhold

Dreit med bokstavelig talt ut hos svigers...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp!

Nå nettopp våknet jeg opp og skjente jeg trengte å slippe ut litt gass på morgenen, min kjære ligger ved siden av meg og sover søtt. Selvsagt skjer det som ikke skal skje, jeg kjenner det kommer avføring i undertøyet, du kan trygt si jeg våknet brått!

Jeg dro med meg friskt undertøy av baggen som sto vedsiden av sengen og krabbet ut av soverommet og inn på gjestetoalettet til mine svigerforeldre (de sitter i stuen i etasjen under), er så flau at jeg helst vil dø!

hva søren gjør jeg nå? 
Gjestetoalettet har ikke dusj og relativt lite ventilasjon (ingen vindu). Jeg trenger å bli kvitt bevisene, samtidig kan jeg ikke legge undertøyet mitt i søpla og late som ingenting?

hvordan maskerer jeg dette ovenfor min partner?

trenger seriøst hjelp om jeg skal overleve dette marerittet.

Anonymkode: 0cb83...d47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyll trusa og pakk den inn i papir. Legg den i bagen og snik til deg en pose som du putter den i når du får sjans,og kast den ved neste mulighet😊

Anonymkode: 8a835...d67

• Liker 5
Skrevet

Skyll trusen i vasken og vask vasken m såpe etterpå. 
ta vann og såpe på papir og vask deg. 
dusj etterpå

Anonymkode: ec56e...da0

Skrevet

TS her

takk for tips, fant en stor zip lock pose på toalettet, fikk pakket undertøyet i denne og gjemt den i sisterna på toalettet.

klarte å karre meg ned og få smygi til meg en dusj. Jeg klarte å smugle en pose  opp igjen, hente ut beviset, pakke det inn og smyge det nedi baggen min.

tror ingen har skjønt hva som skjedde, følte meg litt som en hemmelig agent her jeg smøg meg rundt huset.

Måner problemet at vi ikke drar før om 2 dager, og det er mildt sagt vanskelig å få kastet posen. Vi får se hva som blir enden på visa.

Anonymkode: 0cb83...d47

• Liker 2
Skrevet

😂 Stakkars deg❤️ 

sorry at jeg ler😛 

bare ta fler poser rundt.. kanskje du kan si du vil gå en tur og ringe sine foreldre? Så kaster du den på veien i et bossbann. 

Lykke til, dette går bra❤️

Anonymkode: 4ce34...07b

• Liker 1
Skrevet

Skyld på begynnende hodepine og si at du vil gå en liten tur alene for å se om det hjelper med litt frisk luft.

Anonymkode: 30709...11e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...