Gå til innhold

Heterofile menn som foretrekker å motta analsex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ofte lurt på hvor mange det er av oss heterofile menn som tenner mest på anal-erotikk? Det er et litt tabubelagt tema, så vanskelig å vite hvor utbredt det er.

Anonymkode: 71462...48a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hetrofil og autoseksuell, og elsker å bli tatt i rumpa av en kvinne.

• Liker 2
Skrevet

Mye mer enn du tror. 

Anonymkode: 4ec7f...2b7

• Liker 1
Skrevet
KRJ skrev (Akkurat nå):

Jeg hetrofil og autoseksuell, og elsker å bli tatt i rumpa av en kvinne.

Hva er autoseksuell?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er autoseksuell?

"Autoseksuell: Å være tiltrukket av seg selv. Autoandroseksuell: Å være tiltrukket av egne mannlige trekk." ;) (eller egne kvinnelige trekk hvis man er en kvinne)

Endret av KRJ
Skrevet
KRJ skrev (2 minutter siden):

"Autoseksuell: Å være tiltrukket av seg selv. Autoandroseksuell: Å være tiltrukket av egne mannlige trekk." ;) (eller egne kvinnelige trekk hvis man er en kvinne)

Interessant, da har jeg lært noe nytt 😄

Skrevet (endret)
KRJ skrev (6 minutter siden):

Visste egentlig ikke at det var noe som het autoandroseksuell lol. For meg så er autoseksuell at man er tiltrukket seksuelt sett av seg selv og sin egen kropp. Denne legningen kommer i forskjellige grader. Noen er sikkert 100% (noe som gjør forhold med en annen partner seksuelt sett uaktuelt?) men for meg så er det bare i en viss grad. Partneren min får mer en nok oppmerksomhet 😁

Endret av KRJ
Skrevet
KRJ skrev (2 minutter siden):

Visste egentlig ikke at det var noe som het autoandroseksuell lol. For meg så er autoseksuell at man er tiltrukket seksuelt sett av seg selv og sin egen kropp. Denne legningen kommer i forskjellige grader. Noen er sikkert 100% (noe som gjør forhold med en annen partner seksuelt sett uaktuelt?) men for meg så er det bare i en viss grad. Partneren min får mer en nok oppmerksomhet 😁

Jeg er fremdeles litt usikker på hva konkret autoseksuell betyr, men forstår i alle fall litt mer etter din forklaring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har ofte lurt på hvor mange det er av oss heterofile menn som tenner mest på anal-erotikk? Det er et litt tabubelagt tema, så vanskelig å vite hvor utbredt det er.

Motta analsex fra en kvinne eller en mann?

Anonymkode: 842cf...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Motta analsex fra en kvinne eller en mann?

Anonymkode: 842cf...a0d

Fra en kvinne (ligger jo i kortene når jeg skriver heterofil)

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg er glad i analsex både som aktiv og passiv. Min egen anal har vært en erogen sone så lenge jeg kan huske. Heterofil M53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...