Gå til innhold

Noen som virkelig ikke liker sin svigerdatter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke min svigerdatter. Hver gang jeg må omgås henne vil jeg nesten spy. Hun er virkelig krevende, og jeg mistror hvert et ord som kommer ut av munnen på henne.

Håper daglig at sønnen skal droppe henne, men han er så desperat etter å ha dame at han godtar alt mulig skit.

Jeg svelger kameler mothårs hver gang for å holde kjeft. 

Anonymkode: b5541...3d1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du kanskje skal gå inn i deg selv og heller være litt glad på din sønns vegne. Det er nemlig ikke sikkert at hun er så veldig glad i deg heller. 

• Liker 45
Skrevet

Jeg misliker min svigermor så mye. Lurer helt seriøst på om jeg klarer å fake sorg den dagen hun dør? 

Anonymkode: 30223...2f5

• Liker 10
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg liker ikke min svigerdatter. Hver gang jeg må omgås henne vil jeg nesten spy. Hun er virkelig krevende, og jeg mistror hvert et ord som kommer ut av munnen på henne.

Håper daglig at sønnen skal droppe henne, men han er så desperat etter å ha dame at han godtar alt mulig skit.

Du har egentlig ikke skrevet en eneste skikkelige grunn for å hate svigerdatteren din

• Liker 42
Skrevet

Jepp, min svigermor liker virkelig ikke sin svigerdatter.

Anonymkode: 70d28...1a4

• Liker 25
Skrevet (endret)

Hva er det hun gjør galt da? 

Er det egentlig du som gjør mye galt? Er du svigermor fra helvete? Vet ikke jeg....

Jeg kommer aldri til å få svigerdøtre, hvis ikke en eller flere av mine døtre er lesbiske. Egentlig så håper jeg litt på det. Har lyst til å få svigerdatter jeg. Og svigersønn også (det får jeg nok). 

Kommer til å behandle dem fint og med respekt.  Unntaket er selvsagt om vedkommende er slem mot mine døtre og barnebarn. Det tolererer jeg ikke. Da skulle de ønske de aldri hadde blitt kjent med meg!

Endret av solmåneogstjerner
  • Liker 13
Skrevet
LilleMumi skrev (2 minutter siden):

Du har egentlig ikke skrevet en eneste skikkelige grunn for å hate svigerdatteren din

Hun lyver så mye om alt mulig at det ikke er mulig omtrent å stole på om noe av det hun sier er sant.

Hun er ganske lat og det sier hun selv også. Omtrent det eneste som er sant av det hun sier.

Føler jeg blir presset av min mann til hå ha så mye med dem å gjøre pga. de her et barn sammen.

Skrevet (endret)

Ts spør etter flere som misliker sin svigerdatter, ikke om svigerdøtrer som hater svigermoren eller «råd» om å gå inn i seg selv.

Endret av Kenelz
  • Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun lyver så mye om alt mulig at det ikke er mulig omtrent å stole på om noe av det hun sier er sant.

Hun er ganske lat og det sier hun selv også. Omtrent det eneste som er sant av det hun sier.

Føler jeg blir presset av min mann til hå ha så mye med dem å gjøre pga. de her et barn sammen.

Det sier oss ikke så mye. Annet enn at du muligens er litt vrang. 

Men hun er moren til ditt barnebarn. Hvorfor ikke jobbe litt med å bli kjent med henne, prøve å få et godt forhold?

• Liker 13
Skrevet

De har vært sammen i 4 år, hun melder min mann om vi vil komme på besøk for nå er det så lenge siden vi har sett barnebarnet. Er ikke 14 dager siden sist engan. Da er det bort om for å sitte der å høre på tullprat i et par timer, sønnen sier nesten ikke et ord uten at vi spør direkte. Men det er vanskelig for ham å rekke å si noe før hun har begynt å tyte om seg selv igjen. 

Vet mer en jeg noen gang har ønsket å vite om en svigerdatteren eller hennes familie, hvilke sykdommer eller kredittkort gjeld alle har.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De har vært sammen i 4 år, hun melder min mann om vi vil komme på besøk for nå er det så lenge siden vi har sett barnebarnet. Er ikke 14 dager siden sist engan. Da er det bort om for å sitte der å høre på tullprat i et par timer, sønnen sier nesten ikke et ord uten at vi spør direkte. Men det er vanskelig for ham å rekke å si noe før hun har begynt å tyte om seg selv igjen. 

Vet mer en jeg noen gang har ønsket å vite om en svigerdatteren eller hennes familie, hvilke sykdommer eller kredittkort gjeld alle har.

Ja men da fikk vi mistanken bekreftet. 

Du bidrar ihvertfall ikke til et godt forhold.  

• Liker 38
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

For meg høres det ut som en svigerdatter som setter pris på sine svigerforeldre... At hun mengder din man og ikke deg tyder imidlertid på at hun vet hva du føler for henne.. 

Hun er mor til ditt barnebarn.. bare det er grunn nok til at du bør forgude henne..

Anonymkode: c9a4b...2d4

• Liker 30
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis du nesten spyr i hennes nærvær, kan det kanskje være lurt å ikke oppholde deg i hennes nærvær?

Anonymkode: ab1fa...50b

• Liker 9
Skrevet

Altså, det eneste som skjer på sikt er jo at du hverken får se sønnen din eller barnebarnet. Sønnen din liker jo tydeligvis denne dama ganske godt, og hvis de får nyss i at du «nesten spyr i hennes nærvær», kan jeg nesten love deg av sønnen din velger hun han får ha sex med regelmessig, og ikke den bittre sure mora si. 

• Liker 17
Gjest TheCatLady
Skrevet

Hun lyver skriver du, men hvordan vet du det? Det andre du lister opp er ting man ikke får gjort så mye med. Virker som det handler mer om ulike personligheter, men det virker som hun ønsker å ha et godt forhold til dere. Vet ikke om problemene med løgnene er så store eller om du overdriver, men tviler på at du kan kutte kontakten med henne uten å kutte kontakt med sønnen din og barnebarnet ditt.

Så du kan egentlig mislike henne så mye du vil, men sannheten er at du nok enten må velge å ha kontakt med dem eller bryte kontakt med både sønn og barnebarnet ditt. 

Sånn ellers er det sikkert mange som misliker svigerdøtrene sine, men om de ikke har gjort noe fælt så er det litt tåpelig å ikke prøve å ha et ok forhold i hvert fall. 

Skrevet

Ts virker ihvertfall som en fiendtlig dame. Kan tenke meg hun genererer mye negativ energi, og det kan være at flere enn svigerdatteren blir skadelidende av det. Det negative har ringvirkninger, akkurat som det positive. Det kan virke som om Ts er en hatefull kvinne..

Anonymkode: ab1fa...50b

• Liker 9
Skrevet

Svigeedattera di virker som en fantastisk imøtekommende og flott dame TS

Anonymkode: a4385...efe

• Liker 7
Skrevet

Syns du at 14 dager mellom besøk er lite? Vi ser både mine og mannens familie flere ganger i uken. Og de henter ungene 1-2 ganger i ukene fra skole/bhg og tar de med hjem på middag. Så plukker vi de opp når vi er ferdig på jobb. Ikke rart at barnebarnet ikke sier noe om dere ses så sjeldent. Høres veldig trist ut for alle parter. Din svigerdatter strekker i alle fall ut en hånd til dere. Ønsker å ha dere i livet deres. Høres ikke ut som om det er gjensidig. 

Anonymkode: a77ac...e94

• Liker 19
Skrevet

Vil ha eksempler på ting hun lyver om? 

Anonymkode: a7b6e...aaf

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Oj. Har du evne til å sette deg inn i at andre mennesker er annerledes enn deg? Har du vennskap med mennesker du ikke er lik som, og øver du deg i å forstå at vi mennesker er forskjellige? Jeg har mange familiemedlemmer jeg aldri ville valgt frivillig - men noen er gode til å bake, eller omsorgsfulle, eller flinke med min datter, eller vet mye om film. ALLE har noe godt i seg jeg kan sette pris på. Inkludert hun som har ruset seg og svindlet penger fra meg.

Tenk deg om. Vil du egentlig miste kontakt med barnebarn for alltid, eller jobbe med din egen innstilling?

Anonymkode: 95499...f6d

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...