AnonymBruker Skrevet 30. desember 2020 #21 Skrevet 30. desember 2020 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du har helt rett i alt du skriver, intuisjonen din er veldig god! Og du formidler på en veldig fin måte, tusen takk! Bruker du klarsyn alene, eller sammen med kort? Pendel? Jeg merker at jeg gjerne skulle ha spurt deg om flere ting, det er så masse jeg lurer på, så mange sider ved livet som er vanskelig. Er reading en tjeneste du jobber med iblant? Er det mulig å kontakte deg privat senere en gang, og evt betale for disse readingtjenestene? ❤️ Anonymkode: a7355...96a Takk for tilbakemelding! Det er bare hyggelig, TS. Ønsker deg og alle andre som sliter, alt godt. Dette har ikke vært en enkel tid for meg eller, faktisk et av de verste i mitt liv. Ikke bare pga. COVID-19, men også andre ting som gjerne forsterkes i "disse tider". Så vit at du ikke er alene "heldigvis", mange har det dessverre tungt... Selv om det kanskje ikke vises så godt utad. Nei, jeg jobber ikke med readings eller noe sånt. Jeg ser ikke helt på meg selv som klarsynt, men jeg har en stor interesse for det alternative, benytter meg av readings selv, og jeg har av og til god intuisjon og kan se bilder. Det er mest sistnevnte jeg bruker som veiledning, sammen med følelsene jeg får. Det er litt vanskelig å sette det i kontekst av og til. Liksom: Er det fortid? Nåtid? Fremtid? Eller noe i det hele tatt? Noen ganger bare VET jeg bare, og det stemmer virkelig, mens andre ganger er det mer usikkert. Du kan godt stille meg noen konkrete spørsmål nå, og hvis jeg får opp noe - så skal jeg prøve å gi et godt svar. Ville aldri tatt betalt, så det skal du ikke tenke på ❤️ Det sterkeste jeg får opp for deg er at det er håp, at du vil komme deg opp og frem. Du vil bli bedre. Og med dette så vil det helt klart følge mer positive ting på lasset. Men ett steg i gangen, og gjerne begynn med det jeg skrev i første innlegg. Anonymkode: 0247b...7c6
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #22 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for tilbakemelding! Det er bare hyggelig, TS. Ønsker deg og alle andre som sliter, alt godt. Dette har ikke vært en enkel tid for meg eller, faktisk et av de verste i mitt liv. Ikke bare pga. COVID-19, men også andre ting som gjerne forsterkes i "disse tider". Så vit at du ikke er alene "heldigvis", mange har det dessverre tungt... Selv om det kanskje ikke vises så godt utad. Nei, jeg jobber ikke med readings eller noe sånt. Jeg ser ikke helt på meg selv som klarsynt, men jeg har en stor interesse for det alternative, benytter meg av readings selv, og jeg har av og til god intuisjon og kan se bilder. Det er mest sistnevnte jeg bruker som veiledning, sammen med følelsene jeg får. Det er litt vanskelig å sette det i kontekst av og til. Liksom: Er det fortid? Nåtid? Fremtid? Eller noe i det hele tatt? Noen ganger bare VET jeg bare, og det stemmer virkelig, mens andre ganger er det mer usikkert. Du kan godt stille meg noen konkrete spørsmål nå, og hvis jeg får opp noe - så skal jeg prøve å gi et godt svar. Ville aldri tatt betalt, så det skal du ikke tenke på ❤️ Det sterkeste jeg får opp for deg er at det er håp, at du vil komme deg opp og frem. Du vil bli bedre. Og med dette så vil det helt klart følge mer positive ting på lasset. Men ett steg i gangen, og gjerne begynn med det jeg skrev i første innlegg. Anonymkode: 0247b...7c6 Så leit å høre at du har hatt et vanskelig år❤️ Ja det er dessverre mange som sliter, det ser jeg både i min egen krets og i det større bildet. Det er så mange triste historier😔 Jeg håper du får det bedre i tiden fremover❤️ Du traff veldig godt på meg med intuisjonen din! Jeg skal ta til meg rådene dine, virkelig. Jeg kan ikke spørre om så veldig konkrete ting nå, i et åpent forum, men spør gjerne om litt til jeg lurer på. Jeg er egentlig en veldig sosial person, levde et aktivt og sosialt liv i barne-ungdomsårene og studieårene, men mange år med fysiske utfordringer har ført til at jeg har måttet si nei gang på gang, til både sosiale og faglige forespørsler. Det gjør at både den faglige og sosiale kretsen gradvis skrenkes inn, samtidig som vi også blir eldre, og venner naturlig nok blir opptatt med familieliv, mann, barn, hytteliv.. osv. Jeg har noen få gode venner, men vi sees sjelden. Så situasjonen min er en vond sirkel, for selv om jeg kan ha en bedre periode iblant, bedre fysisk og generelt er gladere, så får jeg likevel ikke brukt dagene slik jeg ønsker, sammen med andre, skape nye opplevelser, møte nye mennesker både privat og i jobbsammenheng, fordi vennekretsen og bekjentskapskretsen har blitt så liten. Jeg har virkelig prøvd, men uten hell. Der kommer nok mye av det psykiske inn, som du ser. Jeg føler på en håpløshet, jeg sitter litt fast. Skjønner ikke hvor jeg skal møte nye, spennende mennesker som beriker livet mitt, og som kanskje kan føre meg til en potensiell partner. Det er dette som gjør at jeg mister håpet for fremtiden min. Jeg er altfor ung til å bare bli sittende her, uten at noe nytt skal skje, uten at nye mennesker kommer inn i livet mitt. Ser du noe rundt dette i fremtiden? Noe nytt både faglig/jobbmessig og noe nytt i det private livet? Jeg har stått fast i årevis, føler jeg gror helt fast i ingenmannsland. Spent på om du ser noe mer😊 Tusen takk for at du tilbyr😊 Anonymkode: a7355...96a
ludden Skrevet 31. desember 2020 #23 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 1.58): I årevis har jeg slitt med flere utfordringer, er sterk og har stått i det, og håpet på bedre tider, men det ser ikke ut til å snu til det bedre. Kronisk sykdom med masse smerter som både er vanskelig å leve med i seg selv, i tillegg til at det hindrer meg i å drive med en lidenskapelig hobby og andre aktiviteter, ufrivillig singeltilværelse, mye alene og lite opplevelser både i hverdag og helligdager. Ser ikke poenget lenger, livet er bare et slit, og jeg har ikke annet valg enn å bare godta det. Er det noen der ute som kan se litt på fremtiden min? Er det noe fint i vente, eller må jeg virkelig leve på denne måten resten av livet? På forhånd tusen takk til den som vil hjelpe. Ønsker ikke svar fra dere som vil diskutere hvorvidt klarsynte fins eller ikke. Jeg søker svar fra klarsynte og fra dere med god intuisjon. Anonymkode: a7355...96a Alltid trist å lese når folk sliter,uansett hva som er årsaken....håper alt ordner seg til det bedre, men om du setter noen som helst lit til såkalte klarsynte,så skal du også ha i bakhodet at det kan gjøre det verre for deg. Håper ting blir bedre i det nye året,uten klarsynte, godt nytt år ønskes deg.
Hr. Aktiv Skrevet 31. desember 2020 #24 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 1.58): I årevis har jeg slitt med flere utfordringer, er sterk og har stått i det, og håpet på bedre tider, men det ser ikke ut til å snu til det bedre. Kronisk sykdom med masse smerter som både er vanskelig å leve med i seg selv, i tillegg til at det hindrer meg i å drive med en lidenskapelig hobby og andre aktiviteter, ufrivillig singeltilværelse, mye alene og lite opplevelser både i hverdag og helligdager. Ser ikke poenget lenger, livet er bare et slit, og jeg har ikke annet valg enn å bare godta det. Er det noen der ute som kan se litt på fremtiden min? Er det noe fint i vente, eller må jeg virkelig leve på denne måten resten av livet? På forhånd tusen takk til den som vil hjelpe. Ønsker ikke svar fra dere som vil diskutere hvorvidt klarsynte fins eller ikke. Jeg søker svar fra klarsynte og fra dere med god intuisjon. Anonymkode: a7355...96a Dette må da smerteklinikken på sykehuset hjelpe deg med vel? Det finnes mange forskjellige måter å bearbeide smerter på. Ofte hvis de ikke kan medisineres så finnes det grep som hjelper deg ved at du selv gjør deg opptatt med andre ting. Altså fokusplassering et sted der du oppnår en mestringsfølelse og da glemmer at du har vondt. Ofte sitter disse smertene mere i hodet enn kroppen og ved fokusplasseringen bedrer livskvaliteten en del selv om du har vondt.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #25 Skrevet 31. desember 2020 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Dette må da smerteklinikken på sykehuset hjelpe deg med vel? Det finnes mange forskjellige måter å bearbeide smerter på. Ofte hvis de ikke kan medisineres så finnes det grep som hjelper deg ved at du selv gjør deg opptatt med andre ting. Altså fokusplassering et sted der du oppnår en mestringsfølelse og da glemmer at du har vondt. Ofte sitter disse smertene mere i hodet enn kroppen og ved fokusplasseringen bedrer livskvaliteten en del selv om du har vondt. Jeg har selvsagt prøvd alt som prøves kan, og jeg er generelt veldig flink til å flytte fokus, og smertemestring jobbes det stadig med. Men smertene sitter ikke i hodet, det er to ulike fysiske kroniske diagnoser jeg har, som ikke er så lett å medisinere eller få hjelp til i helsevesenet. Når helsevesenet ikke kan hjelpe, er det mange som søker til det alternative, og mange får god hjelp der. Anonymkode: a7355...96a
K.B. Skrevet 31. desember 2020 #26 Skrevet 31. desember 2020 Jente- skrev (3 timer siden): Du kan ikke svare slik til en person som tydeligvis strever! Etter egne erfaringer så tror jeg ikke lenger på dette, men da jeg selv prøvde dette så ga det håp og bare det å få prate med noen om problemer hjalp. De som kaller seg klarsynte har lov til å si sin mening og komme med tips og råd. I motsetning til psykologer/psykiatrisk sykepleiere, eller diverse lavterskeltilbud som bare kan lytte og veilede. Jeg skriver jo dette, fordi jeg vet hva slags svar som kommer. Hvis TS sliter, så er påståtte klarsynte det verste stedet å lete etter svar, da klarsynte ikke eksisterer og derav, så kan de ikke gi kvalifiserte svar. Det er mange tråder om emnet på KG og jeg undres hvorfor det tillates av moderatorene.. de samme moderatorene som stenger enhver tråd med begrunnelsen av at påstand x er spekulasjoner. Med den logikken bør alle tråder om synske, medium osv. umiddelbart stenges, da de per definisjon er spekulasjoner. 1
K.B. Skrevet 31. desember 2020 #27 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjerp deg! Du skjønner vel at ts sitt innlegg er et rop om hjelp. Sånne useriøse svar som du gir, kan være det som gjør at det tipper over for ts. Ikke svar i slike type tråder, om du ikke har noe vettugt å si. Anonymkode: c7c42...db0 Mitt svar er seriøst, det er svarene fra påståtte synske som er useriøse.
K.B. Skrevet 31. desember 2020 #28 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Når helsevesenet ikke kan hjelpe, er det mange som søker til det alternative, og mange får god hjelp der. Anonymkode: a7355...96a Det kan du selvfølgelig underbygge med forskning og empiri? mener du f.eks at folk med alvorlige kreftformer får god hjelp av det alternative miljøet, og hva mener du egentlig med "alternativ"?
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #29 Skrevet 31. desember 2020 K.B. skrev (4 minutter siden): Det kan du selvfølgelig underbygge med forskning og empiri? mener du f.eks at folk med alvorlige kreftformer får god hjelp av det alternative miljøet, og hva mener du egentlig med "alternativ"? Jeg har aldri nevnt ordet kreft eller alvorlige sykdommer. Og jeg kan bare snakke av egen erfaring, personlig erfaring og gjengi hva andre mennesker har delt med meg. I åpningsinnlegget skrev jeg forøvrig at jeg ikke ønsket svar fra de/dere som vil diskutere hvorvidt klarsynthet fins eller ikke, så her stopper denne diskusjonen fra min side. Jeg tror på det jeg tror på, utfra mine erfaringer. Jeg har verken overskudd eller interesse av å diskutere eller underbygge dette. Anonymkode: a7355...96a
K.B. Skrevet 31. desember 2020 #30 Skrevet 31. desember 2020 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg har aldri nevnt ordet kreft eller alvorlige sykdommer. Og jeg kan bare snakke av egen erfaring, personlig erfaring og gjengi hva andre mennesker har delt med meg. I åpningsinnlegget skrev jeg forøvrig at jeg ikke ønsket svar fra de/dere som vil diskutere hvorvidt klarsynthet fins eller ikke, så her stopper denne diskusjonen fra min side. Jeg tror på det jeg tror på, utfra mine erfaringer. Jeg har verken overskudd eller interesse av å diskutere eller underbygge dette. Anonymkode: a7355...96a Så innlegget ditt har ingen verdi... Du kan tro på hva du vil, å tro er å holde en overbevisning du ikke har bevis for for. utrolig hvor mange som slenger rundt seg med ordet "tro" Poenget mitt er at hvis du faktisk ønsker å få det bedre, så må du henvende deg ser det beviselig er kompetanse, jo lenger du venter med det, jo lenger vil du slite med hva du nå sliter med.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2020 #31 Skrevet 31. desember 2020 K.B. skrev (6 minutter siden): Så innlegget ditt har ingen verdi... Du kan tro på hva du vil, å tro er å holde en overbevisning du ikke har bevis for for. utrolig hvor mange som slenger rundt seg med ordet "tro" Poenget mitt er at hvis du faktisk ønsker å få det bedre, så må du henvende deg ser det beviselig er kompetanse, jo lenger du venter med det, jo lenger vil du slite med hva du nå sliter med. Det siste jeg skal skrive til deg, er at jeg ikke skrev dette hovedinnlegget for at det skulle ha en verdi for andre. Jeg søkte hjelp fra en klarsynt, og svaret jeg har fått fra en klarsynt har stor verdi for meg. Jeg søker hjelp i alle mulige instanser, hvor dette bare er en av dem. God natt og godt nytt år til deg. Anonymkode: a7355...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå