Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I årevis har jeg slitt med flere utfordringer, er sterk og har stått i det, og håpet på bedre tider, men det ser ikke ut til å snu til det bedre. Kronisk sykdom med masse smerter som både er vanskelig å leve med i seg selv, i tillegg til at det hindrer meg i å drive med en lidenskapelig hobby og andre aktiviteter, ufrivillig singeltilværelse, mye alene og lite opplevelser både i hverdag og helligdager. Ser ikke poenget lenger, livet er bare et slit, og jeg har ikke annet valg enn å bare godta det. 
Er det noen der ute som kan se litt på fremtiden min? Er det noe fint i vente, eller må jeg virkelig leve på denne måten resten av livet? 

På forhånd tusen takk til den som vil hjelpe. Ønsker ikke svar fra dere som vil diskutere hvorvidt klarsynte fins eller ikke. Jeg søker svar fra klarsynte og fra dere med god intuisjon.

Anonymkode: a7355...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei dessverre så er løpet kjørt for deg. 

• Liker 1
Skrevet
K.B. skrev (10 timer siden):

Stakkars deg som har en sånn kald og empatiløs sjel.

• Liker 4
Skrevet

Anbefaler et annet forum, for er for mye useriøst her. :) de fleste virkelige seriøse som var her før, har forlatt. 

• Liker 3
Skrevet
omno_guest skrev (2 timer siden):

Anbefaler et annet forum, for er for mye useriøst her. :) de fleste virkelige seriøse som var her før, har forlatt. 

Ja du har nok rett. Dette forumet har visst blitt helt ødelagt dessverre. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 12.46):

Don't shoot the messenger, jeg forteller bare hva jeg ser i krystallkula jeg...

Skrevet
K.B. skrev (9 minutter siden):

Ingen seriøse klarsynte skriver på denne måten. Du skal være klar over at et sånt svar kan ende fatalt for den som leser det, hvis man er langt nok nede fra før. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ingen seriøse klarsynte skriver på denne måten. Du skal være klar over at et sånt svar kan ende fatalt for den som leser det, hvis man er langt nok nede fra før. 

Det er riktig. Det finnes ingen seriøse klarsynte. Jeg glad du kom frem til det.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 12.46):

Er man kald og empatiløs bare fordi man har evner og kan se fremtiden og sier sannheten om hva man ser?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 1.58):

I årevis har jeg slitt med flere utfordringer, er sterk og har stått i det, og håpet på bedre tider, men det ser ikke ut til å snu til det bedre. Kronisk sykdom med masse smerter som både er vanskelig å leve med i seg selv, i tillegg til at det hindrer meg i å drive med en lidenskapelig hobby og andre aktiviteter, ufrivillig singeltilværelse, mye alene og lite opplevelser både i hverdag og helligdager. Ser ikke poenget lenger, livet er bare et slit, og jeg har ikke annet valg enn å bare godta det. 
Er det noen der ute som kan se litt på fremtiden min? Er det noe fint i vente, eller må jeg virkelig leve på denne måten resten av livet? 

På forhånd tusen takk til den som vil hjelpe. Ønsker ikke svar fra dere som vil diskutere hvorvidt klarsynte fins eller ikke. Jeg søker svar fra klarsynte og fra dere med god intuisjon.

Ikke hør på enkelte over her!

Helsen din vil bli bedre, en god del bedre. Muligens allerede mot sommertider. Det er vel så mye problemer psykisk som fysisk, er hva jeg ser. Mye kan gjøres ved å lette det psykiske aspektet, og jobbe med en ny tankegang. Jeg får opp at du bør lese deg opp på psykologien og fysiologien bak smerte, og få hjelp til å takle det bedre. Men generelt: Du vil bli bedre! Det vil komme bedre tider. Jeg klarer ikke å se om du blir helt frisk eller ikke, men bedre - det blir du.

Lykke til ❤️ 

Anonymkode: 0247b...7c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helsen din vil bli bedre, en god del bedre. Muligens allerede mot sommertider. Det er vel så mye problemer psykisk som fysisk, er hva jeg ser. Mye kan gjøres ved å lette det psykiske aspektet, og jobbe med en ny tankegang. Jeg får opp at du bør lese deg opp på psykologien og fysiologien bak smerte, og få hjelp til å takle det bedre. Men generelt: Du vil bli bedre! Det vil komme bedre tider. Jeg klarer ikke å se om du blir helt frisk eller ikke, men bedre - det blir du.

Lykke til ❤️ 

Tuuusen tusen takk, gode menneske!! Du aner ikke hvor mye hjelpen din betyr❤️ Kan jeg spørre om du ser noe i kjærlighetslivet mitt fremover? Er singel og ønsker så veldig å finne en kjæreste❤️

Skrevet
K.B. skrev (På 27.12.2020 den 17.48):

Skjerp deg! Du skjønner vel at ts sitt innlegg er et rop om hjelp. Sånne useriøse svar som du gir, kan være det som gjør at det tipper over for ts. Ikke svar i slike type tråder, om du ikke har noe vettugt å si. 

Anonymkode: c7c42...db0

• Liker 1
Skrevet (endret)
K.B. skrev (På 26.12.2020 den 2.12):

Du kan ikke svare slik til en person som tydeligvis strever! 

Etter egne erfaringer så tror jeg ikke lenger på dette, men da jeg selv prøvde dette så ga det håp og bare det å få prate med noen om problemer hjalp. 

De som kaller seg klarsynte har lov til å si sin mening og komme med tips og råd. I motsetning til psykologer/psykiatrisk sykepleiere, eller diverse lavterskeltilbud som bare kan lytte og veilede. 

Endret av Jente-
Skrevet

De som tror de er synske, er faktisk i kontakt med djevelen og det onde, og djevelen kan få et menneske til å tro alt mulig. Det oppfordres i bibelen å ikke drive med slikt. Vi lever faktisk i en åndsverden selv om vi ikke kan se ånder. djevelen kan faktisk og gi vedkommende riktig svar om avdøde folk også. Folk tror at spøkelser er døde mennesker som går igjen, men i realiteten er det onde ånder fra satan som har kledd seg ut som mennesker som levde før. De som er døde vet ikke hva som skjer på jorden og blant mennesker. 

Anonymkode: c9d14...14e

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Lykke til ❤️ 

Dette er mye bedre svar😊 Jeg tror også du vil få det bedre❤️

Skrevet
Jente- skrev (14 minutter siden):

Du kan ikke svare slik til en person som tydeligvis strever! 

Etter egne erfaringer så tror jeg ikke lenger på dette, men da jeg selv prøvde dette så ga det håp og bare det å få prate med noen om problemer hjalp. 

De som kaller seg klarsynte har lov til å si sin mening og komme med tips og råd. I motsetning til psykologer/psykiatrisk sykepleiere, eller diverse lavterskeltilbud som bare kan lytte og veilede. 

I motsetning til psykologer/psykiatriske sykepleier som har utdanning og bruker dokumenterte metoder, kan hvem som helst kalle seg «klarsynte» og metodene de bruker kurerer ikke psykiske lidelser eller «fikser» livet ditt. Psykologer osv. har også lov til å si si mening, og de kommer med tips og råd ut fra problemer du har og hvilken form for terapi du går i. Men dette er jo mer eller mindre det samme som å lytte og veilede. Syns det er hårreisende at noen tror at du får bedre hjelp hos en klarsynt enn i psykiatrien. 

Anonymkode: a5c5d...ea3

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

I motsetning til psykologer/psykiatriske sykepleier som har utdanning og bruker dokumenterte metoder, kan hvem som helst kalle seg «klarsynte» og metodene de bruker kurerer ikke psykiske lidelser eller «fikser» livet ditt. Psykologer osv. har også lov til å si si mening, og de kommer med tips og råd ut fra problemer du har og hvilken form for terapi du går i. Men dette er jo mer eller mindre det samme som å lytte og veilede. Syns det er hårreisende at noen tror at du får bedre hjelp hos en klarsynt enn i psykiatrien. 

Anonymkode: a5c5d...ea3

Jeg føler bare at klarsynte er mer direkte! Og i tillegg mer spennende fordi de sier rett ut fra levra hva som «kommer til å skje i fremtiden», de kan på den måten i noen tilfeller gi mer håp enn de som er utdannet innenfor psykisk-helse. De med utdanning må jo være profesjonelle og kan ikke synse om fremtiden. Det kan for enkelte mennesker være lettere å åpne seg opp for alternative-mennesker fordi ingenting blir journalført, eller kan bli brukt mot en senere. I tillegg tror ofte klarsynte selv at de er klarsynte og blir derfor mer spennende person å snakke med, spesielt om de i tillegg er medmenneskelig, ærlige og åpne. Utenom det er jeg enig i at profesjonelle i helsevesenet er bedre på den måten at de kan kurere, stille diagnoser, komme med tilbud og har dokumenterte metoder. 

Mange «klarsynte» støtter jo også de profesjonelle i helsevesen og kan si til kundene sine at dette bør du ta med profesjonelle.. 

Endret av Jente-
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tuuusen tusen takk, gode menneske!! Du aner ikke hvor mye hjelpen din betyr❤️ Kan jeg spørre om du ser noe i kjærlighetslivet mitt fremover? Er singel og ønsker så veldig å finne en kjæreste❤️

Bare hyggelig ❤️ 

Jeg ser at kjærligheten også har vært en form for byrde, at du bærer litt av den byrden enda. I form av ensomhet, ikke minst, men også noen "sår" som ulmer litt. Men fortid er fortid... Det er i alle fall hva jeg får opp. Jeg mener å kjenne at du altså kan ha gått bort fra noe - noe har tatt slutt, og at det her var et riktig valg som igjen muliggjør at fremtiden blir lysere på den fronten. Men samtidig, du har satt deg selv i bås som at du ikke kan få lov å bli elsket på nytt, på et vis. Og her må det gjøres forandringer...

Klarer ikke se noen konkrete personer i nærmeste fremtid, jeg tror det henger sammen med at det er en jobb som må gjøres inne i deg selv først og fremst. At du må endre måten du ser deg selv på, og komme deg opp av mørket. Men jeg ser at med tid og stunder (sannsynligvis nå i år), så kommer du deg mer ut, er gladere og kommer i en posisjon der det er mer sannsynlig å treffe noen. Og hvorfor skulle du ikke da finne en som er rett for deg?

Klem til deg!

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Bare hyggelig ❤️ 

Jeg ser at kjærligheten også har vært en form for byrde, at du bærer litt av den byrden enda. I form av ensomhet, ikke minst, men også noen "sår" som ulmer litt. Men fortid er fortid... Det er i alle fall hva jeg får opp. Jeg mener å kjenne at du altså kan ha gått bort fra noe - noe har tatt slutt, og at det her var et riktig valg som igjen muliggjør at fremtiden blir lysere på den fronten. Men samtidig, du har satt deg selv i bås som at du ikke kan få lov å bli elsket på nytt, på et vis. Og her må det gjøres forandringer...

Klarer ikke se noen konkrete personer i nærmeste fremtid, jeg tror det henger sammen med at det er en jobb som må gjøres inne i deg selv først og fremst. At du må endre måten du ser deg selv på, og komme deg opp av mørket. Men jeg ser at med tid og stunder (sannsynligvis nå i år), så kommer du deg mer ut, er gladere og kommer i en posisjon der det er mer sannsynlig å treffe noen. Og hvorfor skulle du ikke da finne en som er rett for deg?

Klem til deg!

Du har helt rett i alt du skriver, intuisjonen din er veldig god! Og du formidler på en veldig fin måte, tusen takk! Bruker du klarsyn alene, eller sammen med kort? Pendel? 
Jeg merker at jeg gjerne skulle ha spurt deg om flere ting, det er så masse jeg lurer på, så mange sider ved livet som er vanskelig. Er reading en tjeneste du jobber med iblant? Er det mulig å kontakte deg privat senere en gang, og evt betale for disse readingtjenestene? ❤️

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Skjerp deg! Du skjønner vel at ts sitt innlegg er et rop om hjelp. Sånne useriøse svar som du gir, kan være det som gjør at det tipper over for ts. Ikke svar i slike type tråder, om du ikke har noe vettugt å si. 

Anonymkode: c7c42...db0

Godt skrevet! Nå tipper det nok ikke over for meg pga sånne useriøse, barnslige svar, men jeg har lest lignende svar ellers på forumet også, og syns det er forferdelig unødvendig og hjerterått og skrive sånne svar til en ts som sliter og ber om hjelp. Man vet aldri hvem det tipper over for, hvor ille den aktuelle ts faktisk har det, og hvor ille det kan gå om man leser sånne svar. Så jeg vil også be alle disse useriøse mobberne om å la være å svare i sånne tråder!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...