AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #1 Skrevet 26. desember 2020 Føles det veldig trangt å komme inn? Går greit uten glid? En finger ut og inn? Helt inn? Noen som har fått avføring på finger? Er det vanlig da? Eller har kjent lukt? Anonymkode: 57516...5d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #2 Skrevet 26. desember 2020 Og kan dere kjenne hvis det er avføring der? Anonymkode: 57516...5d3
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #3 Skrevet 26. desember 2020 Kjenner maiskornene ja Anonymkode: 4a72d...b8c 1
KRJ Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Føles det veldig trangt å komme inn? Går greit uten glid? En finger ut og inn? Helt inn? Noen som har fått avføring på finger? Er det vanlig da? Eller har kjent lukt? Anonymkode: 57516...5d3 Ja, det er trangt. Hvis dere ønsker å gjøre analsex, så bruk god tid på det, og bruk noe som er lite i omkrets slik som en finger. Tunga fungerer og utmerket Men absolutt bruk glid. Det er noe man må bruke, ellers så vil det fort bli vondt, og man vil kunne lage rifter i den sarte huden i anus. Fissurer og hemoroider er ikke noe man vil ha. Les gjerne denne artikkelen før du går videre med analsex. Den viser hvorfor det kan være godt og hvordan det burde gjøres https://medium.com/moments-of-passion/the-anatomy-of-anal-sex-71ee58646823 Endetarmen er som regel helt tom for avføring, og har personen en sunt kosthold med regelmessig uttømming (og ikke forstoppelse eller diare) så vil det bare være noe der når man kjenner det, og da går man på do før man gjør noe mer. Min erfaring sier at endetarmen er forbausende ren egentlig, med både smak og lukt. En frisk og tom endetarm lukter bare "rent" hvis jeg kan si det slik. Kan selvfølgelig være noe rester der en gang iblant, men som regel ikke. Hvis man ikke synes at det skal være noe der og vil sikre seg, så kan man alltids bruke ting som f.eks en anal douch. De gangene jeg bruker anal douch, så bruker jeg det mest for morroskyld, fordi jeg liker å fylle den med frisk urin enten fra meg selv eller dama mi, for så og skylle tarmen. Er seksuelt pirrende å få varm urin bakveien. Er og genialt, da urin er trygt å bruke når den kommer fra deg selv eller en trofast partner og den er ferdig kroppstemperert 1
nomore82 Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Dersom det ikke er planlagt analsex så putter jeg en, maks to, fingre rett innenfor åpningen. Kun for å stimulere selve ringmuskelen og området rundt der. Det er trangere enn alternativet, men ikke så trangt at det er noe problem. Og ja, innimellom kan det så vidt anes spor av avføring. Men det er såpass lite at det er uproblematisk. Og noe vi må akseptere om vi først skal den veien
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #7 Skrevet 27. desember 2020 Leker du med rumpa, kommer du før eller senere borti avføring. Ja, jeg kjenner det. Er det mykt, så er det "for sent". Med mindre vi er i dusjen eller noe. Da må fingeren holde seg der inne og "håndteres" idet den komme ut (at man tar timeout for å fikse "nugatti-fingeren"). Jeg bryr med lite om hva søl som er der inne, men kommer ikke til å fortsette akten med avføringssøl i sengetøyet. Jeg tenker ikke noe mindre om partneren, men det er noe som må fikses. Hvis det er hardt, så bare finner jeg en måte å fingre som også unngår å dytte på det slik at partner ikke får kvalmefornemmelser. Anonymkode: c2eb0...539
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #8 Skrevet 27. desember 2020 Dersom jeg kjenner avføring i endetarmen går jeg ikke videre til fisting. Ellers er det stort sett null stress. Har alltid håndkle ved senga, selvsagt.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #9 Skrevet 27. desember 2020 Alterego666 skrev (11 minutter siden): Dersom jeg kjenner avføring i endetarmen går jeg ikke videre til fisting. Ellers er det stort sett null stress. Har alltid håndkle ved senga, selvsagt. Hvordan kjenner du om det er avføring da? Anonymkode: 57516...5d3
Gjest Alterego666 Skrevet 27. desember 2020 #10 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kjenner du om det er avføring da? Anonymkode: 57516...5d3 Jeg har nervetråder på fingertuppene.
Nerine_ Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kjenner du om det er avføring da? Anonymkode: 57516...5d3 Hva tror du selv...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå