Gå til innhold

Suging (menn) - stående eller sittende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Som mann, liker du best å bli sugd stående, sittende eller liggende? Hvilken posisjon liker du at dama har mens hun suger deg? 

Anonymkode: 222c0...3c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liggende. Det finns ingenting så avslappende som å bare slappe av i alle muskler og få en deilig blowjob. Men suging syntes jeg er bedre enn sex, så ja takk, alle varianter. Jeg tar gjerne en 69, men vil du tenne hodet mitt, så legger du deg på rygg men hodet over kanten og lar pikken gli ned i halsen.

• Liker 3
Skrevet

Alle. Fantastisk å bli sugd i sofaen mens jeg ser på TV, men også stående eller liggende. Å bli sugd er fantastisk. 

Anonymkode: ca16e...6e5

• Liker 1
Skrevet

Helt klart stående med henne på knærne foran! 
Gir mer kontroll og bevegelsesfrihet. 

Anonymkode: df992...f93

• Liker 1
Skrevet
17 hours ago, Kinksten said:

Liggende. Det finns ingenting så avslappende som å bare slappe av i alle muskler og få en deilig blowjob. Men suging syntes jeg er bedre enn sex, så ja takk, alle varianter. Jeg tar gjerne en 69, men vil du tenne hodet mitt, så legger du deg på rygg men hodet over kanten og lar pikken gli ned i halsen.

Støtter 😍

Anonymkode: f94ee...723

• Liker 1
Skrevet

Liggende, uten tvil!

• Liker 1
Skrevet

æsj, kåte griser

Anonymkode: 4ee6d...9e3

Skrevet

Jeg liker alle tre, men jeg tror nok stående er min favoritt.

Skrevet

Var nysgjerrig selv, men å lese svarene var bare en stor turn off 🙈

Anonymkode: 798f2...80b

• Liker 2
Skrevet

DEFINITIVT liggende men dama sier hun blir mest sliten i kjeven av den så vi må ta det sittende/stående.😒🙄 

Anonymkode: ff9c2...d68

Skrevet

Når hun ligger med hodet over sengekanten og jeg puler kjeften hennes er også godt.

Anonymkode: ff9c2...d68

Gjest Smeltemann
Skrevet

Hengende etter føttene er min favoritt 😎😎😎

Skrevet

Vel, hvis du er stående og dama er også stående, da blir det hele ganske kinky, men jeg skal ikke være dømmende.

Gjest Paramount
Skrevet

Sittende i en god stol, da kan jeg massere skuldrene og leke med det glatte fine håret hennes samtidig. Ekstra deilig å sprute også i denne posisjonen, dersom hun tar i mot.

Skrevet

Sittende i sofaen med henne på kne på gulvet foran meg. Men digger når hun legger seg på rygg på senga, med hodet hengende utenfor og jeg puler henne i munnen. Da glir kuken til bunns i halsen. Hvis jeg strekker meg litt frem kan jeg slikke henne samtidig. 

Anonymkode: dedfb...9c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...