Gå til innhold

Når er det vanlig at man tar av seg forlovelsesringen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ved oppvask? Dusjing? Vaske hender? Sover?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den på hele tiden, tar den av når jeg dusjer. Om jeg tar den av om natta glemmer jeg ofte å ta den på igjen, og vet mannen min kan bli litt lei seg da så prøver å unngå det ☺️

Anonymkode: 036e5...2f3

Skrevet
Tuttifrutt skrev (Akkurat nå):

Ved oppvask? Dusjing? Vaske hender? Sover?

Veldig ulikt hva folk gjør. Personlig tar jeg av gifteringen når jeg gjør enkelte aktiviteter som gjør at enten jeg eller ringen kan skades av å ha den på. 

• Liker 1
Skrevet

Kommer vel an på hva slags ring det er. Jeg har glatt ring som jeg tar av hvis jeg skal bake boller eller flytte steiner. Noen materialer eller design tåler mindre.

Anonymkode: 470c9...747

Skrevet

Når jeg er på jobb. Glemmer ofte å ta den på igjen. Det er en mirakel at den ikke er blitt borte etter så mange år. Elsker ringen min. 

496DF25B-70E9-4EF3-AAB4-3609A687A9E2.jpeg

Anonymkode: 47e32...27d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Når jeg er på jobb. Glemmer ofte å ta den på igjen. Det er ET mirakel at den ikke er blitt borte etter så mange år. Elsker ringen min. 

😇

Skrevet

Når man ikke er forlovet lengre? 🤷‍♀️

Neida. Her tas den av når jeg baker, dusjer, og når jeg tar på tynne strømpebukser. 

• Liker 1
Skrevet

Bruker ikke ringen siden jeg jobber med mat i næringsmiddelindustrien, det er uhygienisk og ikke tillatt. Har tidligere jobbet med diverse maskiner og da er det rett og slett farlig, ringfingeren i dreiebenken kan fort resultere i ingen hånd og i beste fall ingen finger. 

Anonymkode: dd9cd...a5a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Når jeg er på jobb. Glemmer ofte å ta den på igjen. Det er en mirakel at den ikke er blitt borte etter så mange år. Elsker ringen min. 

Nydelig ring😍 Ganske lik min. Har du den på når du sover også? Min henger seg av og til fast i dyna, men det er kanskje en vanesak? Har ikke hatt den så lenge😇

Skrevet

Gullsmeden anbefalte å ta den av om natta og når man gjorde husarbeid, hagearbeid, leke i sandkasse o.l. Altså situasjoner du skjønner kan skure på ringen. Og når jeg dusjer for ellers henger den seg lett opp i håret. Har ring med utstående diamant.

Anonymkode: 0ba16...7a7

Skrevet

Jeg tar den bare av når jeg baker, og hvis jeg skal ta en lang dusj og skrubbe huden litt ekstra. Ser for meg å ta den av til sommeren hvis jeg skal drive med hagearbeid også :) men den er på alltid ellers.

Har ring med diamant, men den står ikke rett ut som mange ensteins-ringer gjør. Spesielt design og flere små diamanter rundt, så den er ikke i veien i hverdagen. 

Anonymkode: 93f4e...55a

Skrevet

Jeg går sjelden med den. Av praktiske grunner. Jeg er heller ikke så glad i å gå ned ringer. Tar den på om vi skal i selskap eller jeg vil pynte meg litt ekstra.

Anonymkode: 11ee2...bd8

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar den aldri av med mindre jeg skal bruke hendene direkte i matlaging, da er ringer uhygienisk! Syns også den skinner mer etter en tur i dusjen 🥰

20201226_171813.jpg

Anonymkode: 33b46...b9b

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar den av når jeg sover og dusjer. Ellers tar jeg den også av når jeg bruker hendene på en måte som muligens kan skade ringen eller hvis det er fare for at den blir dratt/faller av. Dusj går forsåvidt under sistnevnte. 

Anonymkode: 8d5cf...018

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg tar den aldri av med mindre jeg skal bruke hendene direkte i matlaging, da er ringer uhygienisk! Syns også den skinner mer etter en tur i dusjen 🥰

20201226_171813.jpg

Anonymkode: 33b46...b9b

Så nydelig ring🥰

• Liker 1
Skrevet

Har ikke brukt den siden mars. Føler det er uhygienisk, og takler ikke å vaske hendene med ring på fingeren. Arbeider innen helse, og vasker hendene utallige ganger hver dag.

• Liker 1
Skrevet

Tar den av når jeg jobber(trimmer hestehover og er redd den blir skadet av verktøyet), når jeg dusjer og når jeg lager.

Anonymkode: ce335...ce9

Skrevet

Hver kveld før jeg legger meg. Vil ikke skade diamantene. Dusjer ikke med den. Gjelder også gifteringen. 

Anonymkode: 707b1...e91

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hver kveld før jeg legger meg. Vil ikke skade diamantene. Dusjer ikke med den. Gjelder også gifteringen. 

Anonymkode: 707b1...e91

Samme her. Skal jeg gjøre andre ting (husarbeid, bruke hammer ol) tas den også av.

Skrevet

Jobber innen helse og bruker ikke smykker på jobb. Hadde jeg jobbet med noe annet hadde jeg brukt den hele tiden.  Ekte smykker tåler både oppvask og dusj.

Anonymkode: 2572c...d1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...