AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Planlegger dere sammen at dette skal på, eller overrasker dere kvinner mannen med dette? Anonymkode: f659b...009
bullehurk Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Planlegger dere sammen at dette skal på, eller overrasker dere kvinner mannen med dette? Anonymkode: f659b...009 Overrasker typen + at jeg liker det selv, føler meg frekk og sexy. Trigger meg
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Begge deler. Noen ganger ber han meg ta det på, andre ganger frister jeg på forhånd med at jeg skal ta det på, og noen ganger tar jeg det på og så overrasker ham. Like fornøyd hver gang 😉 Anonymkode: 9983a...a4a 2
Frøyamor Skrevet 26. desember 2020 #4 Skrevet 26. desember 2020 Overrasker eller han spør om jeg kan gjøre det. 1
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #5 Skrevet 26. desember 2020 Begge deler Anonymkode: 02aaf...0bc
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #6 Skrevet 26. desember 2020 Aldri skjønt dette, føler det er tilbake til en svunnen tid. Ingen går vel med slikt i våre dager? Ville blitt lattermild av slik utkledning😂 Anonymkode: 2348a...3ce
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #7 Skrevet 26. desember 2020 På hverdagene blir det som regel kjappiser eller litt fingring eller en BJ før vi skal sove. Men i helger, ferier og sånn, gjør vi litt mer ut av det. Og om jeg f eks går på badet før ham, dusjer og steller meg, drar jeg ofte med meg noe pent fra undertøyskuffa. Har en "tradisjon" for at jeg handler litt nytt når vi f eks skal på hotelltur eller noe ekstra bare vi to, så skuffa har en del "utvalg". Ikke sånn kondomeriet-undertøy, men mer klassisk pent med litt sexy snitt. Stay-ups bruker jeg også i stedet for strømpebukser om antrekket gjør det mulig, så det er ikke bare for sexy-times! Anonymkode: ccc5e...aa6
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #8 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Aldri skjønt dette, føler det er tilbake til en svunnen tid. Ingen går vel med slikt i våre dager? Ville blitt lattermild av slik utkledning😂 Anonymkode: 2348a...3ce Så trist å svare i en seksualitetstråd for å gjøre narr av noe som kan gi noen ekstra tenning. Håper du har andre ting som gjør det for deg, god jul 🎅🏼 Anonymkode: a61e7...4ce 2
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #9 Skrevet 26. desember 2020 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Så trist å svare i en seksualitetstråd for å gjøre narr av noe som kan gi noen ekstra tenning. Håper du har andre ting som gjør det for deg, god jul 🎅🏼 Anonymkode: a61e7...4ce Ikke ta deg selv så høytidelig😊. Innleggene her er jo for å reflektere rundt ulike ting, og jeg synes slike plagg blir litt komisk. Men fint for dem som har glede av det. Jeg finner sikkert tenning i noe en del andre ikke gjør. Fint vi er forskjellige. God jul! Anonymkode: 2348a...3ce
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2020 #10 Skrevet 26. desember 2020 Jeg bruker stay ups og hofteholder pluss strømper hvis jeg skal pynte meg, eller hvis det er for varmt til å bruke strømpebukse. Nesten alle jeg kjenner bruker det, det er da helt alminnelig? Enten det er til fest, selskap eller hjemme med kjæresten. Det er bare en alminnelig del av det å pynte seg. Anonymkode: e5307...d05
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2020 #11 Skrevet 27. desember 2020 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 10.13): På hverdagene blir det som regel kjappiser eller litt fingring eller en BJ før vi skal sove. Men i helger, ferier og sånn, gjør vi litt mer ut av det. Og om jeg f eks går på badet før ham, dusjer og steller meg, drar jeg ofte med meg noe pent fra undertøyskuffa. Har en "tradisjon" for at jeg handler litt nytt når vi f eks skal på hotelltur eller noe ekstra bare vi to, så skuffa har en del "utvalg". Ikke sånn kondomeriet-undertøy, men mer klassisk pent med litt sexy snitt. Stay-ups bruker jeg også i stedet for strømpebukser om antrekket gjør det mulig, så det er ikke bare for sexy-times! Anonymkode: ccc5e...aa6 Og for ordens skyld; jeg er kanskje mest ivrig på dette selv. Føler meg sexy og bra, og det er en følelse jeg søker. Anonymkode: ccc5e...aa6
Gjest EndaEnGang Skrevet 27. desember 2020 #12 Skrevet 27. desember 2020 Begge deler, men som oftest overrasker jeg han. Han er så lett å begeistre på den måten, så jeg synes det er veldig gøy! Liker også å kle meg ut på andre måter, men da avtaler vi det stort sett på forhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå