Gå til innhold

Hvor ofte forventer dere svar fra bestevenninna deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møter henne noen ganger i året, vi har pleid å skravle litt på telefon, og vi skriver ofte sammen. Den siste uka har hun enten ikke svart meg, eller svart opptil et døgn etter :( hun er ikke mer opptatt enn vanlig. Avviser hun meg? :(

Anonymkode: feea6...514

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer svar når jeg har stillet et spørsmål som det er naturlig å få svar på. F.eks: Var det kl 17 vi avtalte å møtes i dag?
Forventer ikke svar ila dagen, om det bare er chatting lignende "har du ei fin jul?"
Om hun aldri tar initiativ og er lenge om å svare, ja da kan det være du blir nedprioritert

Anonymkode: 437bb...d27

• Liker 1
Skrevet

Du må nesten spørre henne. Kan  jo være mye som foregår i hennes liv nå. Dere bor jo tydeligvis ikke så nært hverandre og prater ikke mye sammen, så vil jo tro at du ikke vet så mye om hennes hverdag.

Anonymkode: e47c0...0d2

Skrevet

Jeg forventer at hun svarer når hun kan, og hun forventer det samme av meg. Vi har begge mye som kreves av oss i hverdagen, så vennskapet er et pusterom uten krav :) 

• Liker 2
Skrevet

Forventer hun svarer når hun har mulighet og har lyst. Om det er innen 2min eller 2 dager er likegyldig. Vi er begge voksne mennesker med et liv, ingen er forpliktet å kaste seg over tlf å svare på alt mulig fortløpende. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forventer ingenting da jeg ikke kan vite hva andre måtte slite med eller stå i. Alt kan skje, og det er alltid en grunn for at man ikke svarer. Hvis du er bekymret ville jeg ringt, eller så ville jeg ventet til hun svarer. 

Skulle hun ha en grunn til å avvise deg, eller er det overtenkingen din som tar overhånd. 

Anonymkode: 8d8ac...655

Skrevet

Jeg forventer egentlig ingenting. Snakker jevnlig med mine to og har vel vært "smart" nok til å fostre vennskap som er gjensidige. Folk er av og til opptatt og kan ikke ta kontakt/svare like ofte. Det må man ta høyde for. Hvis hun derimot ignorerer og aldri svarer hadde jeg begynt å lure.

Jeg har to bestevenninner, snakker omtrent daglig med den ene over messenger og av og til med den andre. Like god venn med begge to, vi har bare forskjellige behov for kontakt. Orker ikke henge meg opp i mengden kontakt, jeg prioriterer heller tiden vi har sammen. Hvis hun jeg har mer sporadisk kontakt med var lei av meg har hun hatt 30 år på seg til å si i fra. 😂

Det kan rett og slett være at hun prioriterer familien eller noe annet i jula. Du får ikke svar fra fremmede, jeg foreslår at hun heller spør, eller venter og ser.

Anonymkode: 94520...704

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...