AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Har fått så mange sure svar der, tenkte at tråden hører jo også naturlig på samlivssiden. Helt seriøst så angrer jeg på at jeg fridde til ham. Jeg var kjempenervøs og skrev et julebrev til ham, der jeg fortalte hvor fantastisk han var osv osv, og at jeg ønsket å stille ham et spørsmål. Så at han måtte gå til kjøkkenbordet, der det lå en liten innpakket eske fra gullsmeden. Skrev også at han må svare det han virkelig ønsker, og at det ikke vil endre noe for meg uansett hva han svarer. Han kom inn på soverommet der jeg nesten døde av nysgjerrighet og nerver, og sa at svaret var ja. Så kysset han meg og virket veldig glad. I dag morges spurte jeg i spøkefull tone om han skulle gi foreldrene sine et sjokk ved å vise dem ringen da de snakket på Skype. Da ble han litt rar og sa at nei, han ville ikke fortelle om forlovelsen til dem. Jeg spurte om han ønsket å holde forlovelsen hemmelig foreløpig, og han sa at kanskje ja, han ville det. Så nå er jeg forvirret og skjønner ingenting. Hvorfor holde forlovelsen hemmelig for foreldrene sine? Betyr det at jeg også må holde det hemmelig for mine foreldre, venner og barn? Han tok jo på ringen, så hva vil han liksom svare hvis folk spør? Jeg forventer ikke statusoppdatering på Facebook med hjerter osv eller annet tull. Men å fortelle sine egne foreldre at hans samboer fridde til ham og han svarte ja? Rart. Som sagt, det hadde vært lettere hvis han sa nei, at han ikke var klar enda. For nå forstår jeg ingenting. Kan noen forklare meg hva motivene kan være? Jeg vil forresten ikke nevne forlovelsen for ham i det hele tatt inntil videre. Han får selv komme og foreslå videre ting som dato og lignende. Anonymkode: 5c563...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Sure svar? Folk ber deg om å kommunisere med samboeren din, og stiller spørsmål rundt hvorfor du ikke vil spørre han om hvorfor han føler at dette skal skjules. Anonymkode: dea59...152 18
Gjest lillefrøkengrei Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Jeg skal gi deg det samme svaret som jeg har sett flere andre gi deg i den tråden. Du må snakke med kjæresten din!! ingen her inne kjenner kjæresten din eller vet hvordan han tenker. Svar du får her er bare spekulasjoner. Det er helt umulig for oss å svare på hvorfor han gjør som han gjør. Hvis du vil vite hva som foregår i hodet hans så må du spørre han.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Du vil nok oppleve de sure hopper etter over hit. Bare spør ham. Anonymkode: 6fabd...6a5 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sure svar? Folk ber deg om å kommunisere med samboeren din, og stiller spørsmål rundt hvorfor du ikke vil spørre han om hvorfor han føler at dette skal skjules. Anonymkode: dea59...152 Ok. Folk har kalt meg patetisk, desperat, passiv-aggressiv, umoden og pinlig. Ikke sure altså? Har forresten spurt ham, men ikke fått noe ordentlig svar. Mer spørsmål blir bare mas. Anonymkode: 5c563...4cb 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 Hvorfor spør du han ikke om hvorfor? Gjør det og skriv her hva han svarer. Anonymkode: 5644d...5cf
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor spør du han ikke om hvorfor? Gjør det og skriv her hva han svarer. Anonymkode: 5644d...5cf Han svarte at han visste ikke helt, men følte at det var for tidlig å fortelle. Ingen tidslinje for når det ikke lenger er for tidlig. Anonymkode: 5c563...4cb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Du har fått svaret ditt. Han har jo svart deg! Du tvinger han opp i et hjørne med frieri. Han vet han mister deg om han sier nei. Han vil ikke miste deg, men synes det er for tidlig å love deg livet ut. Anonymkode: 234e7...24e 5
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har fått svaret ditt. Han har jo svart deg! Du tvinger han opp i et hjørne med frieri. Han vet han mister deg om han sier nei. Han vil ikke miste deg, men synes det er for tidlig å love deg livet ut. Anonymkode: 234e7...24e Men da anser jeg oss som ikke forlovet og glemmer hele greia. Litt dumt at han fortsatt har ringen på, siden han vil holde det hemmelig. Han vil sikkert ta av ringen når han begynner på jobb igjen i januar. Anonymkode: 5c563...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 Han vil nok være kjæresten din, men er nok en sånn mann som helst ikke vil gifte seg fordi det er skummelt, er sammen med en sånn mann selv. Anonymkode: 39c97...ad6 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men da anser jeg oss som ikke forlovet og glemmer hele greia. Litt dumt at han fortsatt har ringen på, siden han vil holde det hemmelig. Han vil sikkert ta av ringen når han begynner på jobb igjen i januar. Anonymkode: 5c563...4cb Men så still et ultimatum da! Enten så sier dere at dere er forlovet, eller så anser du dere som ikke forlovet. Anonymkode: dea59...152 6
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men så still et ultimatum da! Enten så sier dere at dere er forlovet, eller så anser du dere som ikke forlovet. Anonymkode: dea59...152 Han har jo sagt alt at han ikke er klar for å si det, ikke en gang til foreldrene sine. Så han anser ikke oss som forlovet hvis han må skjule det fra sin egen mor. Anonymkode: 5c563...4cb 2
Frøkenragnhild Skrevet 25. desember 2020 #14 Skrevet 25. desember 2020 ikke stri sånn med det. jeg er sånn selv uten att jeg mener noe galt med det, men når det skjer store ting trenger jeg å ta det innover meg selv først, venne meg til tanken og følelsen før jeg deler privatlivet med andre. men aldri vondt ment av den grunn 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Er dere løst forlovet sånn mange er i dag, eller skal dere faktisk gifte dere i 2021? Anonymkode: 7adb9...b26 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 Som skrevet i den andre tråden - du må SNAKKE med ham! I stedet velger du en barnslig passiv-aggressiv fremgangsmåte over to tråder. Anonymkode: d6e69...d0f 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 Er han glad for det? Kanskje han vil fortelle det personlig når de endelig er sammen, eller når dere har planlagt bryllupet. Kanskje han vil ha en dato wtx å forholde seg til? Har familien noen spesielle tradisjoner, evt religion han vil ta hensyn til? Du må nesten bare snakke med han. Anonymkode: de089...f0d 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 Vel, det kan ha med hvor lenge dere har vært sammen ? Ferdig med studier? Har dere ulik nasjonalitet og kultur ? Anonymkode: 79dce...c7e 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vel, det kan ha med hvor lenge dere har vært sammen ? Ferdig med studier? Har dere ulik nasjonalitet og kultur ? Anonymkode: 79dce...c7e Begge er 40 år, ferdig med barn, stabile jobber og eget hus. Han er norsk, jeg er utenlandsk. Anonymkode: 5c563...4cb
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #20 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Han har jo sagt alt at han ikke er klar for å si det, ikke en gang til foreldrene sine. Så han anser ikke oss som forlovet hvis han må skjule det fra sin egen mor. Anonymkode: 5c563...4cb Hva vil du egentlig med denne tråden? Anonymkode: dea59...152 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå