AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Så ble det et nytt utbrudd i dag. Hver morgen ruller samboer seg over meg og begynner å klå. Dersom jeg sier ja er dagen bare god, ja helt fantastisk. Sier jeg nei, kommer surskapen til uttrykk gjennom ekle kommentarer om meg som person. Da er alt med meg galt. Han kan f. Eks. si at han gjorde et dårlig valg, men må stå i det pga barna. Men kan se at jeg får inn litt penger, så jeg duger til noe da.. Dette skjer hver morgen om helgene da han har fri, om ettermiddagen angrer han ofte og snur om fordi han har håp om sex til kvelden igjen. Dette fører til at jeg får stadig mindre lyst på sex. Når han gjør framstøt oppleves det ikke kjærlig lenger, men som en trussel der utfallet bestemmer om det blir en god eller jævlig dag for meg. I dag rullet han seg som vanlig over meg straks jeg våknet. Jeg ber ham stoppe å klå meg på kjønnsorgan og bryster og sier at det er noe som heter voldtekt selv om man er sammen. Det betyr ikke at det er fritt fram. Da fyker han opp, freser og hytter med knyttneven mot meg før han fyker ut i sinne og kjører bort med bilen. Jeg står igjen med alle forberedelsene til juleselskapet og gjestene. Han kommer etter å ha vært på tur like før gjestene, setter seg ved festbordet og spiser som ingenting. Løfter ikke en finger, sitter limt ved bordet hele tiden mens jeg lager all maten ferdig, bærer ut serverer og rydder. Jeg vil ikke lage dårlig stemning pga barna så har svelget kameler i hele dag. I morgen er det ny runde med gjester (vi har delt opp i mindre puljer pga corona) og jeg er helt på bristepunktet. I dag svimlet jeg stadig, så var mest opptatt av å klare å holde meg på bena til det var slutt. Har ryddet etter gjestene nå og trukket meg vekk på soverommet. Gruer meg til han kommer og til morgendagen. Klarer ikke sortere eller forstå det som skjer nå. Går bare på og håper på det beste for barnas skyld. Er det noen gode råd der ute og kanskje tanker omkring det som skjer. Anonymkode: 8fec3...b18 2
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Jeg kaller det psykisk mishandling, og noe sånt hadde jeg ikke holdt ut i... Anonymkode: 31026...334 41
Rights Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Han høres ut som en jævla drama Queen. Drama king om du vil. Men djeeeezes. Selv så retardert jeg er, og har vært, så er dette på et helt annet nivå. Emosjonell intelligens er.. ikke eksisterende. Stakkars .. deg. 9
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #4 Skrevet 25. desember 2020 Vil poengtere at han er en fantastisk far, prioriterer familien og gjør alt for meg om det er noe håp om sex. Anonymkode: 8fec3...b18
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #5 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vil poengtere at han er en fantastisk far, prioriterer familien og gjør alt for meg om det er noe håp om sex. Anonymkode: 8fec3...b18 Hva legger du i "prioriterer familien"? Slik du beskriver ham, er han en 100% egoistisk, mishandlende surkuk som driter i om han ødelegger hele julen for familien dersom han ikke får mus før frokost. "Prioriterer familien"? Tenk deg om, dette ødelegger barna. Og deg, men du kan velge. Det kan ikke barna, stakkars. Anonymkode: f2f4f...808 44
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 25. desember 2020 #6 Skrevet 25. desember 2020 (endret) Høres ut som om han er sex avhengig og har sinne problemer. Han burde søke hjelp. Endret 25. desember 2020 av AthenaRavenLuna
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #7 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vil poengtere at han er en fantastisk far, prioriterer familien og gjør alt for meg om det er noe håp om sex. Anonymkode: 8fec3...b18 For en helgen.. Kanskje droppe noen juleselskaper å gå i parterai i stedet, siden regjeringen på ingen måte har bedt dere ha flere juleselkaper enn normalt for å komme opp i samme kontaktflate som i normalår. I tillegg til den voldtektspåminnelsen, bør du kanskje minne han om at det er følelser og ikke kroppen din du har investert inn i det forholdet deres. Anonymkode: c2fe1...442 10
Gidavmeg Skrevet 25. desember 2020 #8 Skrevet 25. desember 2020 Les det du har skrevet og tenk deg at det er din søster/venninne/datter som forteller deg at hun har det slik i ekteskapet sitt. Hva hadde du rådet henne til å gjøre? 17
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #9 Skrevet 25. desember 2020 Ring rundt og si at det ikke blir middag imorgen pga sykdom. Så tar du et skikkelig oppgjør med mannen. Ikke la en drittsekk holde på sånt! Du er en voksen dame, dere har barn og det er ikke en plikt å ha sex med mannen. Hvis han ikke skjerper seg så er det slutt, for lar du dette gå lengre så kan det bli stygt! Anonymkode: 4baa8...cb2 17
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #10 Skrevet 25. desember 2020 Han blir sint og ødelegger hele dagen om han ikke får ha sex, men han er verdens beste far og prioriterer familien. Sånn bortsett fra når han drar ut og blir borte i flere timer og blåser i at du står for alt med gjester osv. Nei. Ingenting av det der høres ut som en som prioriterer familien. Og barna har helt sikkert fått med seg alt dritet han lirer av seg til deg når du har sagt nei til sex en morgen. Du kan ikke leve i dette, du kan ikke la ungene leve i dette. Anonymkode: 66313...c8b 19
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #11 Skrevet 25. desember 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Vil poengtere at han er en fantastisk far, prioriterer familien og gjør alt for meg om det er noe håp om sex. Anonymkode: 8fec3...b18 Ja, han høres ut som en riktig kjernekar... Anonymkode: 9ec3f...ade 12
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #12 Skrevet 25. desember 2020 Det der hadde vært over og ut i min bok. Du må betale for en fin dag med kroppen din... Det der er helt sjukt. Han ødelegger jo seksualiteten din. Detter er alvorlig. Du kan slite med det her resten av livet om du ikke passer på. Her må det prates og settes ultimatum fra din side. Hans oppførsel er langt fra normal og veldig egosentrisk. Anonymkode: 72c62...d03 18
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #13 Skrevet 25. desember 2020 Prioriterer familien? Det gjør han i hvertfall ikke. Han stikker av og lar deg ta deg av alt av forberedelser og unger fordi han ikke fikk et morgenknull. Han prioriterer altså familien KUN om han får 'betalt' for det. Han høres ut som en egoistisk, selvopptatt drittunge som ikke klarer å regulere egne følelser. Det er ikke din jobb å sørge for at han tar del i familielivet og gjør sitt. Anonymkode: d765f...ec2 17
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #14 Skrevet 25. desember 2020 Han der hadde jeg ikke orket p være sammen med. For en stor egoist! Anonymkode: 23c27...473 4
Lipyros Skrevet 25. desember 2020 #15 Skrevet 25. desember 2020 Det er jo helt krise... Selvfølgelig skal man prøve seg på partner, men et nei er et nei. Da er det ikke ikke lov å surmule over det. Og "straffe" deg for det. Helt grusomt at han ikke innser det selv 8
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #16 Skrevet 25. desember 2020 Han har vel bare lyst på damen sin da. Blir skuffet og reagerer temmelig umodent kanskje, men tror jeg ville blitt temmelig grinete selv om mannen hadde kalt det voldtekt om jeg gjorde initiativ på sex ved å ta på han jeg elsker, fordi jeg ville ha han for å være ærlig. Anonymkode: 3b62c...0dd 1
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #17 Skrevet 25. desember 2020 Lipyros skrev (12 minutter siden): Det er jo helt krise... Selvfølgelig skal man prøve seg på partner, men et nei er et nei. Da er det ikke ikke lov å surmule over det. Og "straffe" deg for det. Helt grusomt at han ikke innser det selv Han ga seg jo når hun sa nei. Resten derimot er en ganske drøy reaksjon, men det er vel slik han reagerer da han blir skuffet,. Sier ikke at jeg hadde likt surmuling selv, men man må da kunne ha en samtale om dette når man har vært i et forhold såpass lenge, regner med at det har vart en stund siden de har barn. Kanskje lettere for meg å se hans side siden jeg jeg selv liker morgenkos. Anonymkode: 3b62c...0dd
Flintis Skrevet 25. desember 2020 #18 Skrevet 25. desember 2020 Litt tanker om det som skjer Hvordan er det med deg, du er svimmel, må du på legevakta? Dere må i terapi og dere har nok litt ulike vehov seksuelt. Imidlertid går det an å være der for hverandre seksuelt uten å bruke kjønnsorganer som ikke er tent. Dr. Ruth sa at istedet for å krangle om å ha sex bruk fem minutter og gi han en orgasme og legg deg så til å sove. I ditt tilfelle stå opp. Vet ikke om dette kan fungere for dere? Han må jo oppleve avvisning på avvisning og hvordan dette føles og hva det gjør med han er ikke bra. Antagelig er strikken tøyd så det holder fra begges side.
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #19 Skrevet 25. desember 2020 At du har fått barn med en som er så barnslig er jo galskap. Men ts, i et ekteskap burde man tilfredsstille hverandre seksuelt. Mine tanker er at det er rart at du ikke bare kan gi mannen din sex uten å kalle det voldtekt, og at det er rart at mannen er så barnslig at han stikker av når dere skal ha gjester. Drama queens begge to Anonymkode: f2db7...c8c 3
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #20 Skrevet 25. desember 2020 Tenk om det var du som ønsket sex med han, men han ikke ville og kalte det voldtekt? Da hadde du nok begynt å spekulere i om han ikke elsker deg mer, om han tenker på noen andre, osv osv. Anonymkode: f2db7...c8c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå