Gå til innhold

Ting som mannen gjør under en blowjob som tenner deg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen andre som virkelig blir tent når du går ned på mannen din og han holder håret ditt slik at han kan se? 

Før brukte jeg alltid å sette opp håret når jeg skulle gi en lang blowjob, men nå liker jeg liksom at han holder bort håret. 

Jeg elsker også når han spør om vi kan slå på lyset. Vi har det selvsagt på fra før noen ganger, men å høre ham spørre er fantastisk.

Favorittposisjonen min er at jeg står på kne, men jeg liker også å krølle meg opp på sengen eller sofaen slik at han kan ta på forskjellige deler av kroppen min mens jeg suger ham. 

Når han snakker er det også bra. Når han forteller meg hvor bra jeg ser ut eller hvor bra det føles. Eller at han vil komme i meg eller på meg. 

Hva med deg? Hva gjør mannen din når du suger ham som virkelig gjør det fantastisk?

Anonymkode: 5af3a...128

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At han er ren og ikke stinker/smaker helt jævlig. 😍

Anonymkode: 04d49...d13

• Liker 16
Skrevet

Jeg bruker å klippe tåneglene mine, om min bedre halvdel skulle finne ned å gå ned på meg. 

Aner ikke om det tenner motparten, men liker å tro det. 

Jeg mener, hva kan være mere tennende enn å få en liten ostepop til å vokse seg like stor som en jentete tommelfinger, samtidig som eieren av ostepopen konsentrerer seg iherdig om å få revet neglene på en slik måte at de ikke lager 10 cm lange arr på ens "bedre halvdel", under "aksjonen" - som da gjerne bare varer i 15 sekunder? Det er ikke uten grunn at jeg river av neglene på mine tær, under 12 sekunder. 

Jeg vet hvordan en kvinne skal pleases. 

• Liker 2
Skrevet
Rights skrev (2 minutter siden):

Jeg bruker å klippe tåneglene mine, om min bedre halvdel skulle finne ned å gå ned på meg. 

Aner ikke om det tenner motparten, men liker å tro det. 

Jeg mener, hva kan være mere tennende enn å få en liten ostepop til å vokse seg like stor som en jentete tommelfinger, samtidig som eieren av ostepopen konsentrerer seg iherdig om å få revet neglene på en slik måte at de ikke lager 10 cm lange arr på ens "bedre halvdel", under "aksjonen" - som da gjerne bare varer i 15 sekunder? Det er ikke uten grunn at jeg river av neglene på mine tær, under 12 sekunder. 

Jeg vet hvordan en kvinne skal pleases. 

??? Ehh.. hæ??

• Liker 6
Skrevet

At han strekker seg for å ta på puppene mine 

Anonymkode: 9e202...0dd

• Liker 3
Skrevet

At han tar tak rundt armene/skuldrene mine på en sånn måte at jeg skjønner at han virkelig nyter.

At han ser på med et gjennomborende, beundrende og begjærlig blikk.

At han skryter av ferdighetene mine (trenger ikke være mer enn et «ooo... du er så flink»).

At han vet at han ikke får komme før jeg tillater det (sånn er regelen nemlig hos oss: han bestemmer når jeg får kom og motsatt).

At han spenner alt han har av muskler i  magen og lårene når han nærmer seg.

At han «vrenger seg» i nytelse når jeg klarer å holde han på kanten.

At han gir meg et skikkelig desperat blikk når jeg stopper akkurat i siste liten.

At han brøler når han kommer.

At han viser at han har har det så godt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg når jeg gir ham multiple.

Mmmm ... 💜

(Eneste ulempen med at jeg blir så tent av dette, er at han blir jo helt utslått etterpå og absolutt ikke i stand til å gjøre gjengjeld. 😂)

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
Fioljenta skrev (23 minutter siden):

At han tar tak rundt armene/skuldrene mine på en sånn måte at jeg skjønner at han virkelig nyter.

At han ser på med et gjennomborende, beundrende og begjærlig blikk.

At han skryter av ferdighetene mine (trenger ikke være mer enn et «ooo... du er så flink»).

At han vet at han ikke får komme før jeg tillater det (sånn er regelen nemlig hos oss: han bestemmer når jeg får kom og motsatt).

At han spenner alt han har av muskler i  magen og lårene når han nærmer seg.

At han «vrenger seg» i nytelse når jeg klarer å holde han på kanten.

At han gir meg et skikkelig desperat blikk når jeg stopper akkurat i siste liten.

At han brøler når han kommer.

At han viser at han har har det så godt at han ikke vet hvor han skal gjøre av seg når jeg gir ham multiple.

Mmmm ... 💜

(Eneste ulempen med at jeg blir så tent av dette, er at han blir jo helt utslått etterpå og absolutt ikke i stand til å gjøre gjengjeld. 😂)

Høres da ut som at du kan dette 👍

Skrevet

At han heller sier at han vil slikke meg.

Jeg gidder ikke suge noe særlig. Han må slikke mest. Er sånn det skal være! 

Anonymkode: 66450...7ef

• Liker 5
Skrevet (endret)
Fioljenta skrev (8 timer siden):

Herre min fredag for en kvinne💛... du er så ukomplisert og enkel, forståelsesfull og en god partner... Tipper deres forhold er oppbygd av kjærlighet, respekt +++ ...og en fantastisk god kommunikasjon...

Det er faktisk ikke bare den varme munnen som gaper over som har betydning for meg, det er faktisk det du skriver og gjør som sender meg til himmels... Jeg tror de fleste blir mo i knærne å gå i bakken av det du gjør, de fleste vil nok få oppleve det av å lese og ha god kommunikasjon med partneren:nissegutt:

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 1
Skrevet (endret)

-At han forteller meg hva jeg skal gjøre. 

-At han tar hånda bak hodet mitt og hjelper med å presse den inn i halsen. 

-At han får meg til å gagge.

-At han drar meg i håret når han facefucker meg. 

Endret av Sørlandsjenta02
Skrevet
Sørlandsjenta02 skrev (48 minutter siden):

-At hangar hånda bak hodet mitt og hjelper med å presse den inn i halsen. 

Skal legge det på minne mitt... og ta det frem senere🤭

Skrevet

Måten han stønner på når jeg tar hele ham i munnen, altså når jeg lar pikken hans gli helt inn til leppene mine treffer resten av kroppen hans. Og det samme når jeg tar begge ballene i munnen mens jeg lar tunga kile dem.

Når han blir utålmodig av ertinga mi og begynner å munnknulle meg mens han mumler banneord for seg selv.

• Liker 1
Skrevet
Bamseklemmer skrev (11 timer siden):

Herre min fredag for en kvinne💛... du er så ukomplisert og enkel, forståelsesfull og en god partner... Tipper deres forhold er oppbygd av kjærlighet, respekt +++ ...og en fantastisk god kommunikasjon...

Det er faktisk ikke bare den varme munnen som gaper over som har betydning for meg, det er faktisk det du skriver og gjør som sender meg til himmels... Jeg tror de fleste blir mo i knærne å gå i bakken av det du gjør, de fleste vil nok få oppleve det av å lese og ha god kommunikasjon med partneren:nissegutt:

Juhu! Ukomplisert og enkel. Det må jeg fortelle mannen min. Han skulle ønske jeg var mye enklere. 😂

Men, ja, vi har god kommunikasjon, samt elsker og respekterer hverandre. Uten det hadde jeg overhodet ikke klart å ha sex med ham og i alle fall ikke suge ham. Sånn er ledningene i hodet mitt koblet. Det er fordi han er den han er, og vi har det vi har, at jeg tenner på å suge ham. 💜

• Liker 2
Skrevet

Når han kommanderer meg (feks «ned på kne») eller dytter meg ned

Når han stønner

Når han holder håret mitt, eller drar i håret

Når han holder på bakhodet mitt og presser seg lengre inn, eller tar over kontrollen med facefucking

Når jeg teaser og merker at han blir utålmodig

Når han skjelver etter han kommer og jeg «melker» han for resten av orgasmen

Anonymkode: 18f0b...2d2

Skrevet (endret)
Sørlandsjenta02 skrev (På 26.12.2020 den 8.39):

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Når han kommanderer meg (feks «ned på kne») eller dytter meg ned

Når han stønner

Når han holder håret mitt, eller drar i håret

Når han holder på bakhodet mitt og presser seg lengre inn, eller tar over kontrollen med facefucking

Når jeg teaser og merker at han blir utålmodig

Når han skjelver etter han kommer og jeg «melker» han for resten av orgasmen

Samme person?

Endret av jabx
  • Liker 1
Skrevet
Sørlandsjenta02 skrev (På 26.12.2020 den 8.39):

Vi har en vinner. #drømmedame

Anonymkode: 728c3...fb3

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, jabx said:

Samme person?

Nei (jeg er nr 2 der). Ikke så rart at flere har lignende preferanser da

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 2.19):

At han heller sier at han vil slikke meg.

Jeg gidder ikke suge noe særlig. Han må slikke mest. Er sånn det skal være! 

Anonymkode: 66450...7ef

Oi, så du er puteprinsesse?

Skrevet

Blir generelt tent av alt ved bj.. elsker å suge!! En selvfølge er at han er ren ellers blir jeg ikke kåt i det hele tatt. 
blir tent av blikkene han gir, når han stønner, når han tar tak i håret og bare knuller munnen min. Når han «slår» kuken på annsiktet mitt. Men det som jeg liker best er når han kommer i munnen min😋

• Liker 1
Skrevet

At han tar tak i hodet mitt og presser kuken helt inn så «refleksen» kicket inn. 

Når han holder hodet fast så han kan sprute i halsen minn. 

når han masserer puppene og klyper nipplene mens han munnknuller meg

at han tar ut kuken og dasker meg i ansiktet under og etter...

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...