AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Jeg tenker å ta opp en eksamen fra vgs. Fikk 5 i faget i standpunkt og 3 i eksamenskarakter. Vil gjerne få en bedre eksamenskarakter slik at jeg øker snittet mitt. Er det sånn da at om jeg går opp til f.eks. 4 på privatisteksamen at jeg lander på 4 totalt? Blir da karakteren 5 jeg har fra før på vitnemålet (og 3 i eksamenskarakter) erstattet med en samlet karakter på 4? Er veldig usikker på hvordan dette fungerer da jeg aldri har tatt privatisteksamen før. Anonymkode: e190e...365
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tenker å ta opp en eksamen fra vgs. Fikk 5 i faget i standpunkt og 3 i eksamenskarakter. Vil gjerne få en bedre eksamenskarakter slik at jeg øker snittet mitt. Er det sånn da at om jeg går opp til f.eks. 4 på privatisteksamen at jeg lander på 4 totalt? Blir da karakteren 5 jeg har fra før på vitnemålet (og 3 i eksamenskarakter) erstattet med en samlet karakter på 4? Er veldig usikker på hvordan dette fungerer da jeg aldri har tatt privatisteksamen før. Anonymkode: e190e...365 Sjekk reglene på Samorda opptak, så får du det fra en sikker kilde. Anonymkode: 7f297...32e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå