Gå til innhold

Svindlet på finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har blitt svindlet på Finn for 200kr.
Er det noe jeg kan gjøre? Eller er pengene helt tapt?😕

Anonymkode: 81f3a...218

Skrevet

Hva har skjedd? Kan du snakke med selger og prøve å komme frem til en enighet?

Anonymkode: 9b636...694

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva har skjedd? Kan du snakke med selger og prøve å komme frem til en enighet?

Kjøpte en bukse for 200kr, også har det snart gått 2 uker og en halv uten at buksa har kommet i posten. Selger har også sluttet å svare meg, får null respons tilbake, så begynner å bli veldig utålmodig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjøpte en bukse for 200kr, også har det snart gått 2 uker og en halv uten at buksa har kommet i posten. Selger har også sluttet å svare meg, får null respons tilbake, så begynner å bli veldig utålmodig. 

At postgangen går tregt nå etter Black friday og før jul er ikke så veldig rart. Og synes heller ikke det er rart om selger ikke svarer deg nå midt i julen. Vent til litt uti januar og se om ikke pakken dukker opp i postkassen.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

At postgangen går tregt nå etter Black friday og før jul er ikke så veldig rart. Og synes heller ikke det er rart om selger ikke svarer deg nå midt i julen. Vent til litt uti januar og se om ikke pakken dukker opp i postkassen.

Går jo ann å svare jo? Sendte tilogmed flere meldinger før jul uten noe form for svar, så det er bare tull. Men det med black friday og jul kan jeg være enig med.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har blitt svindlet på finn. Jeg kjøpte brukt vaskemaskin for 1000 kr som visst seg å være i ustand og kunne ikke fikses. Selgeren sluttet selvsagt å svare. Jeg har kontaktet Forbrukerrådet som mente at det var lite man kunne gjøre, for man måtte bevise at vaskemaskin var i ustand på kjøpspunktet, da selgeren kunne alltid hevde den ble skadet i transport. F.eks.

Men det er ikke sikkert at du ble svindlet. Din bukse ble sikkert mistet i posten. Har su sett bevis på at den ble sendt? Sporingsnummer eller helthjem referanse?

Anonymkode: f149b...0ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...