Thjelp Skrevet 27. desember 2020 #21 Del Skrevet 27. desember 2020 Fokusere mer på hvor heldig jeg faktisk er og hvor mye bra jeg har Forhåpentligvis begynne på skolen og prøve å klare meg bra der. Tørre å smile mer og gi komplimenter til ukjente, synes det er så gøy når jeg kan glede helt ukjente mennesker med noe som et enkelt «wow, så fint hår/jakke/genser du har» osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #22 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 26.12.2020 den 9.17): Gå opp i vekt! Anonymkode: 86880...f62 Hvordan gikk det, klarte du å gå opp i vekt? Dette er mitt nyttårforsett for 2024 Anonymkode: ba596...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2023 #23 Del Skrevet 23. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvordan gikk det, klarte du å gå opp i vekt? Dette er mitt nyttårforsett for 2024 Anonymkode: ba596...491 Tips: Formulér målene dine som handlinger, ikke resultater. For ønskede resultater kommer automatisk av riktige handlinger. Ønske om resultater uten fokus på handlinger, derimot, forblir ofte bare en drøm. I dette tilfellet blir det "ha som mål å spise mer, ikke å gå opp i vekt". Dette er forresten noe du kan begynne med i dag. Spør deg selv: Hvis du ikke føler du kan begynne nå, hva tror du vil bli annerledes neste år? Anonymkode: 10d7d...3c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå