AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 Evt. ved delvis morkakeløsning, for jeg vil tro at en total løsning vil merkes over et mye større område. Jeg er så redd for at dette skal skje, men vet ikke hvilke smerter jeg skal være obs på. 3 uker igjen til termin. Anonymkode: 7b9f9...6ac
Misanthropis Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 Trist å lese du går og er redd, det er heldigvis veldig sjeldent, og jeg kan ikke svare konkret på det du spør om ang hva slags smetter man kan få. ( men regner med det er veeeldig individuelt uansett) så det går nok helt fint med både deg og den lille, snart har du en deilig liten klump i armene 😍
AnonymBruker Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 For min del var det voldsomme riesmerter som ikke gav seg, klarte ikke gjøre noe annet enn å ligge helst stille på gulvet og vente på ambulanse. Lett blødning, og livmoren var steinhard. På ingen måte som ligamentsmerter, og så vondt at du ikke kommer til å være i tvil om at noe er alvorlig galt. Ikke noe du trenger å «lete etter» eller tenke på. Veldig sjeldent. Og gikk bra i mitt tilfelle😊 Anonymkode: 9be02...f2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå