Gjest Bulka Skrevet 9. august 2005 #1 Skrevet 9. august 2005 Den personen har ikke meldt seg , og det har gått 2 dager. Har bilnr. hans, vet at det er et sted på nett man kan finne ut hvem som eier den ved å plotte inn bilskiltnr., mne hvor`?
Grooo Skrevet 10. august 2005 #2 Skrevet 10. august 2005 Du kan nok ikke finne ut hvem som eier bilen, men hvis du anmelder det kan sikkert polititet finne ut av det.. Hvis de bryr seg om sånne ting da... I Brønnøysundregistrene finner man bare om det er heftelser ved bilen: http://w2.brreg.no/motorvogn/
Fat Sally Lee Skrevet 10. august 2005 #3 Skrevet 10. august 2005 Ring politiet, jeg fikk info om eier av en bil der en gang... Det gjaldt bare en feilparkert bil, men jeg fikk info. om eier, telefonnummer, bilmerke og alt... Vet ikke om de egentlig har lov til å gi slik info men. Si at det gjelder en feilparkert bil, så kan det hende du får det
Gjest Gjest Skrevet 10. august 2005 #4 Skrevet 10. august 2005 Joda, jeg har bare ringt biltilsynet jeg, også får jeg vite hvem som eier en bil.
sixx Skrevet 10. august 2005 #5 Skrevet 10. august 2005 Joda, jeg har bare ringt biltilsynet jeg, også får jeg vite hvem som eier en bil. ← Yepp...det er offentlig info.
Gjest Lea Skrevet 10. august 2005 #8 Skrevet 10. august 2005 Vi fikk også info om eieren av en bil som hadde kjørt på bilen vår md vilje. Han hadde rett og slett blitt irritert for at det var trangt da han skulle kjøre ut av biloppstillingsplassen og kjørt inn i både vår bil og bilen på andre siden. Noen vi kjenner hadde sett det og skrev opp nummeret. Vi ringte politiet, som kom og fikk bekreftet skadene på bilen, så fikk vi navn og adresse til eieren.
Brunhilde Skrevet 10. august 2005 #9 Skrevet 10. august 2005 Hvem som helst kan ta kontakt med biltilsynet og oppgi registreringsnummer, så får de vite hvem som eier bilen. Finnes ikke noe hemmelig der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå