Gå til innhold

Hun løy om karantenen. Vi ble invitert inn ved overlevering av gaver. Helt i sjokk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var der i går for å bytte gaver. Ville helst sette gavene på trappa, men fikk så beskjed om at « nei, alt var i orden, ingen var syke, kom bare innom»

så i dag, ville de låne noen greier fra oss. Vi styrer selv om det er 1. juledag, og sier vi kan ordne det ila kvelden. Ringer så, og får da vite at de har 2 døtre i karantene. Ene f.o.m 18. desember. (Nærkontakt til smittet), og den andre dattera er syk og har blitt ringt av smittesporingen i går fordi hun er nærkontakt til en annen smittet. Jeg blir helt matt.

skjønner folk ingenting???

Endret av Rullerusk
  • Liker 15
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjort er gjort. Du er nok ikke blitt smittet uansett, men forstår at du er sur for dette. God jul 

• Liker 4
Skrevet

Det er dårlig gjort da dere kan bli skremt, men det er mange som ikke tror på Corona

Det går sikkert bra

Forstår at du reagerer

Skrevet
1 minutt siden, BMW-Bjarne said:

Det er dårlig gjort da dere kan bli skremt, men det er mange som ikke tror på Corona

Det går sikkert bra

Forstår at du reagerer

Vi vet faktisk ikke hvordan vi skal forholde oss til de utsatte og gamle i familien nå de neste dagene.....

det er det vanskeligste. På julaften liksom. 
vitker som folk er helt blåst. 

• Liker 4
Skrevet

Hadde anmeldt de til politiet jeg.

• Liker 27
Skrevet

Korona har lært oss at mange mennesker der ute er idioter , egoister og ikke til å stole på. 

• Liker 24
Skrevet
41 minutter siden, LilleMumi said:

Hadde anmeldt de til politiet jeg.

Tror ikke det kommer til å hjelpe.....

desverre. 

• Liker 2
Skrevet
Rullerusk skrev (2 timer siden):

Var der i går for å bytte gaver. Ville helst sette gavene på trappa, men fikk så beskjed om at « nei, alt var i orden, ingen var syke, kom bare innom»

så i dag, ville de låne noen greier fra oss. Vi styrer selv om det er 1. juledag, og sier vi kan ordne det ila kvelden. Ringer så, og får da vite at de har 2 døtre i karantene. Ene f.o.m 18. desember. (Nærkontakt til smittet), og den andre dattera er syk og har blitt ringt av smittesporingen i går fordi hun er nærkontakt til en annen smittet. Jeg blir helt matt.

skjønner folk ingenting???

Nei. Folk skjønner ikke.  Vi var på lekeplassen og traff på en annen familie vi ikke kjenner fra før. Barn lekte utendørs på klatrestativ. Så sier plutselig moren "ja, vi er egentlig i karantene, men de må jo få lufte seg ". På tidspunktet er hennes sønn ca 30cm fra min datter. Og moren bare smiler. Men ble rasende, og vi gikk derfra rimelig kvikt.

• Liker 15
Skrevet

Jeg hadde blitt drit forbanna! Hva om en av dere jobber i helsevesenet eller har familie eller selv er i risikosonen? 

• Liker 5
Skrevet
KvinneguidenBruker skrev (På 25.12.2020 den 22.53):

Nei. Folk skjønner ikke.  Vi var på lekeplassen og traff på en annen familie vi ikke kjenner fra før. Barn lekte utendørs på klatrestativ. Så sier plutselig moren "ja, vi er egentlig i karantene, men de må jo få lufte seg ". På tidspunktet er hennes sønn ca 30cm fra min datter. Og moren bare smiler. Men ble rasende, og vi gikk derfra rimelig kvikt.

Det smilet hennes skulle jeg raskt ha fått tørket bort. Enkelte mennesker altså!! 

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 hour ago, little fairy said:

Jeg hadde blitt drit forbanna! Hva om en av dere jobber i helsevesenet eller har familie eller selv er i risikosonen? 

Vi har mange i risikosonen. Og eneste grunnen til at jeg fikk vite dette, var at da jeg ringte var det dattera som tok tlf. Hun hørtes sylta ut, så jeg spurte om hun var syk. Ja, jeg har fått korona var svaret........

Endret av Rullerusk
  • Liker 5
Skrevet
Rullerusk skrev (13 minutter siden):

Vi har mange i risikosonen. Og eneste grunnen til at jeg fikk vite dette, var at da jeg ringte var det dattera som tok tlf. Hun hørtes sylta ut, så jeg spurte om hun var syk. Ja, jeg har fått korona var svaret........

😡😡😡

• Liker 3
Skrevet
BMW-Bjarne skrev (På 25.12.2020 den 20.53):

Det går sikkert bra

Forstår at du reagerer

Det er mange som ikke tror på covid-19 og derfor ikke kan smittes?

• Liker 1
Skrevet

Det var dårlig gjort.

Selv om mange ikke er redde så tar man selvsagt hensyn til andre. Selvsagt!

• Liker 1
Skrevet

Forstår godt at du er rasende! Makan til egoistisk oppførsel. Dessverre skjer dette oftere enn vi tror :( 

• Liker 2
  • Opprett ny...