Gå til innhold

Tester du deg om du har vært for nær andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I julen kommer mange nær hverandre i løpet av for eksempel gaveutdeling, kaffe eller andre innendørs aktiviteter. Tester du deg for sikkerhets skyld om du har vært så uheldig å være i en sosial situasjon hvor ikke alle anbefalinger ble overholdt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
KvinneguidenBruker skrev (3 timer siden):

I julen kommer mange nær hverandre i løpet av for eksempel gaveutdeling, kaffe eller andre innendørs aktiviteter. Tester du deg for sikkerhets skyld om du har vært så uheldig å være i en sosial situasjon hvor ikke alle anbefalinger ble overholdt?

Nei. Tester meg kun om jeg enten får symptomer, eller får vite at en nærkontakt er smittet. 

• Liker 9
Skrevet

Nei, kun om jeg får symptomer, eller vært i kontakt med noen som er smittet. 

Det er mange som må teste seg for de har symptomer, eller vært nærkontakt. Jeg vil ikke ta opp plass i køen fordi jeg har vært ett sted med mange folk, eller litt for nærme noen! 

• Liker 8
Skrevet
Banænie skrev (6 timer siden):

Nei, kun om jeg får symptomer, eller vært i kontakt med noen som er smittet. 

Det er mange som må teste seg for de har symptomer, eller vært nærkontakt. Jeg vil ikke ta opp plass i køen fordi jeg har vært ett sted med mange folk, eller litt for nærme noen! 

I Bergen er det stor testkapasitet, så her er det mange som tester seg mellom juleselskap/ nyttårsaften.

• Opprett ny...