KvinneguidenBruker Skrevet 25. desember 2020 #1 Skrevet 25. desember 2020 I julen kommer mange nær hverandre i løpet av for eksempel gaveutdeling, kaffe eller andre innendørs aktiviteter. Tester du deg for sikkerhets skyld om du har vært så uheldig å være i en sosial situasjon hvor ikke alle anbefalinger ble overholdt?
tussi84 Skrevet 25. desember 2020 #2 Skrevet 25. desember 2020 KvinneguidenBruker skrev (3 timer siden): I julen kommer mange nær hverandre i løpet av for eksempel gaveutdeling, kaffe eller andre innendørs aktiviteter. Tester du deg for sikkerhets skyld om du har vært så uheldig å være i en sosial situasjon hvor ikke alle anbefalinger ble overholdt? Nei. Tester meg kun om jeg enten får symptomer, eller får vite at en nærkontakt er smittet. 9
Banænie Skrevet 25. desember 2020 #3 Skrevet 25. desember 2020 Nei, kun om jeg får symptomer, eller vært i kontakt med noen som er smittet. Det er mange som må teste seg for de har symptomer, eller vært nærkontakt. Jeg vil ikke ta opp plass i køen fordi jeg har vært ett sted med mange folk, eller litt for nærme noen! 8
KvinneguidenBruker Skrevet 26. desember 2020 Forfatter #4 Skrevet 26. desember 2020 Banænie skrev (6 timer siden): Nei, kun om jeg får symptomer, eller vært i kontakt med noen som er smittet. Det er mange som må teste seg for de har symptomer, eller vært nærkontakt. Jeg vil ikke ta opp plass i køen fordi jeg har vært ett sted med mange folk, eller litt for nærme noen! I Bergen er det stor testkapasitet, så her er det mange som tester seg mellom juleselskap/ nyttårsaften.
Anbefalte innlegg